30 Kasım 2020 Pazartesi

HERŞEY SENİNLE BAŞLAR | MÜMİN SEKMAN

                                                

 Selam !

Kişisel gelişim ve polisiye kitaplarını okumayı seviyorum.

Çok nadir aşk üzerine olanları okurum,

bu kitabıda uzun zaman önce okudum birazcık özet gececeğim.


Açıkcası kitabı beğenmedim, sebebı aynı cumlelerın etrafında dönmesi
 ve bana diğer okudugum kıtaplar ıcınde bırsey katmaması oldu. Hepimizin bildiği şeyler yazıyor, hayatı ertelememek ,değişmek sabretmek yapacağımız şeyi cesaretlenip bugun yapmak. 

Birde belli başlı tanımlar var Atalet (eylemsizlik hali ) gibi,
 öğrenilmiş çaresizlik gibi...Kısaca üşenme erteleme vazgeçme diyor kitap. 

Yani kitabın bana kattığı aydınlattığı pek bir nokta olmadı. Arkadaşlarımın ailemin bana verdiği dışarıda duyduğum öğütlerden farksız olduğu içinde sevemedim. Tabi ki kitap olduğu için boşa zaman kaybı değil, okumak isteyen okusun ama bende durumlar bu şekilde.


Kitap önerisinde bulunmak isteyen varsa sevinirim.
💝


Sevgilerimle

5 yorum:

  1. Çok karşıma çıktı ama okumadım bu kitabı.Daha çok eğitimlerde hocaların önerdiği bilimsel veriler üzerine kurulu kitapları okumayı seviyorum...
    Selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. Kişisel gelişim kitaplarını çok sevmenin dezavantajı da artık bir süre sonra herkes aynı şeyleri yazıyormuş gibi hissetmek. Bu kitap eski ve belki ilk defa okuyacaklar için memnuniyet verici olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al bendende o kadar şuana kadar en sevdiğim farklı bulduğum sevgi saygı kitabı onuda yorumlamıştım bak istersen.

      Sil
  3. Bazen öyle evet ama sevgı ve saygı kıtabını tavsıye ederim yazarı Emerson Eggerichs .

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁