8 Ocak 2016 Cuma

❉✲ Yeni Yıl Alışverişlerim ❉✲




Herkese Günaydın
2015'ın son demlerine yaklaşırken biraz ihtiyaç biraz ihtiyaç olmayan bir alışveriş yapayım istedim.Uzun zamandan beri kozmetik diyetindeydim tek tük birşey almış olsamda bu diyeti kenarından köşesinden bozmuş oldum 

Karışık bir alışveriş oldu yani heryerden her telden yerlerden
 yaptığım alışverişlerime geçelim şimdi;


İlk olaran ''Golden Rose'dan'' aldığım Matte yazan yani ojelerimi kolayca matlaştıracağım güzel bir matlaştırıcı aldım,tabiki araştırıp tavsiye üzerine aldım,emınım ki çok sevicem. En son kullandığım pastel markasına ait matlaştırıcıyı beğenmemiştim çünkü.Yanılmıyorsam 9 tl kadar bir fiyatı vardı.

Daha sonra ''Rossmandan '' Isana markasına ait süngerli asetonunu aldım,hem çok pratik hemde içerdiği kayısı yağı vs ler sayesinde tırnaklarıma zarar vermeden güzel bir temizlik sağlıyor.

Gratiste  essence standından Gel isimli çevirmeli lacivert bir rengini aldım 8,50tl.Birde transparan adlı lip pencıl yanı dudak kenarlarını aydınlık göstermek için olan şeffaf kalemini aldım 4,5 tl.

Cecile markasının Long kisses serisine ne kadar hayran olduğumu bilen bilir matlıklarıyla renk skalasıyla olsun bayılıp bitiyorum ! 25 numaralı bordo rujunuda alıp rahatladım, bunu baya 2-3 ay önce ve bir kozmetikçiden almıştım sanıyorum 17-18 tl arasındaydı.


Gel gelelim eczane alışverişime; Bıodermanın karma-yağlı ciltlere has olan bu yıkama jelinin metnini duyuyordum ama bir türlü denk gelememiştim,kimi eczacı  alma kurutur yok cilt bariyerini bozar deyip başka başka ürünler sunmaya çalışsalarda ben bildiğimden ve olumlu yorumlardan şaşmadım ve uygunda bir fiyata aldım, 35 tl fiyatı vardı. 

Avene 50 faktör güneş kremi , nemlendiri almak yerine sadece bunu kullanmak istedim.Açıkcası ne alırsam alayım yüzüme yaramıyor ve sivilce çıkartıyordu bende şansımı bundan yana kullanmak istedim.Bir süre daha kullanıp yorumlarım.

Avene göz kremi ; hem güzel bir marka hemde göz çevremi iyi nemlendiren bir göz ürünü arıyordum, biraz araştırmalarım sonucu bunun işe yarar olabileceğini düşündüm.10 ml bir ürün umarım çok çabuk bitmez ve etkisini anlayabilirim. En sağdakide verilen testarlar...


Rebul  markasına ait Color Blush ! Nefis bir pudra kokusu diyebilirim, kremsi pudramsı çok hoş bir koku. Tavsiye üzerine alıp çok beğenerek kullandığım bir set oldu .İlk sıkışta ağır bir koku gibi duran ama daha sonrasında tende ve kıyafette baya bir kalıcılık sağlayan hoş kokan bir parfüm. 
Parfüm*deodorant*vucut spreyi ! bu 3 üründen oluşan bir set. Fiyatıda çok çok uygun 18 tl arasında. Parfümerilerde yada gratis rossman gibi yerlerde kolayca bulabilirsiniz.

Rossman'dan yine ısana Markasına ait Vanılla Love isimli bir deodorant aldım ! Kek gibi misler gibi buram buram bir vanilya kokusu Mikemmelll kesinlikle bir bakmalısınız .Çok kalıcı olmasada koltuk altında teri önleyen sıktıkça sıkasım gelen bir koku oldu kendisi şimdiden.4 Tl idi indirimde. Hemen ojenin yanında duran manıkur çubuklarından aldım, artık uzayan tırnak etlerimi kesmiyorum onun yerine bu ucu törpü gibi olan kürdanlarla etlerimi ite ite törpü yapıyorum.Ve onun yanındaki Pure skın adlı serumlar; vaadleri daha düzgün bir cilt ve sivilce çıkmasını engeller,bu iki önemli söze kanıp almamı sağladı.8 tl civarındaydı %40 ındırımlı halinde.

Flormar 475 Stel grey adlı meşhur gri rengi, yıl başı günü bunu sürüp matlaştırıcı uygulamıştım üzerinede fakat resimleyemedim başka bir sefere artık .3 tl 

Gratisin yapmış olduğu %40 +1o olan the balm indiriminden sadece ve sadece herkesin bayılarak kullandığı ve didik didik aradığı renk olan Meet matte Charmıng ! rengini çektim ve  aldım.18 tl 


Watsonsdan da %40 ındiriminden RT Sponge Süngerini aldım, tabi ındırım bu ürüne her ne hikmetse yansımamıştı, neyse dedim zaten seviyorum süngerlerle makyajı deyip 23 tl ye alıverdim.Şimdilik aramız güzel bir süre daha kullanayım objektif bir şekilde yorumlarım. Daha sonra Revlon dan ''sultry'' adlı gül kurusu tonlarında kalem ruj aldım, almadan önce dudağıma sürüp eve geldim bütün rujlarımla karşılaştırdım aynı renk olursa çok üzülürdüm çünkü,neyseki bu tonlarda aynısının tıpkısına benzeyen dupe bir ürün bulamayınca ertesi gün gidip bu ruju direk aldım.Kartımdaki 2 tl lık puanımla birlikte 15 tl gibi bir fiyata almış oldum.En son olarakta bir oje alışverişim oldu, uzun süredir yanar dönerli renklere takık olduğumdan ötürüdür Revlonun chameleon adlı yeşil-altın-sarı yansımaları olan bu güzelliği alıverdim 10 tl nasıl verdim bilmiyorum ama piyasada buna benzer bir renk ve oje olmadığından ötürü içim rahat.


Geldik bir alışverişin daha sonuna,umuyorum herkesin yeni 
yıl alışverişli hesaplı ve abartmadan geçmiştir.İlk günleriniz nasıl geçiyor bilmiyorum
 ama benim birazcık karmaşık geçti ani kararların alındığı duygusal bir ay oldu şimdiden ocak ayı. 
Herkese enerjik,fit ve uykusunu sonuna kadar alıp iş başı yapacağı bir hafta diliyorum (: 


ڪےevgilerimle 


4 yorum:

  1. Güle güle kullan cicilerini :))

    YanıtlaSil
  2. Hepsini gule gule kullan transparan dudak kalemini bende severek kullaniyorum başarılı buluyorum.oje matlastiricinin ise yarayip yaramadıgini cok merak ettim.. blogunu yeni kesfettim takibe aliyorum. Bende beklerim...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşkkürler, ya ne guzel bende her alanda kullanmaya başladım aramız güzel şuanda :) Golden rose çok başarılı yapmış baya sevdim ben denemelisin :-*
    Sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁