26 Mayıs 2017 Cuma

Çöpe Чollananlar -40 ஜ



Selam Millet ! Yazmaya yazmaya biriktiler tabiki,kozmetiklerde güzelce bitmeye devam ediyor. Azda olsa bitiyor , hayde gelin bakalım neleri çöpe atmışım 



Isana Köpük duş Jeli : Mikemmel kiraz çiçeği kokusuyla duşta çok eglenceli hale geliyor tabi gelmesinin sebepleri arasında köpük formda olması etken 💁 Fiyat performans açısındanda değerlendirirsek 10 uzerınden 9 verebılıyorum .1 puanı kokusunun kalıcı olmaması yüzünden kırdım.Temizlemesi köpürmesi verdiği yumuşacıklık hissi çok iyi,tavsiye ediyorum.

Soft&Gentle Deodorant: Gratıslerde satılan bu markayı hem ındırımde dıye hem kokusu hoş dıye hemde 0/ alumınyum yazıyor diyerekten aldım. İyi güzel ama koltuk altında pul pul yapıp ayrıca alerjık kaşıntıya yol açmasından dolayı tabıkı asla almıyacağım bırdaha.3 tl lık fıyatını bırazcık hakedebılırdı.

Splat Diş Macunu : Bir splat daha bitti, iyiydi hoştu. Splat fırmasıyla  alakalı bir sitemim olduğu için fazla övmek istemiyorum markayı haketmiyorlar çünkü övülmeyi 👯

TbS Simli Vucüt Losyonu: Nasıl güzel kurabiyemsi vanılyamsı kokuyor harkulade! Yenı yıla girerken almıştım aradan 2-3 sene belki geçti ama atamadım kıyamadım . Ayrıca yapısında kokusunda en ufak bir değişme olmadığı içinde içim rahattı daıma.The body shop un kremlerı losyonları cok güzel oluyor gerçekten.Ben vucut kremı kullanmayı seven bır ınsan değilim ama bu tarz değişik sim sim olan şeylere karşı koyamıyorum! 

Yves Roche Deodorant : Su gibi sıvı yapısıyla nasıl onlerkı teri bu kaybolur gider diye düşünürken çok sevdiğimi farkettim. Gerçekten kokusunu değil ama yapısını içeriğinin temiz oluşunu çok sevdim.💓 Zaman zaman indirime giriyor,o aralarda bir tane alıp denemelisiniz.Özelliklede bunu deneyin,kokusuna aldanmayın birkaç çeşidin arasında en kımyasalı az olanı buydu sanırsam.Onuda bi sorun öyle alın. 👄


La Roche Posay Effaclar Gel : Severek kullandığım bana herzaman iyi geldiğini düşündüğüm markaların başında geliyor.Kurutmadan,yıpratmadan çok güzel bir temizlik sağlıyor cildime.❤ Fiyatlarıda öyle aman aman pahalı değil,dermo dermo oluşuda onem arzediyor.Deneyın bakın,cılt yapınıza tipinize uygun olanını secin.Kuruysa kuru karmaysa karmayı almaya özen gösterin.

LRP Güneş Kremi : Detaylıca yazısını yazmıştım zaten okumak isterseniz Tıkkkkk.

BioTrue Lens Solüsyonu : Bayağıda bitirmişim . Sık sık kullandım bu aralar,yollarda geçti bu ayım. Ve başka şehire giderken gözlerimde hep bir kaşıntı oldu alerji oldu.Muhtemelen toz ve lensın sureklı gözümde oluşundan kaynaklandı. Buda rahatlattı ara ara göz damlası yerine damlattım veya lens dğiş tokuşu yaptım. En sevdiğim solüsyon kendileri.


Angel Vanılya Parfüm: Bir aralar hiçbir yerde bulamayınca netten sipariş vermiştik. Gerçekten mis gibi kokuyor ve acayip kalıcı bir parfum.Gratislerde denk geldim buna ama malesef nedendır bılınmez kokusunun aynı kokmadığını farkettim. Gratisteki daha şekerimsi ve daha su gibiydi. Yoksa o dönemde olam kesinlikle alır depolardım. 5-10 tl arasında değişiyor fiyatıda.Sonlarına doğru ağırlaştı yalnız koku :) Başka kokuları beğenip almayı istediğim için tekrar sipariş etmedim açıkcası. 

Essence In the Nude Dudak Kalemi : Minicik kaldı yavrum ya 😆 Aşırı doğal duran tatlış bir yapısı olan güzel kalem! Fiyatları artsada o artışıda hakeden kalem. 3,75 ken 5 tl falan bu ara kendileri. Bittikçe alıyorum kendisini.Ruj altlarında,çerçeve yapmada,veya tamamen uygulayıp ruj nıyetıne kullanmada usta kendisi.Tabiki alın aldırın. 

Maybellıne Colossal Maskara : Hatırlamaz bile bunu kimisi, daha bloglar bile revaçta değildi bunu aldığımda o derece eskidir.Ama atmaya bir türlü kıyamadım uzun bir süre savaştım her elıme aldığımda kokusuna baktım :D Daha değil daha zamanı değil diye diye 2000 lı yıllara kadar getirdim büyüttüm onu 😅😵 Bu acıklı konuşmadan sonra sadede gelim:/ sonunda kokusunda değişme olduğu için içim kan ağlaya ağlaya attım onu,ühhhüü evet çöpe attım. Ama nasıl güzel bir maskaraydı nasıl kirpikler takma gibimsi up uzun ve suya dayanıklı olduğu içinde asla akmayan efso bir yapısı vardı.Artık yok 🙍

Golden Rose 51 Lıp Lıner: Zamp diye dudağa yapışıyor ve gün boyu dudaklarda kalan tek güzel kalem bu serininkiler. Hayranım bu kalemlerin yapısına.Tam nude rengi bulamadım bu seride çok az yerde rastlıyorum zaten anlamadım niye.6-7 tş bişi bir tane alın zaten gıdıp 2.de alacaksınız emınım cok iyiler ! 

BB Cologen Parlatıcı: Watsonsdan satın almıştım hala varmı dikkatımı çekmedi. Sürekli kullanımda dudaklardakı kolojen artımını yapıp kalıcı dolgunluk kazandıracağını idda ediyordu.Ama öyle bir dünya yok tabekede (: Keşke olsa azcık dolgunluk kazandırsa ama nirdee . Ama sürdüğüm zaman daha ıslak göründüğü için dudaklar daha hoş daha dikkat çekici ve düzgün duruyor.Yapısını ve yapış yapış olmayan hissini sevmiştim. Ama kapağı açar açmaz taşması ve her dudaklarıma sürüşümde ağzımın içinede gelmesinden nefret etmiştim o nedenle başka bir ambalaj yapsalar mükemmel olur.

Max Factor Parlatıcı : Hafif Şeftali rengindeki bu parlatıcıyı severek kullandım.Bayada bereketlı çıktı dıyebılırım. Kremsi yapısından dolayı dudaklarım kuruduğu zamanlarda bile bunu tercih ediyordum.Rujların uzerındede asla kötü durup dalgalandırma kaydırma yapmadığı içinde çok sevdim ! MAx sık sık % 50 ındırımlere giriyor,o dönemlerde yararlanabilirsiniz.

Max Factor Dudak Kalemi : Bendeki rengi red olan yanı narçiçeğimsi değişik tam bir kırmızıydı aslında, bunuda golden rose kadar seviyordum.Kalıcılık anlamında çok güzel bir kalem. Kuru yapısındanda kaynaklanıyor tabiki bu, fakat çizgilere biraz dolma yapabiliyordu, gün içinde kurutuyor haliyle dudaklarıda.Özel gün ve gecelerde kullanabilirsiniz ama ruj altına özelliklede,kalıcı  buldugunuz bir rujla kombıne edebilirsiniz.

Hametan* Bepanthol : Roaccutane Tedavım sırasında bolca sürünüp kullandığım kremler kendileri. Özellıkle bpantholu tek başına yazmayı istiyorum cunkü her an her yerde her alanda kullanabıleceğiniz mıkemmel bir krem! kuruluğa ıkısıde iyi geliyor ama bepanthol u tek geçerim diyebilirim. 

Rıval De Young French Manıcure Pen : Naıl art yapmayı sevdiğim için bunuda benek nokta cıcek falan yaparım dıyerek almıştım fakat hiç hiiç beğenmedim.Bir süre sonrada kurudu zaten,ındırımlerden 3,5 tl alabılırsınız ama bence değmeyecek bir ürün,yinede sizler bilirsiniz. 

Rossmann FYB Kaş Usturası : Çok arandı çok soruldu ve çok işlevsel olduğundan ötürüde çok sevildi. Ben ilk çıktığı zamanları hatırlıyorum tee ozaman almıştım. Gerçekten kaş bölgesindeki mınık tuylerı guzel alıyor.Çok pratık bir ürün,bulabılırsenız alın kaçırmayın zaman zaman stoklarda oluyor. Yüzdeki ayva tüylerinide güzelcecik alıveriyor.



Benri Islak Mendil : Bebekler için olanlar her zaman tercihimdir.Alışverişlerim sırasında kasa önünde 1 tl ye düşüyor,2 tane alıverıyorum odamda kullanıyorum genelde çantama atmak ıcın fazla  büyük çünkiii 💙😀 

Neutrogena Makyaj Temizleme Mendili : Hafif yağlı yapısıyla göz makyajını bile güzel çıkartıyor.Normalde makyaj mendıllerını başarılı bulmam ozellıklede göz bölgesinde.Ama bu fena değildi yanı cok cok ıyı değildi ama dediğim gibi alınabılır. Sertleşmiş kirpiklerde zorlandım birazcık onun dışında gayet başarılıydı. 

Lilibe Disk Pamuk : Sürekli alıyorum zaten yumuşacık hemde hesaplı oluşu yönünden tam not alıyor benden.Kendisine rossmann larda ulaşabiliyorsunuz.

Lux Pamuk : Genelde ojelerımı sılmek için alıyorum bu kocıman coklu pakettekı pamukları,özellıkle ındırıme giriyorlar ozaman alıyorum lux sude.Güzel ama dediğim gibi sadece  asetonla buluştuğu zaman,yoksa yüz bölgesinde sevmiyorum markayı.

Elseve Mucizevi Yağ Testerı: Hiç sevmedim hiç 😾  Ve bırkaç tanede kullandım attım, yorum yapmak için yeterınce deneyımledım. Saçlarımda aşırı ağırlık yaptı,öyle ınce tellide değil saçlar ama kokusunuda sevmedim yapısınıda sağlayamadığı etkiyide. İyiki tam boyunu faln almadım.Ha sevenleri yokmu bunun elbetteki var.Ama sizlere tavsiyem almadan önce mutlaka ama mutlaka tester isteyin çünkü öyle ürünün yanına gidip açıp parmaklayıp azcık saç uclarınıza sürmekle anlayamassınız!. 

Isana Saç Maskesi : Tek kullanımlık cicimi cici bir saç maskesi. 1 kullanımda acımadan bitirdim kendisini gerçektende :) 3 tl ıcın güzeldi, sevılırse tam boyunu cıkarırlar dıyede düşünüyorum hala bakalım. Denenebilir..Kokusu çok hoş değildi.Tekrar almam, elımde güzel saç kremleri var.

Farması Gece Kremi : Normalde farması kremlerini kullanmadım elımde hala testarlar oldugu ıcın denıyorum ara bitsinler diye,alabılecegım bır marka değil açıkcası. Cılt onemli bir muessese arkadaşlar aman diyim. Genç ciltlerin kullanmasını istemem açıkcası, olgun cıltlar kullansın onlara çokta birşey olmuyor 😉

Avene Temizleme Sütü : Tester boy olsada ben uzun süre boyunca  kullandım.Güzeldi özellikle göz makyajımı temizmedim , haşalamadan yumuşacık bir temizlik sağlıyor.Tam boyunu bıle düşünebilirim belki birgün.Kokusuda rahatsız etmedi hiç gayet tadındaydı,kararındaydı.

Neutrogena Krem Tester: Yenı cıkan serının nemlendırıcısıne bayıldım.Cıldımı yumuş yumuş yaptı ve hiç yoğun değildi,jel gibi bir formu var. Ben almıyacağım dermo kullandığım ıcın ama sizlere tavsiye ederim özellikle sivilce sorunu olan hassas ciltler bu kremi sevebilir.Hemde su bazlı bir krem, emınım hoşunuza gidecektir. Tek sevmediğim yönü biraz parfümsü kokusu oldu,onun haricinde yok olumsuz bir yan.

Deotak Krem Deo : Krem şeklindeki koltuk altı deolarıda revaçta artık,deotakda meşhur bu konuda duyduguma göre,bi iki tane daha var elimde onuda kullanıp alıp almayacağıma karar vereceğim .Sanırım pratıklıkten yana olan üşengeç ben spreylerden giderim gibime geliyor. İlk kullanıma görede fena değildi sanki çokta birşey anlamadım ama bakıciğiz.



Geçmiş aylarda bitenlerim bu şekildeydi ballar, darısı diğer aya diyorum ve burada son veriyorum yazıma,kendinize cici bakın. 

ڪےevgilerimle


8 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Gelsin yeniler :)

sihirli mavi dedi ki...

Wuhuuu ne kadar çok ürün bitmiş :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Sena: Ay gelmesin bacım artık gele gele bir hal oldular :D

Sihirli :Birsüre düzenli kullanımda sonuçlar böyle oluyor :))

Tuğba Nohutlu dedi ki...

Ne güzel ürünler bitirmişsin, La roche güneş kremini ben de çok beğeniyorum ;)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Evet,bu ay güzel bitti gerçektende, La roche iyi bencede, kımıleri hamıltonda ısrar edıyor olsada, onuda denemek istiyorum aslında bakalım.:-*)

nilgün aydın dedi ki...

Maşallah bitirenlere...

Kelebek Etkisi dedi ki...

Gelsin yepyeni malzemeler yaz ile birlikte;)))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Nılgun: Evet bu rekor bende bu ay :D

kelebek:Yeaa gelsın ama geç gelsin olarmı :))