1 Ocak 2017 Pazar

ALTAPHARMA ❃ AYNI SEFA ÇİÇEĞİ ÖZLÜ YOĞUN BAKIM KREMİ ❃



доброе утро ! Tünaydın 💛

Merhaba; Yenı yılın ilk saatlerinden herkese selamlar olsun.Bugun sizlere çok amaçlı olan bu güzel kremin güzelliklerinden bahsedeceğim.





Rossmanlardan temin edebileceğiniz bir kremden bahsedeceğim.Tam olarak kremde diyemeyiz aslında çünkü yapısı oldukça vazelimsi.Duyduğuma göre rossmann'larda en çok satılan kremlerden birisi kendisi.Ben 'aman tanrım ayak kremim bitiyor' !  kontenjanından alel acele almıştım 😊 İyikide almışım çok amaçlı çünkü;

Kuru olan dirseklere,kollara,vucuda,ihtiyaçınız olan her bölgeye sürebiliyorsunuz.İnce bir tabaka halinde demiş ama ben bu aralar ellerimin üzeri kızarık ve baya kuru olduğu için bolca sürüp hafifce yedirip o şekilde yatıyorum.Zaten tabaka şeklinde kalmıyor krem kendiliğinden emiyor öyle vıcık vıcık gibi dursada emilimi güzel. Ayrıca edindiğim bilgilere göre gençler değil ama biraz daha orta yaştaki bayanların kuru olan yüzlerinede kullandıklarını öğrendim,çok iyi geldiğini ve hiçbir alerjik reaksiyona uğramadıklarını söylemişler.Yani olabilir tabiki fakat yapısının yoğunluğundan dolayı ben genç ciltlere asla önermem. 

Ayaklarıma,topuklarım her tarafına sürüp pamuklu çorabımıda giyip yatıyorum.Sertliği alıyor yumuşatıyor ben etkisine hayranım ! Yanan acıyan bir yaranız sıyrık tarzı biryerınız varsada iyileştiriyor.Ellerime hergün olmasada arada sürüyorum özellikle yanma oluyor bazı kremlerde ozamanlarda ilaç gibi geliyor.Kokusu hafif kokan bir çiçek kokusu,parfümsü kokmuyor en azından güzel hoş bir kokusu var.

Fiyat performans açısından alabileceğiniz kaliteli bir krem,eğer fiyatı artmamışsa 8 tl  ye ulaşabilirsiniz.Kendinize iyi bakın umudunuz hep sizinle olsun,umut dolu seneler !

丂 e v g i l e r


TWEETY ile ilgili görsel sonucu



6 yorum:

  1. Bu ürünü ilk defa gördüm :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. :)) Denemekte fayda var bazen testırları oluyor,yapısına bir bakın.

    YanıtlaSil
  3. aynı sefa kokusunu seviyorum. çok yoğun değilse kullanabilirim...

    YanıtlaSil
  4. Yok değil gayet guzel hafıf bır vazelımsı kokusu var gıdınce deneyın hatta kapatıgını açıp.

    YanıtlaSil
  5. Nerelerdesin Madam kokoşcumm özledik seni. Merak da ettik hani. Daha çok paylaşım bekliyoruz senden :)

    YanıtlaSil
  6. Haftada 1 yayın anca geliyor yoğunluktan vallahi küsmeyin bana gülhan hanımcım :D Tamam özletmeyeceğim fazla <3

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁