6 Temmuz 2015 Pazartesi

Rival De L |Young Naıl Color #31 Magic Dream |



Selaam ! Yansımalı bu renge bayılacaksınız şayet ben aşk yaşıyorum 



İçerisinde iri iri düşündüğünüz gibi simler yok.
Yoğun olarak lila mor gözüküyor fakat yansımasında 
Altın-Lila-hafif yeşil ışıklar hakim ! <3





Fırçası güzel bolca ve çok uraşmadan ojemi sürdüm.Kuruma süresi hızlı,yanlız sürdükten sonra biryere çarpmamaya dikkat edin şeffaf yani ince yapılı tırnağı örtmeyen bir oje olduğu için izi kalabilir. Acele bir şekilde sabah sürdüğüm içinde yinede tırnak uçlarına doğru yanlardan tırnağım gözüküyor.Gözükmesin istiyorsanız altına daha örtücü birşey sürüp üzerine bu ojeyi 1 kat rahat uygularsınız.Ben altına rakı beyazı sürüp üzerinede bu ojeyi 2 kat uyguladım rengi daha canlı daha belirgin dursun diye.Fakat siyahın üzerinde yahut başka renklerin üzerindede mükemmel duracağına eminim ! Çıkartırken çok kolay çıkmıyor tırnak üzerinde o parlamalar kalıyor tabiki ama simli ojeler kadarda zor çıkmıyor yani. Rossmanlardan bu güzelliği 3 tl ye satın alabilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz çok güzel bir rengi yokmu sizcede ? 



ڪےevgilerimle



2 yorum:

  1. bende bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Yaa demi süpper , herkese tavsiye ediyorum ben oje reyonunun başındakilere bile aldırıyorum :))) sevgiler !!

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁