25 Mayıs 2015 Pazartesi

Diadermıne Lıft Gel Creme


Selamlar: Artık yarıya geldiğime göre rahatça yorumlayabilirim sizleri bu konuda daha iyi aydınlatabilirim düşüncesindeyim,hadi başlayalım .






İçerik 


Jel kıvamında bu ürünü gece yatmadan önce sürüyorum sabah halen o göz altlarımdaki nemli hale kreme tanık oluyorum.Kupkuru göz altlarına sahipseniz sizinde hoşunuza gidecektir.Yalnız ben jel değilde krem formundaki göz kremlerini seviyordum yani bunu bilmeyerek aldım fakat beğendim. Herhangi bir beze bişi çıkarmadı,koku olayı yok parfum var ama normal kokusu var yani.Bazı jeller hemen emilmez ama bu kremin emilme hızıda baya güzel.

İnce çizgilerime dolup onları iyileştirmedi ama daimi düzenli kullandığımdan ötürüdür yeni çizgiler,kaz ayakları oluşturmadı.Sürüldüğü andan itibaren yumuşaklık ve kadifemsi bir his veriyor.Zaman zaman gündüzde kullanıyorum kapatıcıların altında iyide bir baz görevi görüyor!Bir yaş sınırlaması olsun olmasın alıyorum çok uç 40-50 lerde olmadığı sürece genelde 25+ oluyorlar e bende  artık 24 üm  30'a ne kaldı şurda peheyy :(-(: Bence kuru olsun yağlı olsun bütün göz altlarına cevap verebilir kanısındayım.


Sizlerin en iyi göz kremi hangisi vazgeçemediğiniz bir ürün varmı ?


ڪےevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁