8 Aralık 2019 Pazar

TONİ & GUY IŞILTI VERİCİ - ELEKTRİKLENMEYE KARŞI KORUYUCU SERUM !



Selam !

Çoktan çöpe gitti bitti bu ürün, artık yorumlamam lazım.







Elektriklenmeye karşı koruyucuydu evet ama ışıltı verici konusunda yanılmışlar sanki. Belki saçları sarı platin olanlarda daha öne çıkmış olabilir. Benim saç rengim bakır, ve güzel emdi ürün saçlarımı. Yumuşatma konusunda eh, kokusu bari kalsın dedim ama oda fos çıktı😕 kısacası hiç memnun kalmadım desem yeridir bu ürün için. 30-35₺ arası almıştım indirimde. Bunun yerine çok daha işe yarar saç ürünleri var, alacaksanız şimdiden vazgeçin ballar. 



𝓢𝓮𝓿𝓰𝓲𝓵𝓮𝓻...

7 yorum:

  1. Bunu kullanmadım ama ürünleri iyi diye biliyordum, reklamlarla yanıltıyorlar demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı ambalajlı şampuanı vardı eskiden oda çok kötüydü, saç kremleri güzel saçta kalıyor kokusu en azından.

      Sil
  2. Kullanıcı deneyimlerinizi önemsiyorum.
    Bir ürüne farklı özellik katmak için ürünün ana temasını bozabiliyorlar.Belki deniyorlar ama bu da sağlıklı olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz mutlu oldum teşekkürler <3
      NE yazık ki öyle, marka oldukları için istediklerini yapabiliyorlar, memnuniyet bazlı olmalı.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁