13 Haziran 2015 Cumartesi

├ç├Âpe đžollananlar -24 Ó«ť





Selamlar; Efenim yine yeni bir ge├ž kal─▒nm─▒┼č 
bitenler yaz─▒s─▒yla kar┼č─▒n─▒zday─▒m !

:KK52:




1- Neutrogena G├Âz Makyaj Temizleyicisi; ─░lk bir ay kullanmas─▒n─▒,g├Âzlerimdeki makyaj─▒ g├╝zelce temizlemesini sevdim.Hatta devaml─▒ al─▒r─▒m diyordum fakat sonlara do─čru gariple┼čtimi nolduysa art─▒k sertle┼čti sanki pamukla beraber ilk ba┼čdaki ya─č gibi kaygan olan ├╝r├╝ne bir haller oldu.Tahminimce i├žindeki ├žift bazl─▒ ya─č azald─▒ e azal─▒ncada ├Âzelli─čini g├╝zelli─čini kaybetti. San─▒rsam tekrar almayaca─č─▒m,ya iyi ├žalkalayamad─▒m da ├Âyle oldu yada .... siz tamamlay─▒n ;) 

2-B─▒o True Lens Solusyonu:Gerekli yerlerde uza─č─▒ net g├Ârememe sorunsal─▒ndan dolay─▒ g├Âzl├╝k kullan─▒yordum,art─▒k benim i├žin g├Âzl├╝k kullan─▒m─▒ zorla┼čt─▒─č─▒ i├žin, kontak lense ge├žmeye karar verdim yak─▒n zamanda detayl─▒ yaz─▒s─▒n─▒ yazaca─č─▒m in┼č.Opti-Free solusyonunuda ald─▒m ama en be─čendi─čim 2.┼či┼česinde oldu─čum lensi g├Âz├╝mde rahat ettiren solusyon budur.Yola devam...

3-Oriflame Perfect Body: S─▒k─▒la┼čt─▒r─▒c─▒ ozell─▒ge sah─▒p kar─▒n bolgesi i├žin ├Âzel olan,i├žerisinde minik part─▒kuller bulunan bu ├╝r├╝n├╝ sevdimmi ivit san─▒r─▒m sevdim :p Daha ├Âncede or─▒f.bu tarz bir ├╝r├╝n├╝n├╝ kullan─▒p memnun kalm─▒┼čt─▒m o y├╝zden tercihimi tekrar ayn─▒ markadan yapmak istedim,20 tl gibi bir fiyata sahipti indirimde .S─▒k s─▒k de─či┼čkenlik g├Âsteriyor fiyatlar─▒ .Ben kulland─▒─č─▒m b├Âlgenin daha s─▒k─▒ daha sert durmas─▒ i├žin kulland─▒m, spor ve hareketlerle beraber memnun kalaca─č─▒n─▒za inan─▒yorum.

4-Watsons Alovera Mud Mask : Aloveral─▒ ├žamur maskesi,y├╝z├╝m├╝ yumu┼čac─▒k yapan hi├žbir┼čekilde dokunmayan g├Âzeneklere iyi geldi─čini d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m g├╝zel bir maskeydi diyebilirim. Serinin 3 maskesini kulland─▒m i├žlerinde en sevdi─čim bu oldu.┼×imdi de─či┼čik maskeler denemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum kil veya ├žamur bazl─▒ olabilir.

5-Benri (koyu renkler i├žin)Aseton: Benrilerin kolaycac─▒k oje ├ž─▒kartmas─▒ ve t─▒rnak etlerimi kurutup beyazla┼čt─▒rmamas─▒ndan dolay─▒ seviyorum.B├╝t├╝n ├že┼čitleri denedim say─▒l─▒r hepsi birbirinin ayn─▒s─▒ sadece kokular─▒ de─či┼čik o kadar,al─▒n birtane deneyin a dostlaarr ! 





6-B─▒oblas ┼×ampuan : Bitkisel ├Âzl├╝ bir ┼čampuan diye normal sa├žlar olan─▒n─▒ ald─▒m, ilk birka├ž kez kulland─▒m be─čendim fakat daha sonralar─▒ hi├ž memnun kalmad─▒m sa├ž derimi kuruttu sa├žlar─▒m─▒n nemini al─▒p kaz─▒k gibi yapt─▒ :'( bi arad─▒─č─▒m ┼čampuan─▒ bulamad─▒m k─▒zlar ya ├╝h├╝├╝├╝├╝├╝├╝gg diye b├Â─č├╝resim geliyor art─▒k. Biri ka┼č─▒nd─▒r─▒r ├Âb├╝r├╝ ya─čland─▒r─▒r ├Âtekisi y─▒prat─▒r...Birde 2'li alm─▒┼čt─▒m almaz olayd─▒m bitirmek i├žin ├žabal─▒yorum ┼čuanda organix ald─▒m en son bir bundan 2 ondan kullan─▒yorum hay─▒rl─▒s─▒ be g├╝l├╝m ! 

7-Fem'x deodorant: Watsonsda 3 tl gibi bir fiyata g├Âr├╝p kokusuna a┼č─▒k olup hemen alm─▒┼čt─▒m.K─▒yafet ├╝zerlerine s─▒kt─▒m bitirdim sonlara do─čruda a┼čk─▒m bitiverdi zaten s─▒k─▒ld─▒m kokusundan. Dikkat dikkat Teri ├Ânlemiyor yetersiz !!! K─▒yafetlerde iz yap─▒yor, a├ž─▒k renkli k─▒yafetlerde yada oda parf├╝m├╝ olarak gideri var . 

8-Rexona Deodorant: Oww  bebeyim *!* Tabiki ba┼čar─▒l─▒ ├že┼čit ├že┼čit almaya bitirmeye devam ediyorum.Kimisinin kokusunu be─čenmiyorum oy├╝zden kokuya g├Âre al─▒yorum yoksa hepsi ba┼čar─▒l─▒ ay─▒rd etmece yok. 

9-D─▒rty Works Mask : Daha ├Ânce detayl─▒m─▒ detayl─▒ bir yaz─▒ yazm─▒┼čt─▒m tekrar bir┼čey s├Âyliyecek olursam ''Berbat bir ├╝r├╝nd├╝ dostum cildimin i├žine etti '' Yaz─▒ i├žin T─▒kkksss .......



10-Duru perfume l─▒lyum ├Âzl├╝ : Koklad─▒─č─▒m an kokusuna bitti─čim and─▒r! sh─▒ne ser─▒s─▒de g├╝zel buda g├╝zel .K├Âp├╝rmesi kokusunun kal─▒c─▒l─▒─č─▒ g├╝zeldi,temizlemesi orta nemlendirmesi yeterliydi,en az─▒ndan cildi kurutmuyor.B├╝t├╝n kokular─▒ g├╝zel olmasada serinin di─čer g├╝zel kokulu jellerini al─▒p denemeye devam...

11-Maybell─▒ne Falsies Flared: Maybell─▒ne rimelleri g├╝zeldir iyidir ama ilk defa bir rimeli hi├ž be─čenmedim san─▒r─▒m,ilk ald─▒─č─▒m zamanlarda en az─▒ndan tek tek ay─▒ran rimel zaman i├žinde kendinden ge├žmi┼č hafif kurumu┼č s├╝r├╝ld├╝─č├╝nde p─▒t p─▒t d├Âk├╝lmeye ba┼člam─▒┼č.Kald─▒ki waterprof maybell─▒ne rimelimi hala saklar─▒m ara ara s├╝rerim hernekadarda ├Âmr├╝ dolsada hala eskisi gibi turp gibi performans─▒n─▒ yerine getirir.Alacaksan─▒z bu serinin bu rimelinden ba┼člamay─▒n derim ben.

12-Colgate ├ž├╝r├╝k ┼čeker asidi dengeleyici: Colgate yen─▒ ├ž─▒kard─▒─č─▒  bu di┼č macunu ├žook ba┼čar─▒l─▒ ! deneyin mini boyunu ne demek istedi─čimi anlayacaks─▒n─▒z, resmen a─č─▒z ├žalkama sular─▒ gibi dilimi yakt─▒ a─čz─▒m─▒ ferahlatt─▒ ben etkisine bay─▒ld─▒m hatta gittim watsonsdan tekrar mini boyunu ald─▒m.

13-Perlodent : Rossmanlarda sat─▒lan bi ye┼čili bi mavi rengi olan a─č─▒z ├žalkalama sular─▒ 2,5 tl den ba┼člayan fiyatlarla ma─čazalarda . :) Bu nas─▒l bir giri┼č oldu yahu :| neyse minik ama etkili bir ├╝r├╝n bana yetiyor ├žok s─▒kl─▒kla kullanm─▒yorum zaten zararl─▒ sonu├žta hernekadarda yararlar─▒ olsa zarar─▒da var bu tarz ├╝r├╝nlerin,sizde abartmay─▒n.



14-Dr.organ─▒c Sna─▒l Gel: ─░ncecik hafif yap─▒s─▒yla y├╝z├╝m├╝ rahatlatan g├╝zelce nemlendiren ,fresh l─▒mon kokan g├╝zel bi testerd─▒ .

15-T─▒rnak ─░tici-kesici : Rossmanlardan bulabilece─činiz kolay ve h─▒zl─▒ manik├╝r yapmak isteyenler i├žin bulunmaz bir hint kuma┼č─▒ diyeb├╝l├╝r├╝m k─▒saca. ─░tmek benim i├žin bir ├ž├Âz├╝m de─čil,kesmek ise art─▒k u─čra┼čt─▒r─▒c─▒ o y├╝zden elimi att─▒k├ža t─▒rnak etlerimi etkisiz hale getiriyorum arada kanatsamda keskinli─či gitsede aranan ├╝r├╝n. <3 :) T─▒rnak etleriniz kuruyken yap─▒yorsunuz yoksa yumu┼čay─▒nca ac─▒t─▒p kanat─▒p hemde iyi sonu├ž alamay─▒p par├ža par├ža durmas─▒na sebep olabilirsiniz.

16-Solo M─▒n─▒ Tuvalet Ka─č─▒d─▒: Nereden geldi─čini bilmedi─čim ama olduk├ža i┼čimi g├Âren hert├╝rl├╝ alanda kullan─▒p bitirdi─čim i┼člevsel bir ├╝r├╝n oldu─čunu belitmeliyim.├çantada bulunmas─▒ gerekli bence,ama nerede sat─▒l─▒yor b├Âyle bir ├╝r├╝n bileniniz varsa payla┼čs─▒n please !

17-Bii wipes Sensitive : 3'l├╝ olarak sat─▒lan ─▒slak mendilleri al─▒yorum,fiyat─▒ olduk├ža uygun her┼čeyi k─▒vam─▒nda bulursan─▒z deneyin derim.

18-Sibir Y├╝z Kremi: Gratis al─▒┼čveri┼čim s─▒ras─▒nda tester olarak vermi┼člerdi, ┼čimdilerde gratis reyonlar─▒nda parayla sat─▒yorlar :)) do─čal i├žeriklere sahip, ben y├╝z├╝me kullanmaya ├žekindi─čim i├žin boyun b├Âlgeme kulland─▒m . Kokusu i─čren├ž,yap─▒s─▒nda v─▒c─▒kl─▒k var emilimini be─čenmedim , bir sorun olmad─▒ bir ara kabarc─▒k oldu boynumda ama bundanm─▒ kaynakl─▒ de─čilmi emin olamad─▒m. Neyse siz yinede bildi─činiz y├╝z kreminizden ┼ča┼čmay─▒n . 

19-┼×eftalili Oksijen Mask: Yar─▒s─▒n─▒ kullanm─▒┼č─▒m di─čer yar─▒s─▒ duruyor yuppii, hi├ž bitmesin istedi─čim en sevdi─čim k├Âp├╝k k├Âp├╝k olan maskem.2'├že┼čidi var ikiside birbirinden g├╝zel kokuyor.Gratislerden temin edebilirsiniz.


Oohh yazmaya yazmaya hamlam─▒┼č─▒m yeaa ! biten ├╝r├╝nlerinde bu ayl─▒k sonuna
 geldik bir ├╝r├╝n daha olaym─▒┼č 20 'ye tamamlard─▒m neyse hay─▒rl─▒s─▒ :) 



┌¬█ĺevgilerimle 


7 yorum:

  1. wow s├╝per bir ton ├╝r├╝n bitmis! Gelsin yeni ciciler :D

    Yan─▒tlaSil
  2. Ma┼čallah bi├žok ├╝r├╝n bitmi┼č .Yerine yenilerin gelmesi dile─čiyle sevgiler

    Yan─▒tlaSil
  3. Viva: =*) Gelsin valla bende istiyorum gelmesini,kozmetik diyetindeyim uzun zamand─▒r bakal─▒m ne zaman bozucam :)

    G├╝loanne: Evit g├╝loannemm birazc─▒k ├Âyle oldu. ─░n┼čallah! Bendende ├žok Sevgiler .├ľpt├╝m maharetli ellerindende. ;)

    Yan─▒tlaSil
  4. Ma┼čallah biten ├╝r├╝nlere :) Dirty works Ayd─▒nlat─▒c─▒ maskeyi ben severek kullan─▒yorum ancak i├žerik y├Ân├╝nden temiz olmad─▒─č─▒ i├žin bir daha almayaca─č─▒m :) Gelsin ┼čimdi yeniler ! :)

    Yan─▒tlaSil
  5. :-} Ke┼čke banada alerji yapmasayd─▒ g├╝zel olurdu,ayd─▒nlatmas─▒ y├Ân├╝nden g├╝zeldi ├ž├╝nk├╝. Hihi bende umuyorum gelmelerini art─▒k (:

    Yan─▒tlaSil
  6. Ben de Biotrue kullan─▒yorum, ger├žekten en kaliteli sol├╝syonlardan biri. Ayr─▒ca art─▒k asetonsuz mendillerden kullan─▒yorum. Daha pratik ve koyu renk ojeleri ├ž─▒karmada da ba┼čar─▒l─▒.
    Ben de sizi bloguma beklerim. ojelisayfalar.blogspot.com.tr :))

    Yan─▒tlaSil
  7. B─▒odan ba┼čka g├╝zel varsa soyles─▒n zaten :D b─▒razc─▒k fazla mend─▒l harcasalarsa guzel asetonsuz mend─▒ller ─▒v─▒t :) ├žok te┼čekk├╝rler sevgiler

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü