1 Ekim 2015 Perşembe

Çöpe Чollananlar -27 ஜ



Selamlar,  herkeslere hellürüüü !! 
Eylül bitenlere şöyle bir merhaba diyelim! 



İsana duj jeli ; Kokusu hafif boğmayan parfümle karışık armut kokusu diyebilirim.Temizleme hissi çok olmuyor zaten ısanalarda,nemlendiriciliği açısından güzeldi,fiyatları çok daha düşük oluyor bazen yine öyle olursa alabilirim.

Loreal 3 etkili Temizleme Suyu; Garnierin temizleme suyundan bir farkı yoktu bana göre ama asla bioderma kadar yumuşaklık hissini o temizlik hissini, hiçbir piyasa ürünü veremez kanısındayım.Göz makyajında ofsayt ! yüz ve boyun bölgesindeki ürünleri alıp kir pas çıkartmada gayet başarılıydı.Belirgin bir kokusu yok , zaten parfüm yok . Sivilce vs.. çıkartmamakla beraber bende her cildimi silmeden sonra kuruluk yaptı ,tekrar almam.

8x4 Parfüm Deodorant; Seviyorum artık bitenlerimi okuyorsanız biliyorsunuz ,sürekli farklı çeşitlerini bitiriyorum,ama bu yeni çıkan parfüm deoları artık çok ağır gelmeye başladı bana, biraz daha freş hafif olan kokuları tercih etmeye başlıyacağım bu kokuda sonlara doğru baya baydı beni :| 

Bod Man Black Body Sprey ; Gratislerde satılan erkekler için özel olan vucut spreylerının çeşitlerinden birtanesi,benim ennn sevdiğim bu koku diyebilirim.Kendisini abime hediye olarak almıştım,aralarda ben bile sıktım o kadar güzel ki parfüm kokusu kadar kalıcı ve vucutta çok güzel kokuyor.Buda arkadaşına sevgilisine hediye alacaklar için bir dipnot olsun.

Watsons Powder Dreams Kolonya; Pudra kokulu ohh misler gibi!!, temiz kokulu bir kolonya.Çantama attım her ihtiyaçda kullandım,bayadır benımle kolay kolayda bitmedi arkadaş,ne bereketli bir ürünmüş aldığım tarihe baksam heralde şok geçiririm :D Başka çeşitleride vardı diye hatırlamaktayım hala varmı bilmiyorum 3-4 tl gibi bir fiyata almıştım,tekrar denk gelirsem alabülürüm.


 

Loreal Studıo Secrets Makyaj Bazı ; 24 ay ömrü vardı, ama çok şükür 2 seneyi doldurmadan kullanıp bitirdim ,birazda düzenli kullanmaya çalıştım ve the and beybi .<3  Gerçekten harika bir bazdı diyebilirim,yazısınıda yazmıştım blogda bulabilirsiniz.Yalnız gözenekleri çok güzel kapatıp doldurup kuçültmesinden dolayı bundan hoşlanmayanlar olabilir. Yağlı ciltlere göre değil kuru cilt ve karma cilt yapısında olanlar sevecektir.Sivilceli ciltlerin sivilce sorunlarını arttırabilir diye düşünmekteyim.Yapı olarak kaygan yoğun ve nemli bir his bırakıyor ciltte öyle faz bazı gibi sürüldükten sonra kaskatı kesilip sertleşmiyor yani.Bundan mütevellit yazdıklarımı iyi okuyup düşünüp öyle almaya karar verin. Ben tekrar almırmıyım? Tabiki piyasa birdoluuu baz çıkartmışken göz göre göre tekrar almam fakat bu yapıdaki bir bazın diğerlerinden daha güzel gözenek kapattığınıda biliyorum :) Makyaj bazı herşey olabilir belki daha güzel olan bile var ama gözenek küçültücü olarak kesinlikle yine bu ürün derim %1oo hatta  !! 

Blıstex Daıly Lıp Condıtıoner ; Üzerindeki herşey  gitti silindi tabi, ama hatırladığım kadarıyla,birincil olarak  üzüm çekirdeği ,tohumyağı ve çeşitli yağları içermekte. Yaz kış kullandım belki sene geçti üzerinden 1-2... yapısında kokusunda bir gram bozulma olmadı ! Normal kavanoz olmayanıda var bende, bu markanın bütün çeşitleri güzel sanırsam. Kurumuş çatlamış acı ceken dudaklarınız varsa deneyin ve farkı görün diyorum.Dudaklarda ağırlık hissi yaratmadı, burtbees markasının dudak ürününden nefret etmiştim mesela :/ Parfüm kokusu yok,renk yok .Nemlendirmede %100 başarılı . Gratis,watsons,rossman lardan temin edebilirsiniz.

Flormar Full Cover Concealer ; Bu serisini bilirsiniz belki hala satış noktalarında var ben gittikçe görüyorum, yazısını yazmayı çok isterdim ama birtürlü kısmet olmadı . Çok çok memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi, pembe alt tonlu olmamdan da kaynaklanan, göz altlarımda morlukları olsun yüzümde belli yerlerdeki izlerimi olsun o kadar iyi örttükü harika tek kelimeyle ! Yalnız en gıcık olduğum olayı yaşadım oda kapağını kapatırken çatlaması ve sonrasında tamamen kırılması :/  Son zamanlarda zar zor kullanıyordum en sonunda zaten bitti ama içide katılaştı belki birkaç kez daha kullanabilirdim katılaşma kuruma yolunda olmasaydı.Şuan kapatıcılarımı eritme aşamasındayım eğer hepsi biterse gidip bir tane alıp elimde bulundurabilirim.

Loreal true tauch Kapatıcı ; Yazısı tamamen silindiği içün umarım doğru yazmışımdır, bu eski bir seri bilirsiniz belki şuanda piyasada göremiyorum bundan, kap değişimine uğradı diyeceğim ama bu isimdede bir ürün yok, bunuda yaklaşık 2 seneye yakındır kullanıyorum. Beyaz aydınlık görünüm veren tek severek kullandığım ürün buydu.Çizgilere dolma malesef yapıyordu, az da uygulasam çokta uygulasam yinede doluyordu :/ ama ben yinede seviyordum,bitmesini istemedim ama artık vedalaşmak zorundaydım hergün düzenli kullandım ve mutlu sona geldik.Belki true mach kapatıcısını alırım buna renk doku olarak benziyor çünkü.

Essence red blush Lİp Liner ; Kullana kullana bu beybimde bitti, nasıl güzel bir bordo renk bilirsiniz :) Adı red adında meymenet yok fekat her anlamda süper kalıcı süper yumuşaklıkta güzel bir dudak kalemi.Ben dudağımın heryerıne kullanıp doldurduğum için çabuk bittide diyebiliriz.Geçenlerde yedekledim zatin,bittikçede alırım gibime geliyor,fiyatlarına göre başarılı dudak kalemleri,sevenleri çok .

Garnier Serinletici Roll-on ; Ne ara aldığımı hatırlamıyorum bile :D ama en önemli ve güzel özelliğini gözde çıkan minik butoncuklarımı yok etmesiydi .Onun dışında serinletici ve torbalarımı yatıştırdı şişlikleri aldı. Severek kullandığım herhangi bir bozulma yaşamadığım ürün olduğu için mutluyum, Ama artık satılmıyor raflarda göremiyorum bunu:/ bunun yerine ne alabilirim şuan için fikrim yok,siz  ne tavsiye edersiniz??

Doa Baobab Yağı ; Kardelen bloger buluşmasında hediye edilmişti,o zamandan bu zamana kullanıyorum.Nemlendiricimle karıştırıpta kullandım normal olarakta,cildimi pamuk yaparcasına nemlendirdi,kuruluk hissini giderdi.Son zamanlarda zaten bitmesinede yakınken kokusu acayip ağırlaştı ve çöpss !! Birarada İnternetten  araştırıp okuduğum kadarıyla,birçok güzel ve yararlı özelliği barındırıyor baobab,

They,real Maskara ; Evet çok güzel kirpik uzatıyor (uzatıyor dediysem uzun kirpikleri olanlar multi memnun kalır) ve bence silinmeside kolay çift fazlı göz M.temizleyicileriyle ,fakat biçilmiş bir kaftan değil bu kadar abartılacak bir maskara ise hiç değil.Ben bi maybellıne black drama kadar bi lorealın teleskopıc maskarası kadar beğenemedim açıkcası, yani fiyatını kesinlikle hakeden bir maskara değil.


Bir bitenlerin daha sonuna geldik,bu bitenlerimde aksilikler yaşamış olsamda , mesela fotolayıp çektiğim çöpe attığım sonrasında pc de göremedığım bir dolu tam boy testerların olduğu biten ürünlerimi tamamen kaybetmiş olmanın verdiği acıyı tahmin edin artık:/ yoksa bukadar ürünlerle sınırlı olmamalıydım :))


ڪےevgilerimle !


Sonbahara hoşgeldin diyelim,yaşasın en sevdiğim mevsim gelmiş 
hoşgelmiş diye şarkı söyleyip çocuklar gibi şen olasım geliyor :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁