24 Nisan 2019 Çarşamba

SENTOR KANTARON 𝓨AĞI 🌻

Selam !

Son zamanlarımın en banko ürünüyle karşınızdayım.
İnstagramdan da sorduğumda en çok istenilen ürünün bu olduğunu görünce hadi dedim yazayım...




Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum, ilk defa aldığım bir kantaron yağı ve bilinçsizce bu markayı almıştım. Keşke bir tane daha alsaymışım. Çünkü geçen aldığım yere gittiğimde artık üretimin bu markada olmayacağını balen diye bir markayı alabileceğimi söylediler. Tabi buna alışan birisi olarak onu araştırıp etmeden pek alma taraftarı olmadım. Eğer ki bulursanız gözünüz kapalı alın bunu ! Bu şişeden kullanmak biraz zor geldi bende damlalıklı bir şişeye boşalttım öyle daha kolay oluyor aklınızda olsun.

Peki ben nasıl kullandım nelerde faydasını gördüm🔻

Yeri geldi yaralarım varken kullandım, yeri geldi hafif sivilce izlerini geçirmek için. Daha yüzümde bir adet bir sivilce oluşturmadı ! 

Kışın cildim aşırı kurudu tüm yüzüme boyun bölgeme uyguladım dudaklarıma sürdüm, sabaha pamuk gibi bir ciltle uyandım. 28 yaşındayım ama cildim 18 yaşındaki zamanlar gibi parlak değil inanın düzenli kullanımda cildimde ki ışıltılı hali gördüm. 

Maske sonrası, peeling sonrası özellikle kızaran cildime çok iyi geliyor. El kremine ayak kremine rahatlıkla karıştırıp kullanabilirsiniz. Resmen çok amaçlı yağ ben aşırı sevdim. Artık sonlarına geldim bitmesin diyede azar azar kullanıyorum. Burun kenarlarına da hasta olduğumda sürdüm rahatlatıyor bayağı.

Birdeee göz ve cilt makyajımı temizlemede oldukça başarılı, gözleri asla yakmıyor. Ben bazen göz makyaj temizleyicimden sonra son temizleme işlemimi bu yağla yapıyorum, göz çevremde hiç butoncuk oluşturmadı, aksine rahatlatıyor.

Cilt tarafından emilimi gayet hızlı, cildim karma ama t bölgem aşırı yağlanmaz benim. Bu kadar gerçek organik olabileceği aklıma gelmezdi. 9₺ falandı aldığımda,şimdi 15₺ olmuştur.



Güvendiğiniz bir marka varsa tavsiye ederseniz sevinirim, fiyatı uçuk olmayan.
Henüz tanışmamış olanlar varsa evinize bir tane alın bence.



ڪےevgilerimle
💋



27 yorum:

  1. Bu markayı ilk kez gördüm ama kantaron yağı evimden hiç eksik olmaz. Zaten kolay bitmiyor. Ben çok az zeytinyağı ekleyerek incelttim. Yaralarda inanılmaz hızlı iyileşme oluyor, hemen kapanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sendeki hangi marka merak ettim aslında.

      Sil
    2. Bio Vitals Kantaron Yağı 50cc yazıyo üstünde. Bu saf olanı. Bir de ozonlu olanı var o sadece masaj için, o değil.

      Sil
    3. Tamam canım bir bakayım ona fazla pahalı değilse alırım.

      Sil
  2. Kantaron yağı gerçektende çok amaçlı kullanılabilen bir yağ. Hatta ben diğer bloğumda sarı kantaron yağı Nasıl yapılır yazmıştım. Vaktin var ise mutlaka okumalısın derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarım canım bende , ama hazır almak daha işime gelir şu aralar.

      Sil
  3. Cilt kuruluguna iyi gelmesi harika, ben de alayim 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben kantaron yagini ayakkarim icin kullanmis cok memnun kalmistim💖

    YanıtlaSil
  5. Cildi kuru olan biri olarak kesinlikle nu markayı alırım.Fiyatida gayet uygunmuş.
    Tesekkurkercanim❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdilerde pahalanmıştır ama bak genede incim ❤

      Sil
  6. Geçen senelerde Şirince'den el yapımı almıştım,etkisini gördüm düzenli kullanımda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi ciddi var evet ya, ne güzel sanada faydali olduysa cildin yüzün enerjin çok güzel.

      Sil
  7. tadı güzel mi, içimi iyi mi hihihi :)

    YanıtlaSil
  8. bu markayı denemedim ama ben de başka bir marka var. Her evde olması gereken hatta ecza dolabında bulundurulması gereken bir yağ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende alıcam bakalım bir tane daha bitsinde tamamen, kesinlikle üyle.

      Sil
  9. Kullanım alanları da pek fazlaymış. bulursam alayım.

    YanıtlaSil
  10. Kantaron yağını makyaj temizlemede kullandım bir dönem gerçekten çok başarılı, lekeler içinde çok faydalı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ivit onuda ekleyeyim madem dur bende yapıyordum arada :))

      Sil
  11. Harikaymış! Bende araştırayım bu yağı yağlarla aram iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştır bakalım (: benimde öyle seviyorum, birde üniversitede bölümümle alakalıydı.

      Sil
  12. Çok faydalı bir yağ gerçekten, bir yaramı çok çabuk iyileştirmişti hem de iz bırakmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç keşvedilen ürün aslında kimse hakkındaki güzellikleri bilmiyor :D

      Sil
  13. Cildin sebum dengesini düzenleyen kantaron yağı ile üretilen %100 doğal kantaron sabunu sayesinde yağlı cilt sorunundan kurtulablirsiniz. Ben bizzat deniyorum ve şu ana kadar tam başarılı oldum. Kantaron sabunu konusunda soğuk prosesle üretilmiş doğal sabunları tercih etmenizde fayda var. Detaylar:
    https://www.naturasabun.com/urun/kantaron-sabunu/

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁