3 Ocak 2019 Perşembe

LANCESTER SUN DELİCATE SKİN GÜNEŞ KREMİ ☀



Selam !
Buz gibi Ankara ayazında sıcak kavurucu nemli sıcaklarda her anlamda 
güneş kremleri en güzel nemlendirici ve koruyucu benim için.

Yaklaşık 3-4 sene oluyordur alalı aslında abime hediye almıştım ama baktım o kullanmıyor çöktüm hemen 😁 Yapısında dokusunda bu süre içinde hiç değişme olmadı,çünkü belli bir süre kullanmadı kimse kapağı sürekli açılıp kapanmadı belkide ondan. Tatilde de yanıma aldığımda ise sıcaktan hep muhafaza ettim,korudum onu bebek gibi (: 

Sephoradan almıştım ama inanın fiyatını tam hatırlamıyorum ama tahmini 98-100₺ belki o civar olabilir. Şimdi olmuştur 200 :p Kızarıklık ve tahriş riskini en aza indirgeyen çok güzel bir koruyucu! Yüzü çok güzel nemlendiriyor ve soğuk sıcak etkilerine karşı koruması da keza çok iyi,parasını sonuna kadar hak eden bir güneş kremi.Ben yanmayı sevmiyorum özellikle yüz bölgeme kullandım bu, kullandığım süre içinde sıfır bronzluk öyle söyleyeyim. 

Sürdüğünüz andan itibaren mis gibi burnunuza gelen kokuyu çok seveceğinize eminim,kişiye kendini iyi hissettiren bir krem kokusu bu! Pürüzsüz kadifemsi bir dokusu var. Hem deniz öncesi hem sonrası kullandım.Bu markadan bir krem kullandıysanız bu ürünü denemediyseniz bir şans verebilirsiniz. Ben en son ki solante yazımdan sonra hamilton alacağımı söylemiştim, belki zaman geçtikçe bitirdikten dönebilirim buna.Yüzü bembeyaz yapmıyor ve yayılma emilim hızı çok hızlı.Kimileri 30 daha iyi bilmem ne desede ben genede 50 Faktör koruma tercih ediyorum.


Sormak istediğiniz detayımsı şeyler varsa atladığım yazmadığım memnuniyetle cevaplarım.


ڪےevgilerimle 


20 yorum:

  1. Emilim hızını çok önemsiyorum.Tamda ihtiyacım olan üründü teşekkürler tanıtım icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim sevindim, Benim içinde önemli ama olmasada olur diyorum hızlı çıkmayınca :)

      Sil
  2. hımm ismi havalı ambalaj iyi :)

    YanıtlaSil
  3. Markayı ilk kez görüyorum, bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drug store bir ürün belki ondan dikkat çekmemiştir,belli yerlerde var.Rica ederim*
      sevgiler

      Sil
  4. Çok güzel bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Kaliteli ve yılların markası olması benimde hoşuma gitti.

      Sil
  6. Kaliteli ve güzel bir ürünmüş...

    YanıtlaSil
  7. Özellikleri güzel ama fiyatı benim için yüksek ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi dahada yükselmiştir, ama cilt ürününe verilen para değer,kıyafet vs dense cilde yatırım şart.

      Sil
  8. Güzel bir ürün. Koruyucu krem sart 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle,sürmeden çıkılmamalı helede bu kış çok sert geçiyor amanın ((:

      Sil
  9. Güzel kokuları severim.. Biraz pahalıymış ama hakkını da veren bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle veriyor,hem uzun süre nemlendiren hem yakmayan güneş kremi zor bulunuyor.

      Sil
  10. Zaten marka harika fiyatina deger💖

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁