31 Ağustos 2018 Cuma

YVES ROCHER EL VE TIRNAK KREMİ 👍


Merhaba ! Bitkisel bir marka olan Yves Rocher mağazasının ürünleri
 tamamen tertemiz olmasalar bile birçok markaya göre tercih ettiklerimin arasındadır.


Zararlı şeyler içermediğinin ön izlemesi🐸


Buradada dolgun içeriği olan destansı latino içerikler.
🌸


🚩Ne çok sıvı nede çok kaygan bir krem. Emiciliği bayağıbi hızlı, verdiği yumuşlukta güzel.

🚩Kokusu ise papatya ile aynı sefa çiçeğinin kokusuna çok benziyor,yani parfümsü bir koku almıyorsunuz.En azından kötü bir kokusu yok güzel ben sevdim.

🚩Kendisiyle bir alışveriş sonrası hediye verilmesi sırasında tanıştım,aslında evde krem olmasına rağmen diğerlerinden önce bunu bitirdim,yani şuan baya  az kaldı dibinde.

🚩Ellerınıze peeling yaparsanız daha iyi emilim sağlarsınız aslında,yüz gibi düşünebiliriz bu olayıda aslında,peelıng yapılmış bır cıltte makyajın daha iyi durması gibi.

🚩Tırnaklarıma iyi geldiğini söyleyemeyeceğim,ve tırnak kenarı etlerimi de yumuşatmadı sert olan etler kremden sonrada çokça yumuşadı diyemiyorum.Benim en sinirimi bozan yerler orası aslında çok kuru ve sert olmaları. Bu arada tırnaklarıma şu zamana kadar en iyi gelen krem neutrogena'nın El tırnak kremi oldu sizinde aklınızda olsun alacaksanız her gece yatmadan önce kullanın farkı göreceksiniz.Gerçi bütün kremleri gece yatmadan önce kullanıyorum ben,gun ıcınde oraya buraya bulaşma ıhtımalınden dolayı hemde etkisinin daha uzun sürmesi açısından.



Sizin memnun kaldığınız el kremleriniz hangisi ? Çok memnunum dediğiniz uygun fiyattaki kremleriniz bekliyorum.

ڪےevgilerimle
💜
💁

6 yorum:

  1. Lapitak tırnak kremini öneririm :)

    YanıtlaSil
  2. Tırnak kremını kullandım onunkının vazelımsı bırseydı ama guzel yumusatıyordu o açıdan sevmısdım, mınnak bır krem :D

    YanıtlaSil
  3. İndırımden al beybı alacaksanda 💜 😘

    YanıtlaSil
  4. El kremlerinde papatya kokusunu çok severim, aklımda olsun benim de ;)

    YanıtlaSil
  5. oRganık bıtkısel guzel kokusu var en azından parfümsüz bak bak :D :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁