19 Temmuz 2015 Pazar

Bayram Alışverişi {Sephora*Flormar*Migros*Rossman*}



Merhaba beybitocuklarım!!!  günlerim yoğun ve yorgun geçiyor kimi zaman bloga ınstagrama ve diğer sosyal ağlara bakamadığım zamanlarım oluyor çünkü iş hayatı sorumluluk istiyor,şu karmaşıklıkta birde evli olsam var halime :) o yüzden evli olan ve herşeye vakit ayırabilen bloger arkadaşlarımı gönülden kutluyorum :)) İnst. açtığımdan beridir küçük kısa çaplı alışverişlerimi orada yayınlamaya başladım,blogu boşlamadım tabiki ama  hem telefondan yayınlamak daha kolay hemde herkes tarafından erişilebilir oluyor.Farkettim ki uzun zamandır blogda alışveriş yazısı yok, :| aaa ! farketmeden alışveriş diyetine girmişim meğerse (: Çünkü artık tam birşey alıcakken duygularımla değil mantığımla hareket ediyorum.Olan renklerden,mevcut olan ürünler varken neden birtane daha alayım,bu hem israf hem açgözlülük gibi geliyor ,hem hangi birini kullanıp bitiricem ,en az ona yakın allık var :/ 11.yi almaya gerek varmıdır bence yok,olmamalı .1 tl kadar ucuz bile olsalar gerek duymuyorum.Kısa ve öz bu şekilde düşünüyorum,az olsun iyi olsun,bitireyim bitirmenin verdiği heyecanla gidip yenisini gönül rahatlığıyla alayım.! Bir süre daha bu kafada gidersem vatana millete çok daha hayırlı olacam inanıyorum :)) Sizcede öyle değilmi ? Peki bu konu hakkında siz neler düşünüyorsunuz,paylaşırsanız mutluluk duyarım.


İlk önce ufak çaplı Sephora alışverişimden başlamak istiyorum .


Lancaster 50 koruma faktorlü yüz kremini abime hediye olarak aldığım için fiyatını söyleyemeceğim, zaten güneş kremleriyle haşır neşir olan arkadaşlar çok iyi biliyordur :) Bende şuan bir önceki kendisinin aldığı bitmeye yakın bu güneş kremini kullanıyorum kokusu dokusu çok güzel gerçektende.Kendimede almayı düşünüyordum ama yüz kremi aldığım için vazgeçtim belki daha sonra alırım. Birsonraki aldığım ürün ise suya dayanıklı makyajları temizlemede başarılı olan çift fazlı Göz makyaj temizleyicisi,bunun daha önce minicik testerını kullanıp beğendiğim için büyük boyunu kullanmak istedim,fiyatı 20 tl .Ve son olarak yukarıdaki şeffaf çantadakiler sağolsunlar sephora çalışanının ender görülen bir jestiydi 2 adet makyaj altı bazı,Ysl yüz kremi,Bıotherm tonik ve serumundan oluşuyor.


Otacının mis kokulu %yüz doğal olduğunu idda eden güLsuyunu aldım rossmanda diğer yerlere göre indirimdeydi 11 tl yede bunu aldım,malum bir evde gülsuyu eksik olmamalı.Neutrogena 2 kat daha güçlü tırnaklara özel el kremi,daha önce 2 defa kullanıp bitirmiş ve memnun kalmıştım mıgros indiriminden %50 ındırımlı alıverdim.Nıvea'nın sprey şeklındeki deosunu hep merak etmişimdir reksonalar 8x4lerden sonra ürüne şans vermek istedim 8x4 (5,40tl) ve nıveayı (11tl). Yine mıgrostan 15 tl ye düşen Loreal skınperfection adlı bu yüz kremini şiddet ve tavsiye üzerine almak isteyip almış bulundum :)  Flormar'a bir uğrayayım bakalım eklips süngerimi aldatıp bu tatlımı tatlı,eklipsten daha küçük olan daha sert duran bir o kadar sevimli süngerciği kullanayım bakalım didim.Kullandıktan sonra görücez fark varmı yok mu,muhtemelen bunu kullandıktan sonra diğer bu ve bnz.süngerlerede dadanırım :D


Rival de young serisinin dudak kalemini aldım natural isimli dudağımda nude bir okadarda kahverengimsi duran kalem,ucu çok yumuşak bir deneyin derim.(2tl)Yine aynı marka'nın kalem traş açacağını aldım,itiraf edeyim evde vardı açacak aslında ama ucuzdu rengide böyle güzel diğer açacak kirlendi atayım artık diyerekten aldım. RDL tek kullanımlık Göz Maskesi,bez olduğu ve Q+10 alovera oldugu yazıyor daha kullanamadım,eğer gün sonunda yorulan ağırlaşan gözlerimin çaresi olursa süper olur,devamlı alırım gari ! Lilibe Makyaj Düzeltme Çıbıkları,eyelıner hatalarını veyahut göz kapağına bulaşmış rimel silmede çok kusursuzlar,herseferinde bittikçe aldıklarım arasında.Nivea T bölgesi bantları;bir ara methediliyordu iyi güzel yapışıyor filan filan diye,e madem öyle dedim cetua bantlatı aldattım budefa önyargıı kırdım ve aldım rossmanda 11 tl idi. Hepsi bitince ınstagramda paylaşırım merak edenler takipte olsunlar.


Pampuklarımmm (:,yumuşacıklar en sevdiklerim lilibebelerim hem fiyatları uygun hem kaliteleri güzel,hıh fiyatını arttıran benrilere bin basarlar! Birisi oval tüm yüzü silmek için kullandıklarım diğeride mini disk şeklindekiler göz makyajımı çıkarmak için olanlar.2+2 toplam 4 tl :) Viii uzun zamandır aklımda olan fekat anca %30 Watsons ındırıminde bulabildiğim  Rimmelin ßrow This Way adlı renkli kaş mascarası,13 tl ye aldım .Ben anlamadım indimi inmedimi fiyatı ,olsun aldım gitti, rengi falanda uyum sağladı gayet beğendim ilk izlenimim olumlu.Kotonunkinede bakıcaktım ancak bulunduğum yerdeki kotonda olmadığından ötürü bakışamadık.:|*


Geldik mutlu sona,parça pinçik olan alışverişim bundan ibaretti umuyorum
 işinize yarayan bir parça olmuştur.
Herkese iyi haftalar mutlu kalın 

Sevgiler! 





8 yorum:

  1. ucuz dye bzen dunyaları topluyoruz her bir ürünün kullanma tarihi olduğunu unutuyoruz be zaman biticek bilmiyoruz ucuz diye bir gün kullanırım diye ne kadar gereksiz ürünüm var anltamam hala indirim de alıyorum :) sanırım bagımlılık :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın aldıklarınızı. Ben de biraz bitirip öyle almak istiyorum ama gerçekten bitirmek çok zor. Benim o kadar allığım yok, yine de öylece duruyorlar ama umutluyum ;p Bu arada Rimmel'in kaş maskarasını Rossmann'dan almadınız değil mi? Yazının başlığında Watsons yazmıyordu, emin olamadım ama Rossmann'da satılmıyor diye biliyordum bu marka. Zaten Watsons da kaş maskarasını indirim dışı tutmuş her zamanki gibi...

    YanıtlaSil
  3. Mona:Malesef çok gereksiz ürün var fazlalık gibi geliyorlar artık banada aynılarından binbeşyüz tane,ne gerek var dedittiriyor insana.Az makyajla çokda güzel olunabiliyor aslında insanın kendiyle barışık olması lazım.

    Seda:Teşekkürler çoook :*

    Duru:Teşekkürler :) E ne güzel işte olmaması daha iyi bence alkışlıyorum :p Hayır tabikide,watsonsdan fazla birşey almadığım için ,uzatmak istemedim başlığı.Galiba öyle oldu ya,neyse zaten ihtiyacım vardı öyle pratik bir ürüne aldım muradıma erdim.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım :) bende artık elimdeki ürünleri bitirmek, sadece ihtiyacım olanları almak, az ve öz almak gibi kararlar verip bi yola çıktım bakalım neler olacak :D

    YanıtlaSil
  5. Hem çalışan, hem evli ve hem de çocuklu blogger arkadaşları ayrıca kutlamalısın diye düşünüyorum. Zor, gerçekten çok zor :))
    Cicilerini güzel güle kullan ve seninle uzun zamandır aynı fikirdeyim, ihtiyacım dışında birşey almıyorum, almıycam :))

    YanıtlaSil
  6. 8*4 ğn bu kokusu favorilerimden! güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Sedoş: Sağol sedoşum öperim:* Hayırlı bence hehe irade meselesi birazda,en çok mantık gerekiyor sakın duygusal olma ürünleri görünce :))

    Sihirli:aa evet gayet tabi ya çocuk büyük faktör demi ablacm :) Ne güzel<3 alma evet sakın,derin nefes bir nefes daha :D sakın ! :)) Ürün almama konusunda terapi vercem yakında :Pp

    ilke: sırayla deniyorum diğer çeşitlerinide kullandım buda fena gelmedi aralarından,rexona yada erkek versiyonlarına dadancam bitince koku beğenemessem :D Teşekkürler sağolasın canım .

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁