28 Ağustos 2015 Cuma

Çöpe Чollananlar -26 ஜ



Selam Tatlışlar;Ağustos ayı bitenlerle karşınızdayım bu sefer daha da fazla geciktirmek
 istemedim,zamanında yazıp yayınlayayım didim,umarım keyifle okursunuz :-* 


 

1:Garnıer Arındırıcı Temizleme Jeli -> Bir ''aav yeşil çay özü var '' merakıylan bi heves alıp ama nefret ettiğim bir ürün oldu kendisi :/ Nedenine gelecek olursam,1.si çok yoğun bir yapısı var anacım yıka yıka yüzümde hala köpürüp duruyor bir türlü hemen yıkadım temizledim yüzümü kısmına gelemiyoruz. 2.si de yüzümde sivilce yapmasından dolayı sevmeme oranıma oran kattı diyebilirim. Kokusu kötü değil freş bir kokusu var ama oda yinede aman aman bayıldım kokusuna diyebilceğim ölçüde değil. Yıkadıktan sonra kuruluk hissi yaşamadım yumuşacıkta yaptı ona lafım yok,ama tekrar tabiki almam sevenleride var tabikisi onlarada jelle bir ömür boyu mutluluk dilemekten başka birşey diyemiyorum malesef :))

2:Duru Arındırıcı Duş Jeli -> Tester boy duj jelimi watsons sağolsun bir alışverişimde hediye olarak vermişti.Genelde vermezler ama şaşırdım yane :P Neyse efenim kokusuna,köpürmesine,temizleyip cildimide yumuşşşcak yapmasına bayıldım diyebilirim.İçerisinde minnak tanecikler mevcuttu,tabi peeling yapmak için değil,herhalde aksesuar niyetine. Büyük boyunu alabilirim bile o derece beğendim.

3:Sebamed Clear Face -> Sivilceli problemli hassas ciltler için geliştirilmiş olan bu cinsini kullanıp bitirdim. Katı sert bir sabun olmasına rağmen köpürmesini cildmi kurutmamasını gıcırdak yapmasını sevdim. Baya bereketli bir sabun yalnız,kullan kullan erimiyor ve bitmiyor.Neutrogenanın kınide kullanmıştım o buna göre baya erken bitti ve eridi yanlardan.Sebamed o açıdan çok başarılıydı. Ha sivilcelerimi engelledi mi derseniz hayır bir yararını göremedim ben cildimde bir değişiklikte göremedim açıkcası, artık piyasaya her giren cilt ürününü denememeye karar verdim bir tık daha üst seviye temizleme jellerini denemek istiyorum zamanı geldi artık ! 

4:Colgate Trıble Actıon -> Diş macunu sonuçta diyip geçemiyorum ne yazık ki , benim için ağzımda ferahlık sağlayıp , kokuyu önlemesi ve birazda beyazlaştırması önemli faktörlerden biridir.Orta seviye bir diş macunu hani fena değil yinede colgate markasını seviyorum ipana eskidi benim için.

5:Dawıd Walker -> Herzaman ki b4 numarısını kullanıp bitirdim,severek kullanıyorum kaçtır kullanıp bitirıyorum.


6:Nıvea Göz makyaj Temizleyicisi-> Çift etkili olmasa zor anlaşırdım ama sonuna kadar sevdiğim bir temizleyici oldu kendisi.En ağır makyajdan suya dayanıklıya kadar güzel çıkaran bir temizleyici oldu,tahriş etmeden kurutmadan temizledi.Biraz fazla yağlı ama ben sürekli her temizlemeden sonra acı bademle yada gül suyuyla sildiğim için sorun etmedim.İndirimleri takip edip alırsanız içiniz daha rahat kullanırsınız beğencem mi beğenmicem mi şeklinde olmazsınız.

7:8x4 Ocean Fresh -> Gerçekten fireşa, güzel miss gibimsi kokan bir deo idi kendileri.Zaten severim bu markanın herşeylerini keratalar güzel iş çıkartıyor :D Şimdi parfümlüler bide üstelik,teri güzel önlüyor.

8:Bebak Acı Badem Sütü -> Makyaj temizleyici olarakta geçiyor,bazı avm lerde satılan yerlerde bu ibare bile yok fakat ciddi manada cildi yumuşatıyor ve makyajın kabasını başarılı bir şekilde alıyor.Gözleri yakmıyor ve güzel nemlendiriyor.Ben çok seviyorum biterse tekrar alırım.Kokusunuda seviyorum acı badem kokusunun en tatlı en ağır olmayan cinsinden bir kokusu var.

9:Elseve Değerli Çiçek Özlerinin Yağı -> 2 çeşidi var.Birtanesi bu ötekisi de boyalı saçlar için olanı.Gayet severek sarılarak kullandım diyebilirim.Kokusuna bayıldım !! Verdiği yumuşaklık parlaklık cabası. Kırıklara gelince bence uzun süre engelledi ,Dip not: Saçlarımın kırıklarını aldırdım ve neredeyse hergün saç uçlarıma uyguladım ,saçlarıma düzleştiriciyle işlem yapacaksam o şekilde yaptım abartısız 2 ay boyunca kırık olmadı ne zaman ki hergün kullanmayı bıraktım sürekli evden çıkarken sadece düzleştrici uyguladım o devreden sonra saçlarım kurudu ve kırıklar oluşmaya başladı.:( Bende ne ağırlık nede yağlandırma yaptı hiçbirşekilde rahatsız etmedi.Kokusuda özellikle düzleştiriciden sonra uyguladıktan sonra kalıcıydı mis mis kokusu geliyordu burnuma kadar. Tavsiye edebileceğim güzel bir yağ alıp denenesi ,!!^^^ 



10:Avene Termal Suyu -> Fıs fıs sıktığım,serınlemek için,cildimi yumuşatmak için ,Fırçalarımı,süngerlerimi ıslatmak için sıktığım , makyaj öncesi süreceğim kremın daha ymuşak olması için sıktığım güzel bir ürün oldu benım ıcın. Ama makyaj sabitlemek amacıyla kesinlikle almayın öyle bir vaadide vardı yalnış hatırlamıyorsam . Yaz aylarımın vazgeçilmezi oldu,ben sadece yüz demedim bacak kol artık Allah ne verdiyse kullandım sıktım o kadar bunaldım bu yazdan çinkü:| 

11:Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu -> Kuru ciltler için yazsada benım karmamsal cildimle çook çok güzel anlaştı diyebilirim. Kesinlükle çok sevdim hem ciltte hem gözde şuana kadar kullandıklarım arasında en sevdiğim.Keşke internette satılmasa elımın altında olsada gidip alsam. Detaylı bir şekilde M.Temiz.sularının yazısını yazmıştım okumak isterseniz Tııı k k k !

12:Kıehl's Pembe Greyfurt -> Buda cici bir Vucut losyonu, Kıehls armada açılısında hediye olarak verilen tatlış bir krem. Kokusu ve yumuşaklık hissi çok güzel,turunç turunç kokuyorsunuz(: kalıcı bir kokusu var. Fakat artık ben kremlerde sıkılaştırıcı aradığım için bu tarz ürünsellerden uzak duricikim. Zaten çok body butter aşığı hastası birisi değilimdir. 

13:Yves Rocher Kızarıklık Giderici Krem -> Bunu bir aşağıdaki yazımda zaten yazdım, bittide gitti maşallah birdahada alırmıyım inşallah (: bekleyip görelim alırmıyım almazmıyım.



14:Nuxe Makyaj Temizleme Sütü -> Gül kokulu göz ve yüz makyajını çıkarmada etkili tester boy ürünü 2 kez kullandım.Çok nefis kokusu var çıkarmasınıda gözlerimde ve yüzde başarılı buldum.Ama fiyat açısından muadıllerı varken alacağım bir ürün katiyen değil.

15:Rival De Loop Göz Maskesi -> Türü Bez , alovera ve Q10 barındırıyor. Bendeki etkileri,gözlerim çok yorgunken kullandım açıkcası serinletti ve birazda nem verdi.Kullanıp bezi attıktan sonra kalan sıvıyı göz çevreme yedirdim.Gerginleştirmedi veya başka bir olmsuz etkisini görmedim.Fena değildi fakat fiyatına görede pahalı, Tekrar almam .

16:H&m Kaş Sabıtleyici -> Yazısını yazmıştım kısaca geçicem Berbattı Dostum !!  verilen her 1 tl sıne yazık !

17:Golden Rose 54 Lip Stıck -> Mat, enfes bir kırmızı renginde. Çok yumuşak kalıcı bir dudak kalemi arayışındaysanız bu kalem size göre! Çevirmeli yapısından ötürüde kullanımı çok rahat . Aynı rengi bulamadığım için geçenlerde gidip note dudak kalemi aldım.Ama tekrar denk gelirsem bunu alırım.Birde artık daha doğal makyajlar yapıyorum malum bu yaz ayları bunu gerektiriyor.

18:Dermalogica Güneş Kremi -> Bildiğiniz cildiniz ışıldak ışıldak oluyor, sağlıklı görünüyor . Sanki ıslak görünümlü makyaj yaparmışcasına bayıldım ! Kokusu hoş değil,yapısı orta ne cıvık ne koyu,emilimi hızlı . İçinde simi yok birşeyi yok, terlemiş gibide görünmüyorsunuz ama strobe krem gibi görünüm sergiliyor.Hem korumasını hem yapısını hemde üzerine makyaj yaptıktan sonraki halini sevdim.Bu markanın ürünlerinin neden sevildiğini şimdi daha iyi anlıyorum. Küçük bir tüpte de olsa bana uzun uzadıya gitti... 

19:Essence Studıo 24/7 Baz -> Uzun zamandır benımle,tırnakta kadifemsi bir görünüm oluşturup hızlıca kuruyup hemde ojeye harika bir baz oluşturan daha başka bunun kadar güzel bir baz varmıdır bilmiyorum ama bitirmemek için içine oje çözeltici ekleye ekleye kullandığım ender bazlardan !! Ve hiçbir yerde bulamıyorum :// yok yok anam yok . Piyasadan mı çekildi yoksa ben gittiğimdemi oluyor bilmiyorum ama görenler duyanlar söylesin gidip alayım. Çok başarılı cidden,sürdüğünüz ojenın dalga dalga olmasını engellıyor mesela, ojenızın daha uzun süre kalmasını sağlıyor,ve bence tırnağa daha az zarar verdirmesini önlüyor.


20:Lilibe 70'li  Dısk Pamuk -> Sürekli sürekli bitenlerimde göreceğiniz pamuklar.Dıkış yeri belirgin olmayan asla gözlerinizde sert birşeyle siliyormuşsunuz gibi birşey oluşturmayan yumuşak dokulu pamuk ! Fiyatları 2 tl arasında.

21:Lilibe 40'lı Büyük disk  Pamuk -> Büyük olan boyunuda tüm yüzüm ve boyun bölgem için kullanıyorum, birtanesi yetiyor .Yüzde pamukçuk bırakmıyor.Yaklaşık olarak bana 1-2 ay gidiyor 40 tanesi . Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. 



Evvet bugünlük bir bıtenler yazımın sonuna geldiniz,darısı diğer aya inş. Sormak istedğiniz sorular varsa çekinmeden sorun elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım,her türlü seviyeli eleştirilerinize açığım tatlışlar.Şimdiden İyi haftasonları olsun,öpüldünüz :-


ڪےevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁