24 Temmuz 2017 Pazartesi

BEBAK ACI BADEM SÜTÜ

MerhabaSevgiyle aşkla yazacağım şimdi bu yazıyı,👯 
Neden çünkü bebak candır baldır tatlıştır.Eskilerin güzelliği bir başka oluyor,söz konusu bademse daha başka 💗 





Çok sevip kullanmakta oldugum sanırım 3.şişem oluyor kendisi. Makyajımı çıkartıyor, göz makyajımıda iyi çıkartıyor hemde gözlerimi yakmadan .Sildikten sonra bir rahatlama geliyor bana, yüzümü yıkamak bile istemiyorum yumuş yumuş yapıyor.😗

Kimileri yüzdeki ince ayva tüylerini çıkartabilir demiş,kimiside çıkarttı demiş.Ben esmer değilim hani bendede var ince ince ama öyle bir olumsuz tüy çıkışı gözlemlemedim açıkcası.Hormonlarda sıkıntı yoksa ben bu ürünün bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum.Ve herhangı bır kaşıntı vb.. sorunlarda yaşamadım seviyorum bebak'ı !

Bu markanın kremide var vucut losyonuda var, ıhtıyaca gore değişir ben hep bunu alıyorum. Fiyatı yer yer değişiklik gösteriyor, ben genelde ya pinolardan yada özdemir kozmetıkten alıyorum.Birde içeriğine bakarmısınız diğer markalara göre ne kadanda masum masum bakıyor😅


ڪےevgilerimle
💖


3 yorum:

  1. gül suyunu da duymuştum onu merak ediyorum ben de

    YanıtlaSil
  2. Asloloan :Bendee ya sevmeyenı sevmıyorum :DD

    Bosnak: Bende gul suyu sıvılce ve yaglanmaya neden oldugu ıcın bır suredir uzagım acıkcası...

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁