20 Şubat 2015 Cuma

Çöpe Чollananlar -22 ஜ



Yepyeni bir çöp yazısıyla daha işte geldim burdayım ...(: 



Ovex hızlı saç kurtarıcı krem:Daha öncede tüpte olanını kullanıp beğenmiştim ama kutulu olanını daha bi beğendim nedense.Saçlarımı çok iyi yumuşattı açtı,ama kırıklara vS..çok büyük bir mucize etkisini göremedim.Etkinlikten hediye olduğu için fiyat konusunda birşey diyemeyeceğim ama alınabilir bir ürün denenebilir.

Rexona pudralı deodorant: Aslında seviyorum bunu ama pudralı almakla büyük hata yapıyorum bazen :| güzeldi freş bir kokusu var.Çok ter kokmayanlar için ideal bir ter önleyici diyebilirim.Hem 8x4 hem rexonaları dönüşümlü olarak kullanıyorum .Arada nadirde olsa değişik şeyler deneyebiliyorum.

Bargello parfüm:Adını şuan hatırlamıyorum ama kremsi ağır olmayan hafif etkili ama kalıcı bir parfüm.Açık parfümlerde beğendiğim iki markanın dışına çıkmıyorum ya dawıd walker  yada bundan gidiyorum tavsiye ederim,markaların birebir kokularını yapıyorlar. 3-4 dönüşümlü parfüm kullandığım için birkaç ay içinde bitiriyorum.

Benri makyaj T.çußuğu:İndirimlerde yada bitince bunu almadan olmaz,o kadar işlevsel ki herşeyde kullanıyorum, ucu sıvrı ve yumuşak olduğu için pamukçukta bırakmadığından ötürü baya güzel birşey .Bir alıp deneyin derim.

Neutrogena El tırnak kremi:Baya bizamandır bitirmemk için kullandım yani arada derede kullandım :D Kendilerini seviyorum tırnaklarıma iyi geliyor ellerimi pamuk gibi yapıyor.Geceleri kullanıyorum sabaha hala nemli kalıyorlar.Kokusu hafif ve hoş ,emilimi hızlı , sadece bu markanın bu el kremini beğeniyorum ama,alacaksanızda aklınızda bulunsun.:-* Tekrar heran alabilirim,migros ındırımıne denk getirip almıştım normalde 10 tl fiyatı var belli olmaz bu fiyatada değer....

Carmına oje:Carmınanın bu somon tonlu ojesini beğeniyordum uzunca bir süredir benimleydi fakat kurumadı,ama trnağımda kurumak bilmiyor ve artık eski kalitesini yitirmiş.Bu markanın ojelerini bulamıyorum artık,Ank.da bildiğiniz bir yer varsa soyleyin a dostlar.

Clınıque nemlendirici:Koku olarak aynı bepanten kokuyor ,kullananlar varsa bana hak verir (-: Nemlendirme açısından falan çok beğendim.Sivilce falanda çıkarmadı,makyaj altı baz olarakta görevini iyi yerine getirdi,mini boyu olmasına rağmen uzunca bir süredir kullandım.Nemlendirici olarak yves kullanıyorum ama artık uygun fiyatlılardan braz daha doğal içerikli olan şeylerle devam edeceğim .Galiba tam boyunu almıyacağım bu ürünün.

LuX pamuk: Yumuşak ama çokta olmasda yüzde pamukçuklanan bir pamuk.Fena değildi ihtiyaç anında gene alabilirim,zaten genellikle ojelerimi çıkarmak için kullanıyorum . Watsons kiraz çiçekli ıslak mendil:Hem kokusu hem dokusu hem temizlemesi açısından sevdiğim mendiller arasında. La ligne diş macunu: Gratisten denemek amaçlı 2tlye almıştım,çok memnun kalmadım ama idare eder bir macun yani,Tekrar almam ama .Benri aseton: Hassas tırnaklar için olması yönünden dikkatimi çekti ve aldım gayet memnun kaldım,tırnaklarımı haşalamadan kurutmadan nemli bırakarak ojelerimide güzelce çıkararak işini bitirdi.Tabıkıde tekrar alırım ... Benri cep boy ıslak mendil: Küçük  boyundan ötürü beğenmedim çok ince bir yapıda,yırtılmaya müsaıt . Watsons yeşil çay kokulu mendil:Yumuşacık hafif kokusu olan güzel bir mendil beğendim. Kıehls nemlendirici :Yoğun nemlendirici ama çabuk emilim sağlıyor fena değil hoş,testarı yorumlamak zor.



İlk kitabına göre daha az güldüm ve yine herzamanki gibi toplu taşıma araçlarında okuyamadım :D Başlıklarını o kadar terbiyesiz yapıyorki bu kızı pıçaklayasım geliyor yanımda birisi varsa yeminle renkten renge giriyorum okurken topu topu 2 kere götürmüşümdür yanımda  :| Azcık edepli usturuplu başlık yap a be kızım !! Yine çeşitli aşk meşk olaylarını anlattığı kendi çocukluğundan yaşamından az biraz örnek verdiği bir yazı dizisiydi.Oldukça küfürlü bozuk bir ağız ama eğlendiren bir kitap.4.kitabıda var  daha okumadım  tavsiye üzerine 3. kıtabını almadım bilmyorum iyimi yaptım okuyunca göricizzz...Bir evlendiremedik gitti şu puccacanı ,yinede iyi kız hoş kız güzel bir yazar.Canım sıkılıyor bir alayım güleyim eğleneyim diyorsanız tavsiye ederim,ama ota boka gülmeyen çok ciddi bir tipsenizde hiç bulaşmayın çünkü soğuk nevale geldiniz öylede bu hayattan göçeceksiniz (-; Hadi bay bay ...




ڪےevgilerimle




4 yorum:

  1. Puccanin günlügünün blogunu okumustum bir kac kere, kitabi nasildir hayal edebiliyorum :D

    Bende yapayim cöp yazisi, iyi aklima getirdin :)

    YanıtlaSil
  2. Oku ılk kıtabını eglenecegınden emınım :) hehe yaz bakalım Sende

    YanıtlaSil
  3. hehe bu yazıları seviyorum :)
    pucca'nın kitaplarını ben de merak etmeye başladım herkesin dilinde :)

    YanıtlaSil
  4. Oy bende Senı sevıyorum ;), OKu bence sende tatlım .optumm cok

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁