10 Temmuz 2015 Cuma

Benri Oje Kurutucu Sprey !



Merhaba; Ojelerimizi kurutmak için harcadığımız zamana değer olabilecek bir ürünmüdür acaba ?



Sanırım oje kurutucu diye birşey yok, tam anlamıyla memnun kaldığım bir ürün olmadı. Buda onlardan biriydi,elimde 3 adet oje kurutucu sprey var birisi kalyon birisi essence biriside buydu.Bakınız sağ tarafa koydum kendilerinide.İçinde en memnun kaldığım azcuk yağlıda olsa kurutucuların galibi Essence oldu!



Minicik birşey buda çabucak biter, diğerleri gibi vıcık vıcık yağlı bırakmıyor ama genede ele parmaklara bir kalıntıları oluyor bu tarz ürünlerin :/  Açık ayakkabı giyip dışarı çıkacağım zaman biryere bulaşmasın diye ojemi sürüp hemen fıss fıss yapıp çıkıyorum,benim en pratik kullanıp bitirme yöntemim ayaklarda ツ Tavsiye edeceğiniz hemen en fazla 1 dakkikada ojeyi kurutuyor diyebiliceğiniz bir ürün varmıdır , hiç sanmıyorum,mucize olurdu heralde. Ojeyi geceden sürüyoruz,tam yatıcaz o eller nasıl boşluğa bırakılıyor öyle  sırf yorgana bilmemneye bulaşmasın diye,ah ah hepte ya iz olur yada sabaha oje azcıkta olsa bozulmuş olur dimi.Zaman kaybı olabilicek en kalıcı çözüm ojeyi sürbirkaç saniye bekle,ellerini buz gibi suya tut çıkart,balkona çık ıslaklığı gitsin şimdi oje kurutucuyu damlat.İşlem tamamdır,buda hızlı yöntem aslında ama oturduğumuz yerden fıs fıslamaya benzemiyor tabiki bi banyo bir balkon gerektiriyor .ツ 



ڪےevgilerimle


5 yorum:

  1. Hiç görmemiştim bu ürünü, Flormar'ın oje kurutucu spreylerini de seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
  2. umran : cok uygundu en son dene bakalım canım :)

    Makyaj T:evet onlarda bir seviliyor bir sevilmiyor belli değil,bir o kldı denemediğim sanırm elimdekiler bitmedende almıcam almıcam işte :D

    YanıtlaSil
  3. Deneyın bakalım benım gıbı begenmıcekmısınız:D yada beğenıcekmısınız :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁