27 Nisan 2018 Cuma

Seranem El Bakım Kremi !


Selam ! Şüphesiz şu el kremleri biz kadınlar için olmassa olmazlar arasında geliyor.Çantamızda,evde,ofiste minikte olsa her an yanımızdalar.Seranem markasını katıldığım etkinlikler sayesinde tanıdım,çok sevdim hadi bakalım nasıl bir sevgi bağı bu.




İlk başta su var içeriklerine baktığınız zaman hemen fark ediyorsunuz içindeki güzelim yağlarda hemen fark ediliyor.Anlamassanız bile sürdüğünüz zamanki o hissi sayesinde anlıyorsunuz.Benim için en önemli özellik hemen emiliyor olması orayı burayı şurayı dokunduğum zaman yağlandırmaması.Ellerim ve vucudum şu manyak ilaç roacutanneden sonra baya kurudu 1 sene geçti bile fakat hala kurulukda çığır aştım.

Normalde emilmeyen kremleri gece sürerim ama bunu gündüz vakitlerinde çok rahat kullandım.Yapısı ve ellerinizi yıkayana kadar geçmeyen o yumuşacıklık hissi bayağı bir baki (: 

Hatta bazı kremlere karşı toleransımız vardır ya hemen ellerimiz parmaklarımız kaşınır,ben bunda onuda yaşamadım yaşayacağım diye kremler almaya korkar olduk kimi zaman çünkü.Bu arada kremin kokusu yok yani buram buram el kreminde parfüm kokusu beklerseniz olmaz.Yani kötü kokuyor diyemem ama öyle ahım şahım bir kokusuda yok hani.



İnternetten alışverişi çok yapmadığım için tekrar almıyacağım ama yapanlar varsa bu ürüne ve çeşitlerine diğer ürünlerinede şans verebilir diye düşünüyorum.

ڪےevgilerimle 

2 yorum:

  1. Benimde el kremim olmazsa olmazim, özellikle kisin cildim cok kuru oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Yaz kış kurumaya başladı benımde ıyıce gecelerı suruyorum bolca :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁