26 Haziran 2019 Çarşamba

TİANDE GREEN TEA&SANCHİ GİNSENG DİŞ MACUNU ✔

Merhaba !

Tiande markasıyla henüz tanışmayanlarınız varsa artık tanışmış olacaksınız😊


TianDe, 2007 yılında Altay bölgesinde dünyanın en ekolojik temiz bölgelerinden birinde kurulmuş uluslararası bir güzellik ve sağlık şirketidir. TianDe ürünleri Çin, Avrupa ve dünyanın en ekolojik temiz bölgelerinden birisi olan Altay'da üretilmektedir. Şimdi TianDe markası 32 ülkede bulunmaktadır.


TianDe ürünleri en yüksek uluslararası kalite standartlarını karşılar ve ISO 9001 ve GMP sertifikalarına sahiptir. Yüksek kaliteli ürünler ve şirketinin iş projeleri TianDe markasına çok sayıda ödül kazandırdı. Sağlıklı yaşam alanında Rusya'nın en iyi 100 şirket ve kuruluşlarından birisinin ödülü, insanların sağlığına aktif katkı ödülü, uluslararası ilişkilerin güçlendirilmesi ödülü, profesyonellik ve iş itibarı ödülü, uluslararası ekolojik derneği terra viva international ecologists initiative 100% ecoquality özel ödülü ve uluslararası ekolojik sertifikası; sosyal ve çevresel sorumluluk için globalecobrand plaketi ve diploması bunlardan bazıları.


Bitkisel bir diş macunu olması ve güzelliğine bakımına düşkün rus kızlarımız tarafından kullanılıyor olmasıda bana güven verdi açıkcası. İçerisinde yeşil çay ve ginseng özleri bulunmakta.

Skalası yüksek bir marka;

Cilt bakım, makyaj ve saç bakım ürünleri
• Diş ve ağız hijyen ürünleri
• Wellness ve spa ürünleri
• Kişisel hijyen ürünleri
• Sağlık ürünleri
• El ve ayak bakım ürünleri
• Vücut şekillendirme, ürünleri ne kadar bir çok alandan ihtiyacınıza yönelik ne varsa bakıp satın alabilirsiniz.

Hayvanlar üzerinde test yapmıyor oluşu ise çok taktir edilesi bir davranış.



Sevdiğim yanlarına gelecek olursak; Tadı, olips şekerleri mutlaka tatmışsınızdır bilirsiniz, aynı öyle işte.Dişlerimi fırçaladıktan sonra okaliptüs kokusu sarıyor ağzımın içini. Ferah ferah kalıyor ağız içim miss😍 Dış fırçama bezelye tanesi kadar minicikte koysanız  çok güzel köpürüyor ve dişleri temizleyip parlatmaya yetiyor. Ferahlatırken yakmıyor tabi ki, ağız çalkalama suları gibi. Diş etlerimin rahatladığını hisettim sadece, eğer soracak olursanız da, henüz 4 haftadır kullanmaktayım herhangi bir açılma veya beyazlatma gibi bir şey söz konusu olmadı. Ambalajı çok şık, kapağı ise çevirerek açılıyor. Aslında pratik açılır çıt pıtlı kapaklı olanlardan olabilirmiş (: Memnun kaldığım bir diş macunu oldu kendisi. dişlerinizi fırçaladıktan sonra dilinizide fırçalamayı arındırmayı unutmayın, en çok bakteri ve koku oluşumunun asıl nedeni dilin üzerindedir. Baktığınız zaman dilinizin üzerinde bembeyaz bir tabaka bulunur, işte onun kıp kırmızı olması gerekiyor. Bu değerli bilgiyide verdikten sonra yazımı sonlandırıyorum, sormak istediğiniz herhangi bir soru varsa yorum kısmında belirtirseniz çok sevinirim.


 Bu arada TianDe ürünleri dünyada en çok aranan kozmetik bileşenlere ve eşsiz içeriklere sahiptir; çok değerli cordiceps mantarı , deniz ve okyanus yosunları, noni meyvesi, doğal bitkisel yağları, ginseng ve zencefil kökü, salyangöz özü ve yılan yağı gibi. Ayrıca TianDe çeşitli sağlık ürünleri sunuyor; sağlıklı vücut ürünleri, gıda takviyeleri, bitkisel içecekleri, bayan ve erkek için özel tasarlanmış programları bunlardan bazıları.


ڪےevgilerimle💋

29 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, muhakkak farklı ürünlerini alacağım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şükocum, bende bakıcam çok merak ediyorum.

      Sil
  2. Ben de çok memnun kaldım canım ve en çok olipse benzeyen tadını sevdim ☺️

    YanıtlaSil
  3. İlk defa duyuyorum marka olarak nerelerden temin edebiliyoruz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiande yazan yazıların üzerine tıkla direk sitesinden alabilirsin

      Sil
  4. Markayı ilk kez duydum, bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu markayı ilk kez duyuyorum. Ferahlık vermesi çok güzelmiş. Deneyebilirim

    YanıtlaSil
  6. Denemek istedim markayı, merak ettim

    YanıtlaSil
  7. Nereden alabiliriz peki canım merak ettim içeriği çok iyi👍

    YanıtlaSil
  8. TianDe markasını bu yazı sayesinde ilk defa duydum. Takipte olurum artık.

    YanıtlaSil
  9. ben ilk kez duyuyorum bu markayı

    YanıtlaSil
  10. Signal, Sensodyne ve ipana'dan gına geldi artık, yeni bir açılım olur. Sitesi dışında bir yerde bulunur mu, migros vs. Bu arada son kısımdaki dilin fırçalanması bilgisini de es geçmeyelim, harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka diş macunlarınıda deniyorum gene beğendiğim bir adet daha var onuda paylaşıcam :) çok sağol canıms.

      Sil
  11. Yer verdiğin detaylardan sonra mutlaka inceleyeceğim bu ürünü ...

    YanıtlaSil
  12. awesome article..
    thanks for visiting my blog and have a nice day

    YanıtlaSil
  13. İlk defa duyduğum bir marka.Denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Bu diş macununu hiç duymamıştım bakayım ben de. Teşekkürler canim 😊

    YanıtlaSil
  15. Parfüm oranı yüksek biraz içerikte, resmen ön sıralarda geliyor

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁