13 Ekim 2015 Salı

Rıval De LOop Hydro Aqua Sprey !



Selam Millet!! 
Bugün termal suların yaz ayında bolca revaçta olduğu bir dönemden
 geçerken bende bu ürünü yaz ayında nasıl çokca sıkça kullandığımı anlatacağım..


Kendısini bir Rossman indiriminden 5 tl ye almıştım. O günden bu yana her an elimin gittiği bir ürün. Ferahlatıcı sprey olarak geçiyor ama bi la roche bi avene termallerinden farkı yok bana göre.makyajımdan önce, sıcakladığım zaman, yüzümü kuru hissettiğim an her daim kullanıyorum,kullanışının birçok alanda gideri var yani :-p İçerisindeki aloveradan olsa gerek yüzümü beybi yüzü gibi yumuşcacık yapıyor. Fıss fısslı yapısından dolayı bolca sıkıyorum , daha bitmedi ama bereketli ürünmüş (: Ayrıcanada eklemeden geçemem yüzünüzde makyaj varsa sabitlemek adına sıkmayın derim çünkü sürdüğünüz ürünler alalı beleli olabiliyor sonrasında,yani makyaj bozabilir kapasitesine sahip kendileri. Bana çok saf,katkısız, kokusuz ve zararsız geldiği için bittikçe alacaklarım arasına çoktaan girdi bile. Aranızda kullananlar varmıdır?kullanıpta sevmeyen varmıdır acaba merak ediyorum. Kendisini sadece rossman mağazalarında bulabilirsiniz.




ڪےevgilerimle !
Daha özgür daha barışa karşı olmayan bir ülke için kuşlar gibi hür 
rahat ve huzurlu yaşamak hayaliyle kalın..

4 yorum:

  1. Canım üründen çok verdiğin mesaj benim daha hoşuma gitti .Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Olsun gülo annem o daha önemli tabikide çok öperim sevgiler <3 :*

    YanıtlaSil
  3. ben de şu anda bunu kullanıyorum güzel ve uygun fiyatlı sürekli alabilirim..

    YanıtlaSil
  4. Sende güle güle kullan,güzel ve başarılı bir ürün, bencede sürekli alınası bir ürün.(: Sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁