10 Ekim 2018 Çarşamba

LA ROCHE POSAY CİLT RAHATLATICI TONİK !


Selam !Lrp'nin bütün ürünlerinin neredeyse müptelasıyım ! 
hazır ürünü de bitirmeye yakınken yorumlayayım istedim, hem de 
daha objektif olacağına eminim.



Bir tonikte görüp görebileceğiniz belki de en az içerik 
👍


Yapı,etki,hissiyat olarak ben bioderma'nın makyaj suyuna çok benzettim.
Hani gerçekten hassas ciltlerin kullanabileceği bir tonik, ne kuruttu ne aşırı yumuşattı tam ayarında bir tonik. Çok memnun kaldım, tekrar alamayabilirim çünkü fiyatlara zam geldiğinden beri kozmetiği çok etkiledi bu durum. Hani bir ihtimal internetten alabilirim, bazen güzel indirimlere denk gelebiliyorum.Normalde alışkın olduğum bir durum değil bu ama gerçekten güvenilir bulduğum siteler var,1-2 site var en azından hiç sorun sıkıntı yaşamadığım. Sizlerinde varsa paylaşırsanız sevinirim.

Cildimi jelle yıkadıktan ve iyice makyajdan arındırdıktan sonra, disk pamuklar kullanarak yüz,boyun ve göz çevremde dahil cildime hafif-hafif baskı uygulayarak temizliyorum.Şu zamana kadarda hiç kızarıklık tahriş oluşturmadı cildimde.Marka olarak bioderma ve Lrp severek kullanıyorum.Cildime en iyi gelen 2 marka dışında pek birşey yok, diğerlerinden  hoşlaşmadı cildim ne yapayım 🙈 İçindeki parfüm olmasa daha güzel olacaktı tabisi ama olsun çok güzel kokusu var, olmasa kötümü kokardı bilemiyorum. Kısacası memnun kaldım, severek kullanıyorum tavsiye ederim.Kalan cilt artıklarını tozu,kiri çok güzel söküyor:) Göz bölgemde bile sorunsuz kullandım.Sormak istedikleriniz varsa çekinmeyin sorun,bugünlük benden bu kadar mutlu kalın esen kalın güzel kalın !



ڪےevgilerimle
😘

12 yorum:

  1. benimde cildime uyan bir ürün gibi ... deneyebilirim . sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Toniğini kullanmadım ama LRP severim :)

    YanıtlaSil
  3. Soslu Badem : Seveceğine eminim bademcim ... Sevgiler :*

    Gökçe : Sevilmez mi hiç :) Bende tonik delisi değilim ama hadi alıyım deniyim diyerekten almıştım.

    YanıtlaSil
  4. What a wonderful post, dear! Great photos!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  5. Çok kaliteli bir marka bende çoğu ürününü seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Liana : I am glad you like it :)you're so sweet :*


    Kelebekim : Kesin ve net öyle duruşu yapısı ambalajlarıyla mis gibi !!

    YanıtlaSil
  7. Dıadermine di sanırım onun toniğini kullanıp memnun kalmamıştım ama bunu hiç denemedim , yazı çok güzel ❤️😌

    YanıtlaSil
  8. Diadermine benim cildimde büyük sıkıntılar yaşatan marka o yüzden çokca uzağım markaya sütünü severek kullanmıştım birde yüz kremini onun dışındakilerle aramda uzak bir mesafe var :D Çokkk çok teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  9. Ürünü alip demek isterim.Guzel bir tavsiye teşekkürler 💓

    YanıtlaSil
  10. Seninde beğeneceğine eminim rica ederim <3 Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Mutlaka bu da güzel bir üründür. Ama ben biraz doğal takılmayı seviyorum galiba. O yüzden tonik yerine gül suyu kullanırım. Ama bunun rengi gayet cezbedici görünüyor. Sanırım bir ara kullanabilirim...

    YanıtlaSil
  12. Gül suyu sivilceye neden olduğundan beri daima kullandığım ürünler arasında değil artık. diğer ürünlere göre kimyasalı az ve yüzü kurutmuyor seversin...

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁