12 Ağustos 2017 Cumartesi

SLEEK İ-LUST EYESHADOW PALETTE !


Merhaba ! Sleek paletlerının içinde elbettekı favorınız olanlar olacaktır ama bende
 farklı renkte birşeyler aradığım için olacaktır ki buna yöneldim.

Ambalaj harikalığı denen birşey var 👀💓





Bu fırçayla asla uygulanmıyor, sevmedim .
Genelde böyle sevilmiyor bu tarz palet içlerindeki fırçalar.



Buradada renklerın aydınlıkta karanlıktaki
 hallerını yansıtmak istedim.


Şöyle ki İçlerinde en beğendiğim renk gümüşi metalık olan renkti, ona vurularak aa  bende bu renk yok diyerekten alıverdim. Çünkü bu tarz tonlardaki farlaaar göz pınarlarında harikalar yaratabiliyor ! 

Pigmentasyonlarını beğenmedim yani fırçalarla kesinlikle güzel uygulanmadığı fakat parmaklarla süper uygulama yaptığımı farkettim vede ''Islak olarak uygulamak '' 😏

Yani binbir çeşit fırça var ama malesef olmadı, şöyle aslında tozutan bir far fırçaya geliyor sürülüyor ama çok uğraşıyorsunuz yani işte onun yerine parmağınla al veya fırçayı ıslak vs. öyle kullan daha pratik. 

Renklerin birbirine kaynaşmasını sevdim,kırmızı olan tonuda farklı ve güzel, heleki o mor rengi içindeki yeşilli sarılı yansımalar aşık olursunuz. Instagramımda da var kendileri vıdeosunu çekmıştım bu renklerin oradanda bakabilirsiniz.( 💋Madamek0kos_ )

Kokusunu hiç beğenmedim sulu boya gibi kokuyor basit boya kokusu misali. Daha hoj bir koku yapabilirdin kanada & amerika ve chına artık  gerçektende nerede işlendiyse.

İçerisinde sim yok ama sedef ve aşırı küçük şu oje içlerinde kullanılan parçacıklı crome gibi duran şeylerden var ama baya minnak olduğu için anlaşılmıyor.


Gratisten geçen sene yılbaşına doğru 28^tl ye almıştım, sınırlı sayıda olması lazım ki artık pekte biryerde göremiyorum bundan.Sizin içinde en en beğendiğiniz renk hangisiyse yazın öğrenelim hep beraber.


ڪےevgilerimle


6 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁