29 Ekim 2020 Perşembe

Çöpe Чollananlar -52 ஜ


Merhaba !

Bitenler yazılarını gene aksattım farkındayım ama, buna videolu bir çözüm bulsam mı diye düşünüyorum.  Okumayı mı yoksa izlemeyi mi çok seviyorsunuz? fikirleriniz önemli. Youtube kanalımda var biliyorsunuz bilmeyenler için, kamera işaretine tıklayıp videolarıma bakabilirsiniz... 📸


Eyüp sabri Diş Macunu : karanfilli olanını almıştım çokta sevdim, ağızda fazla köpürmemesi en hoşuma giden taraf oldu açıkçası. 10₺ gibi bir fiyata almıştım, tekrar aynı fıyata denk gelirsem alırım.

Bio true lens solusyonu, zaten en sevdiklerim. Zaman zaman başka markalar denesemde gene buna dönüyorum.

Supradyn Vitamin Takviyesi; 2 adet bitirdim hatta 3. de yolda. Piyasada bulduğum fiyatı en uygun takviye olduğu için tercih ettim. Günümün daha enerjik ve daha tok geçmesine sebep oluyor seviyorum.

Neutrogena Maske; Jel maskeleri çok sevdim, markayı zaten severim maskeside çok başarılı verdiği nem gayet yeterli geldi.

Bepanthol Cilt bakım kremi: evimin olmazsa olmazı kendisi. Bittikçe alırım her amaç için kullanıyorum genel olarak.


Testerlardan ise merak ettiğiniz olursa yorum kısmında yanıtlarım.
 


Nivea Duşta Vucut Kremi; kokusuna aşık oldum çok güzel vanilyamsı güzel bir shea yağı kokusu vardı. Vucudu kuru birisi olarak sevdim. Genelde önce duş jeli yada sabun kullanırım sonra nemlendirme işlemine geçtim bu ürünle yumuşacık oluyordu cildim. Daha çok yaz ayında kullanmayı seviyorum bu tarz ürünleri. Tekrar alırmıyım bilmiyorum ama.

Urban Bıotın Caffeine Şampuan; bunu seri şekilde almıştım watsonstan fakat hiçbir işe yaramayan bir seri oldu benim için hüsrandı. ınstagramda yazısını yazmıştım uzunca, sevenide var sevmeyenide ben sevmeyen tarafta oldum ne yazık ki :/

Dr.C.tuna Pure Rose Gül Suyu; çok sevdim gerçekten, farmasinin bazı ürünlerini severim. Tek sevemediğim yanı ışığa tutunca içerisinde mınık mınık beyazımsı bişiler olmasıydı, tarıhı gecmemesıne rağmen o duruma hıc anlam veremedim.

Avon simple Genital Bölge jeli; kokusuz ve güzeldi sevdim anlaşamadığım bir nokta olmadı açıkcası. Her gün yada her duşta kullanmadım. Bence sizde kullanmayın, Ph değerini bozmamak adına.

Avene güneş Kremi; daha önce yazmış olabilirim belki, çünkü son kalanını boyun ve vucut bölgem için kullandım nedeni ise, yüzümde sürekli sivilce yapması oldu. Açıkcası ondan sonrada çok tercih ettiğim bir marka olmadı kendisi.

Dove Deodorant; coconut kokusuna aşığım zaten bunuda bayılarak kullandım normalde bu markayı hep alan bırısı degılımdır. Ama pişman etmedi beni.

The body shop Roll-on ; bunun parfümünü çok sevdiğim için ikisi bir olsun diyerekten almıştım, çok sevdim misler gibi kokuyor teride önlemesi fena değildi hani. 

Pantene Köpük Saç Kremi; tek kelime ile berbattı ! asla saçı yumuşatmıyor açmıyor koku versin hadi dedim yok onuda yapmıyor. Sınıfta kalan ürünlerden.

Bioxcin şampuan; Büyük boyunuda kullandım cok güzeldi.

Buccotherm Diş macunu; termal sulu macunu sevdım dişlerime diş etlerime çok iyi geldi ama beyazlatma ve fresh bir tat bırakmadı .Aslında ikiside çok önemli değil ama ınsan bazen ferah bir ağız içi istiyor. İçerik olarak kaliteli ama alıp şans verebilirsiniz.

La roche Posay Toleriane Yüz Yıkama Jeli; bu akışkan formulünü çok sevemedim, önceden böyle değildi daha tutucu, yoğun ve güzel temizlerdi. O yüzden şuan biodermanınkını kullanmaya başladım.

Hc hair Care Saç Bakım Yağı: Saçlarıma iyi gelen bir yağ oldu. Uzama konusunda değil ama bakım onarım anlamında sevdim.

Sudocrem Pişik kremi; yüz bölgemde çok sık kullanamadım öyle sivilceye falan iyi gelmiyor en azından bende gelmedi. Ama isiliksel durumlarda çok amaçlı olarak kullandığım zamanki rahatlatma hissini sevdim. Tekrar alıcam ama fiyat olarak çok zamlandı.

Max Factor Curl Addict Maskara; bendeki kahverengiydi ve inanılmaz memnun kaldım zaten max marka olarak birçok pahalı markaya bin basar ürünlerinden genel olarak herkes memnun. Kirpikleri kaldırıyor,çoklu ve yoğun gösteriyor. Bir maskaradan bütün beklentinizi karşılıyor kısaca, sevmediğim yanı olmadı.

Loess Siyah Nokta Burun Bandı; yani bir agis bir ritüel beauty markası asla değil bunu yalnışlıkla almıştım ve beğenmedim. Beklentim yoktu ama ucuzda değildi. Yapışkanlığı iyi çok can yakmıyor ama benim istediğim tam tersi tutucu olması, sıyah noktam yok genel olarak burun üzerindeki ayva tüyleri çekmesi, bu onu yapamadı, dolayısıyla tekrar almam.


Benim bitenler böyleydi, sizin bu ay sevdikleriniz sevmedikleriniz neler oldu? 
Bu arada bitenleri artık video halinde çekmemi istermisiniz?
yorumlarda belirtirseniz çok memnun olurum.


Sevgilerimle
💓

12 yorum:

  1. oooo maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir bitenler olmuş canım
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu ya:) saolasın kuzu sevgıler bendende <3

      Sil
  3. biten ürünleri severim, yeni ürünlere yer açılsın o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. Bepanthol'u bende elimin altında tutuyorum. Her eve lazım gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. Hi dear, I just found your blog. It's amazing.
    Follow for follow? I already follow you. <3

    Check my blog: salyaves.blogspost.com

    YanıtlaSil
  6. Supradyn Vitamin Takviyesi işe yarıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yarıyor, daha dınc olmamı saglıyor tabı tercıh sızın. pıyasada bır cok muadılı var fıyat acısından ucuk olanlarıda mevcut.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁