17 Mayıs 2020 Pazar

DR XDİON MARKASI !


Günaydın !

Sizleri yeni bir markayla daha tanıştırmak istiyorum.💁



Ürünler👎
-Defne, Lavanta ve kantaron yağı sabunu•

-Yumuşatıcı El, Ayak ve vücut losyonu•

Öne çıkanlarımda (madamekokos_ instagram adresimde)
hepsinin faydalarından ve özelliklerinden sesli anlatım olarak bahsettim, yine denedikcede etkilerini sizlerle paylaşacağım. Bu arada £L kreminin kokusu çok hoş💋

DrXdion markasına ve Lerzan ablama çok teşekkürler.

Denedikçe hem buradan hem instagramdan paylaşım yapacağım.




𝒮𝑒𝓋𝑔𝒾𝓁𝑒𝓇𝒾𝓂𝓁𝑒
💖

14 yorum:

  1. Ilk kez gördüm ürünleri güle güle kullan:)!

    YanıtlaSil
  2. bir kaç gün önce başka bir arkadaşımın blogunda daha görmüştüm. Baya ilgi çekici.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. markayı ilk defa duydum , deneyimlerini okumak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Madam pek anlamasamda yorum için geldim defne sabunu ilgimi çekti

    YanıtlaSil
  5. Siz deneyin, biz bilgilenelim. Sabun ilgimi çekti. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Kullandıktan sonra vazgeçemeyeceksin o kadar güzel ki ürünler

    YanıtlaSil
  7. Defne ve kantaron yağı sabunlarını kullandım, Dr Xdion çok iyi kesinlikle...

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁