13 Temmuz 2017 Perşembe

MİNİ BİR ALIŞERİŞ ÇILGINLIĞI DOSYASI 🐼


Merhaba : Alışveriş çılgınlığı hiç devam etmez olurmu her daim ediyor,hızını kesmeden ama parça parça aldığımız için böyle aradan zaman geçiyorda geçiyor.Birde aman fotomu çekcem diyorum atıyorum hemen çekmeceme 😁 

Burası rossmann ve watsons karması oldu :D 

Neyse efenim başlıyorum; Tatılı dusunmuyordum açıkcası bu sene hem zaten güneşlenebilen bir insan değilim hemde 5 günden fazla tatil beni bunaltıyor günün 2-3 keresi denize girdiğimizi düşünürsek bayıyor beni. Hemde kararmayı sevmiyorum , yakışıyor diyorlar orası ayrı ama ben haz etmiyorum. Bu sene arkadaşlarımla güzel bir planımız var onun için  ısana nın bikini bölgesine özel tasarlanmış mınnak traş bıcaklarından aldım  ve normal de mınık cıkan kol bacak koltuk altı ıcınde gılette blue3 aldım :D erkekler ıcın evet ama oradakı satış danışmanı bu daha güzel diyince hemen attım sepetime.Gilette8 tl ısana bıçaklarda 6,99 falandı. 
8x4 Deodorant: hep denerım bu çeşidini denemedim kokusuda güzel geldiği için birde indirimide varmış 7 tl almış oldum bunuda.
Essence Sos Repair : Essenceden yana yüzüm güldüğü için özellkle tırnak konusunda bunuda denemesem olmaz didim.8 tl 
Peri's Ink : Buda watsons çıkartmamdan alındı, bir kore markası olduğu için bb olduğu için yapısı ince birde dedim artık almalıyım bacım. Vee aldım hemen,35 tl . Kız diğeri koyu renk olan 30 lıra bu neden öyle fiyatta anlam veremedim.


Bepanthol derim tek geçerim,kesinlikle kurtarıcım tek başına bir yazısını yazamadım ben bu güzelliğin kısmet olmadı olcak umarım. Büyük boy aldım artık anam bitir bitir olmuyor çünkü. 30 mu 35 mı neydı bu boyuda.

Cecile Long Kisses : Aşığım bu seriye ben ! 33 nosunuda aldım rahatladım cidden şahane bir renk tavsıye ederım. % 40 ındırımle aldım kızlay özdemir kozmetıkten.

Stamp Tırnak Desen Baskı : Rossmandan bir merakla aldıgım ama hüsranla sonuçlanan bir üründü benım için. 3,5 TL di fakat kesınlıkle ederi yok. Almayın...


Son olarak Gratis Alışverişimden % 30 ındırımden 5 tl ye bu guzel baskı ları aldım. Kot gömlek, pantolon nereye ıstersenız baskılayıp yapıştırabılıyorsunuz. Çok tatlı değiller mi sizcede ? Daha birkaç çeşidi daha var onlarada bir bakın diyorum. 


ڪےevgilerimle

2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁