28 Kasım 2018 Çarşamba

SOLANTE TELE-RUBOR SPF-50 GÜNEŞ KREMİ 🌞



Merhaba ! 
Yepyeni bir güne daha başlarken,gökyüzünden güneş 
kendini fazla göstermese bile sizlere güneş kreminin öneminden bahsediyor olacağım...  



1 yılı aşkındır benimle ve hala bitmek bilmedi,bayağı bereketli bir güneş kremi kendisi.Hamilton ve bu markanın çok iyi olduğunu bildiğim için tercihimi bu güneş kreminden yana yaptım. İyi ki de yapmışım,tenim beyaz ve ben bronzluktan haz etmeyen birisiyim,özellikle yüz bölgemi korumaya dikkat ediyorum. Koruyuculuğunu bir nebzede olsa oradan da anlamış oldum,hiç renk değişikliğine uğramadan çok güzel bir şekilde korudu. İlaç kullandığım dönemlerde almıştım, malum derim inceldiği için lekelenmeye müsaittim. Herhangi bir problem yaşamadım.

Yapısı yoğun,yedirmesi hemen kolay olmuyor.İyi yedirilmezse yüzde ala ala beyazlık bırakabilir. Benim için bir eksi mi?  değil tabi,çünkü seviyorum uğraşmayı, iyice cildimin emmesini isterim. Ha bu arada öyle aman aman 5 dak. boyunca uğraşacak kadarda zor değil. Kışın hava soğuk olduğu için bu sorunsal dahada baş gösteriyor. Katı halde kalıyor çünkü,yazın biraz daha kolay yayması sıcaktan hafifte olsa yumuşuyor cıvıyor. Tabii ki  kötü anlamda bir cıvımadan bahsetmiyorum ama umarım anlatabildim. 

Kokusunda öyle hoş kokan bir parfüm yok,normal ve böyle olması daha ideal.Türkçe yazmadığı için hatırladığım kadarıyla bu hassas ve kızarıklık yaşayan ciltler içindi.Makyajda fondötenin altında öyle güzel bir baz oluyor ki  anlatamam, tutuculuğu çok çok iyi ! Yani sadece güneş kremi sürseniz çok rahat üzerine kapatıcınızı,pudranızı allığınızı uygularsınız gün sonuna kadarda kafanız rahat olur.

𝔻𝕚𝕡 ℕ𝕠𝕥:❕ Yaz-kış ayırt edilmeksizin güneş kremi kullanılması gerekiyor.Hatta çoğu zaman nemlendirici almayıp kullanmayıp direk güneş kremine sarılıyorum.Nemlendirici cildimin çok kuruduğu dönemlerde iyi geliyor,dışarı çıkmasam bile güneş kremi sürüyorum.Cildimiz için bütün ışınlar ışıklar zararlı.


Söyleyeceklerim bu kadar, bir dahaki güneş kremim hamilton olabilir.Ürünle ilgili atladığım yazmayı unuttuğumu düşündüğünüz açıklamalar varsa her daim sorabilirsiniz.


ڪےevgilerimle 💋


🆃🆆🅸🆃🆃🅴🆁🐥Sosyal ağlardan da takip edebilirsiniz〰 🅸🅽🆂🆃🅰🅶🆁🅰🅼 📷

15 yorum:

  1. notumu aldım ... paylaşım için teşekküler .

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın yaz & kış kullanmalı koruyucu kremleri..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel anlatmışsın kremin tüm detaylarını. Keşke ben de sürebilsem böyle şeyler iyi olacak ama uğraşamıyorum hiç. İki gün sürsem üçüncü gün fenalık gelmeye başlıyor :) Bir ara bitkisel yağlara takmıştım kafayı ne güzel kullanıyordum. Faydası da oluyordu. Ama krem olsun yağ olsun sürünce böyyyleee vıcık vıcık oluyor ya böggg yani çekemem bee :) Ama bu aklımda olsun bakalım en azından yazın güneşe çıkarken falan sürerim gibi geldi.

    YanıtlaSil
  4. Son yillarda kisin da sürüyorum yüzüme 😊

    YanıtlaSil
  5. Beyaz tenli olduğum için güneşten çok etkileniyorum. Yaz- kış kullanırım. Bu ürünü daha önce denemedim. Deneyimlerini paylaşman bana fikir verdi. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  6. sondaki not çok doğru gerçekten :)!

    YanıtlaSil
  7. güzelmiş bu denemek için şans verebilirim 😊

    YanıtlaSil
  8. Biri alıstırsa beni de her gün kullanabilsem keske iyi bi günes kremine ihtiyacım var bununla baslayabiirim tenk yu my sis öptüm çok :*

    YanıtlaSil
  9. Soslu B* Teşekkürler :*

    Yeşimle*O zaman unutmayalım kullanalım her zaman.

    Gülhan* Aaağ tembellik yapıyorsun şuanda ama dostum, güneş kremi bu hiç vıcık cıcık olur mu nütfen yağni rica ediciğim kullan!!:)) Yağları kullanma tamam anlarım, fekat bu güneş kremi mevzu önemli.

    Derya* Harika bir haber, cildini kendini seven herkes dikkat etmeli :)

    Sosyal M* Rica ederim canısım,kullan tabi,atlama sakın.

    Ümran* Evet tabisi ama, Uygulayalım ümrancım (:

    Fatofoto*Başlamalısın,yapısı yoğun daha güzel piyasadaki çoğu ürüne göre.

    Melci's* Melcimm alış alış bacım bir an önce,cilt kanseri olmamak adına en azından :/ Ankara olsan sana hatırlatıcı olurdum :D her gün arar sorardım yanıma gelince koklayıp anlardım bile sürdün mü sürmedinmi diyerekten hehee :)) Öpeledim :*


    YanıtlaSil
  10. Valla mı anacığım güneş kremi vıcık cıcık olmaz mı öyle:) Ben Silivri'de oturuyorum. Plaj evin aşağısında. Yazın her gün gidip denize giriyorum ama o zaman bile sürmüyorum güneş kremi dersem kovalarsın beni buralardan diimi:) Çok kör cahilim bu konularda hiçç sevmiyorum uğraşmayı kadınların yüz karası rezill bennn:) :) Sayenizde kültürüm artıyor. Melci sen sağolun valla :) Kullanıcam bundan sana söz:)

    YanıtlaSil
  11. Valla anacığım :)) olmaz tabi yahu, normal kremler gibi değil çünkü daha yüze uyumlu yapışkan emilimleri hızlı.Baş parmağımı kaldırıp hııııımm yaptım bak sana ! Tabisi kovarım sür nasıl sürmezsin önemse şu cildini artık. Hahaha yok estafurullah, kullan görücem bloğunda yorumunu okuyacağım bende madem söz verdin hadi bakalım :D

    YanıtlaSil
  12. Kokoşcuummm bugün rolleri değiştik okuyucularla. Bu kez Aso anlattı derdi sizlerden derman bekliyor. Son paylaşımda :) Bu arada daha çok paylaşım yapsana bacım sen aaa anlat şöyle süslü güzel şeyleri öğrenelim. :) Söz yaza kullanıcam o kremi koyarım fotosunu yorumunu sana özel teşekkür yazıcam :)

    YanıtlaSil
  13. Baktım şimdi koştum hemen, :) Yapabilsem ah tükkan senin dertler derya bende bu aralar çok karmaşığım :/ Tamam gülocumm bekliyorum heyecanla yaz ayını <3

    YanıtlaSil
  14. Bu markanın mavi tüpünü kullanmış ve memnun kalmıştım :))

    YanıtlaSil
  15. Güzel gerçekten,hamiltonuda kullanırım daha sonra bir kıyaslama yaparım :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁