15 Şubat 2015 Pazar

●-●-●Make up -21-●Sevgililer günün makyajı +detaylar ( Valentine's day )





Herkese yeniden merhaba !


Ne yazıkki 14 şubat sabahına #özgecan la uyandık,fotograflar yazılar okudukça mahvolduk .:/ Bu vahşetin önüne ne geçebilir bilmiyorum ama umarım dilerim ki yarın özgecanın başına gelenler hiçbirimizin başına gelmesin,elden hiçbirşey gelmez duadan şansdan başka birşey yapamamak çok acı  :-| Hemen yayınlamak istemedim makyajımıda onun öncesindede birşey yapmaya vakit yoktu üzgünüm biraz geç olduğu için,ama benim sevgililer günü makyajım aşağıdaki şekildeydi,makyaj malzemelerimi dağınık kullandığım için fotolayamadım ama kullandıklarımı aşağıya yazacağım.



Göz ürünleri: Color tatto pınk gold, 
Nude tude : kaş altına sasy göz kapaklarımada stubborn ve stand-offısh
Eyelıner :Cecile göz kalemi çekip fırçayla dağıttım (alt kirpiklerede aynı şeyi yaptım) daha sonra the balm eyelıner kullandım.
Maskara:maybellıne flared.





Cılt : Baz olarak lorealın en sevdiğim bazı , true mach fondöten ,t bölgesine flormar pudra . Aydınlatıcı olarak rıval de loop, Allık :sleek antıque 142.
Ruj : Flormar supershıne 516 .



Biraz sade bir makyaj olmasını istedim,makyajı hafif tutup aksesuarlara
 ağırlık vermek daha bi hoş oldu sanki.Umarım sizinde hoşunuza giden bir makyaj olmuştur .




ڪےevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁