7 Haziran 2017 Çarşamba

Essence Ultra Strong Naıl Hardener !


Merhaba ; Uzun zamandır yazılmayı bekleyen yazılardan birisi daha işte,keşvedilmemiş belki biryerlerde keşvedildi haberimiz yok.Neyse ben heyecanlandım hadi geçelim yazıya 💁




Ne ince nede kalın denecek ayarda fırçası var,rahatlık sağlıyor ama tırnak kenarlarınada ulaşmam için güzel aslında,Neticede bu bir bakım ojesi! Şöyle söyliyelim bugune kadar flormardan tutunda,o pastelin 8 saate kadar bakım yapan ojesine kalyonuna kadar denedim,ve hiçbirisi bunun kadar işe yaramadı. Tesadüfen ve hiçbir beklenti içerisinde olmadan aldım hemde.Tırnaklarım öyle güçsüzdü ki biryere çarpsam kırılır,soyulmalar zaten vardı.

Hep ojeye boğan biriside değilim hani bir dönem sürekli sürüyordum bir süre sonra iş hayatında insanın hali kalmıyor ojeye falan. Sürsemde sürmesemde güçsüzdüler kırılgan ve hassaslar.(dı) Taki bu essence bebekle tanışana kadar. 

Peki nasıl kullanıyorum

👉3 günde bir sürüp çıkartıyorum ojeyi. 

👉2 kat sürmeye özen gösterin çünkü çabuk çıkıyor yapısı çok ince ojenin. Hemen öylede soyulmuyor ama ince.Normal renkli oje kalınlığını beklemeyin.

👉Hah'' ojeyi çıkartırken mutlaka ama mutlaka Asetonsuz oje çıkarıcı kullanmaya özen gösterin.Ben o konuda watsonsa güveniyorum,şuan yanımda yok ama sanırım pembe kablı vede kendi markasıydı. Normal asetonlarla tekrar zarar vermemek adına böyle yapıyorum.Evde 2 çeşit asetonum var çünkü birisi normaller için diğeride bu tarz bakım ürünleri için asetonsuz asetonlar. 

👉Tabiki en önemlisi bu süre içerisinde tırnaklarınıza oje sürmeyeceksiniz 💅.Yok ojemın altına süreyim nolcak falan duymiyim cıkk cıkk !! Olmuyor öyle çünkü tırnak nefessiz kalıyor fazlasıyla. Göreceksiniz ya en fazla 2 haftada sonuç alacaksınız bundan emin olun ve önerdiğim kendi arkadaşlarımın hepside aynı şeyi söyledi uzamayan Tırnaklarım daha çabuk uzuyor artık inanılmaz !! ( vee  e tabikide tırnaklarınız düzeltikten sonra bu güzelliği oje altı baz olarak çok rahat kullanabilir eskisi gibi ojenizi sürmeye devam edebilirsiniz.Ama dikkatli bir şekilde yinede arada dinlendirin diyorum ben yazık o güzel tırnaklarımıza ) 

Dip not : Tüm bu aşamaları uygularken, evdeki bulaşıklarınızı yıkarken kesinlikle eldivenle yıkayın veya bulaşık makinesine atın. Deterjanların tırnağa verdiği zarar aşikar,o yüzden çokca dikkat etmeniz gerekiyor.

👯💸 Fiyatı ise düz söylüyorum 8 tl , ve fiyat performansa göre baya başarılı olarak benden tam notlar alarak sınıfı geçti.Umarım sizinde kırılgan tırnaklarınızda işe yarar.Essence markası gratislerden çekildiği için ulaşabileceğiniz tek yer Rossmann lar olacaktır. Ambalajarıda yenılenmiş bu eskisi bendeki,hoş çoktan bitti bile bu yenisini aldım ama. İçinde ne kadar kaldığını göremiyordum bunda, yeni ambalajlarda görünüyor. Daha iyi olmuş aslında. Ve karıştırmayın iki tane metalik kaplı var kapağında %85 yazısının yazmasına dikkat edin.😉  



Benim tırnaklarım zaten hep hızlı uzardı,hani o yönden fark etmedim fakat soyulmalar ve kırılmaları baya bi en aza indirgediği bir gerçek. Sizlerin varmı böyle mucizevi  sırları ha ? Haydi dökülün bakalım kızlar. 

Öpeledim hepinizi kendinize iyi bakın ! 



ڪےevgilerimle



8 yorum:

la vie en rose dedi ki...

Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Merhaba! (: Çok memnun olurum ozaman,tabıkı hemen geliyorum desteğe.. :*

Bol Kahveli dedi ki...

Bloğunuzu yenı kesfettım bende beklerım:)

sihirli mavi dedi ki...

Bu kadar iyi performansa bu kadar uygun fiyat bir de, güzel günlerde kullan canım :)

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Memnun kalmanıza sevindim, tırnak bakımı önemli :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Bol : Hemen ısınlanıyorum bloguna :* Sevgiler

Sıhırli : Teşekkurler abloş,oyle oyle yahu iyi başarılıda.

Yeliz: Çook hemde, biz oje severler için ((=

Kelebek Etkisi dedi ki...

Bende hep urun alip kullanmıyorum tirnaklarimi yiyorum kotu durumda

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Kız neden yıyorsun ama yapma oyle stres mı yapıyorsun :/