8 Nisan 2019 Pazartesi

L'OREAL SAF KİL PEELİNG MASKESİ !

Здравствуйте!
Selam !

İkisi bir arada etkide diyebiliriz bu maske için, peki benim görüşlerim nasıl oldu?
haydi alın kahvenizi başlayın okumaya...







Sizin için içerik dahil her detayını çekeyim istedim, mağazada iki saat uğraşmayın okuyayım ediyim diye, işte hizmet ayağınıza geldi!  Ay kendimi şuan overlokçu geldi diyen amcalar ablalar gibi hissettim😆 😅



Lorealin diğer maske çeşitlerinin özelliklerindan kısaca bahsetmiş. 
Arındırıcı, detoks ve pelling maskesini ele almış.



🎀 Haftada 2-3 kez mümkün değil ama haftada 1-2 kez mutlaka uyguladım. Ve ilk uygulamamdan sonra cildim ışıl ışıl pırıl pırıldak oldu.Dedim kesin uzun süre kullanmalıyım.

🎀 Üründe parfüm var keşke olmasaymış biraz baskın bir koku rahatsız etmiyor ama neden var diye düşünmeden edemedim. Paraben yok ama kaolin var onunda zararlı olduğunu okumuştum.

🎀 Max 10 dakika diyor ama ben bazen 20 bazen yarım saat bekletiyorum, Türk aklı işte daha etkili olur diyerekten 😆

🎀 Sürümüde, çıkartması da aşırı kolay, bildiğiniz kil maskeleri gibi ala ala kalmıyor asla sertleşmiyor, kaymak gibi yapısı var ! 

🎀 Karma,yağlı ve kuru ciltler rahatlıkla kullanabilir. Çünkü yıkadıktan sonra gerginleştirmiyor cildi asla kurutma yapmıyor.

🎀 Cildimin yumuşaması ✔ Pürüzsüz bir görünüme kavuşması ✔ öncekinden daha iyi görünmesi✔ bence doğru ! 

🎀 Yanak bölgemde gözeneklerim biraz daha açıktı ciddi oranda sıkılaştı o yüzden bu maskeyi çook beğendim .

🎀 Evinizde peelinginiz bitmiş ise almaya da gerek yok hani, bu o ihtiyacınızı da çok güzel karşılıyor.Çizmeden hafif hafif elinizi biraz sulandırarak yada gül suyu varsa ara ara fıs fıs yaparak (kuruyabiliyor çünkü yani eliniz ciltte kaymayabilir) cildinizi ölü derilerden arındırabilirsiniz.


Tekrar alır mıyım ? Alırım valla, eğer başka markaları denemeye kalkmazsam alacağım en uygun fiyatlı ve etkisini gördüğüm maske olarak neden almayayım. %50 İndirimlerde
20-25₺ fiyat aralığında oluyor aklınızda bulunsun.Bunun eşitleyici maskesini aldım birde onu çok etkili bulmadım onuda yazacağım en kısa zamanda.


ڪےevgilerimle💋



26 yorum:

  1. Merak ettiğim bir üründü 😊 teşekkürler bu güzel inceleme için 😊

    YanıtlaSil
  2. Maske kullanmaya pek cesaret edemiyorum. Cildimde ara sıra oluşan kuruluklardan başka bir şey yok şükür. Ama Lorealler şu sıralar herkesin elinde. Siz de güzelce açıklamışsınız. Denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacınız olan özellikler varsa kesinlikle bakmalısınız rica ederim :*
      Sevgiyle kalın

      Sil
  3. Loreal ürünlerini genel olarak çok severek kullanıyorum. Bu da benim için güzel bir öneri oldu kuzum en kısa zamanda denerim ^.^ ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle kuzu severim yani, dene yorumlarını beklerim seninde :*

      Sil
  4. Kil maskelerini seviyorum. Deneyebilirim bende .

    YanıtlaSil
  5. İhtiyacım vardı. Gördüğüm iyi oldu.. Deneyip onay görmüş bir ürünü daha güvenle alırım..

    YanıtlaSil
  6. Benim cildim cok kuru, deneyeyim tesekkürler canim tanitim icin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene kuzum ama sonrasında mutlaka nemlendiricini sür timamığ :)

      Sil
  7. bu maskeler fena değil en çok sarı ve bu kırmızı renkli olanını sevdim zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende sarı ve bunu aldım zaten :) Sarıya nazaran bunu daha çok sevdim .

      Sil
  8. Peeling etkili olan benim aklımda.. indirimleri takip ediyorum onun için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Et yeşimcim çünkü zam geldi, gereksiz 5 tl artmış 20 tl ürün 25 artık yüzde ellilerde.

      Sil
  9. Lorealin cilt bakim urunleri oldukca guzel bencede💖

    YanıtlaSil
  10. Zaman zaman bu tarz farklı ürünler denemek lazım. Bu anlamda da fikirlerinizi okumak oldukça iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ürüne bağlı kalmamak lazım bu şampuan içinde geçerli unutmayın, Teşekkürler:)

      Sil
  11. Hiç denemedim. Ama merak ettim.Guzel ve açıklayıcı paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  12. O zaman kullanayım madem senin testinden geçti bende güvenerek alır kullanırım😊

    YanıtlaSil
  13. Severek kullanıyorum 3. kez aldım geçenlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenı gordum yorumu k bakma canım :/ bende diğer cesıtlerını aldım cok sevıyorum !

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁