23 Ekim 2014 Perşembe

Essence Stay Matt Lip cream | 01-velvet rose |





Gül kurusu rengi tadında bir merhaba (:




Fırçası sürüşü kolayca sürülüyor olması güzel,haketten bazı fırçalar var ya sert ya zor parça parça sürüyor,sürerken siliyor falan amannn anlat anlat  bitiremem :D !




Dudak kusurlarını bayağı belli eden bir rengi ve yapısı var.
Ki altına dudak yağı sürdüğüm halde bu halde duruyor gerisini siz düşünün.

Adı gibi krem kıvamında ,kısacası bu nyx' n o krem rujlarının aynısı kıvam olarak aslında koku olarakta öyle,harika bir krem şanti kokusu var mılk şhake saç köpüğünün kokusunun aynısı öylede tarif edeyim ben en iyisi :) Yiyip yalayasınız geliyor o derece hoş.

Hem mat hem parlaklığı yok direk mat yani...

Gelin görün ki dudağım istediğim performansı ,rengi elde edemedim,açıkcası yakıştıramadımda kendime bu rengi,kalıclığıda çok iyi derecede olmadığı için 1 den fazla sürdümmü hatırlamıyorum bile öylece kaldı bir köşede zavallım :(


Fiyatı 7-8 tl yı geçmez,değermi derseniz en azından açık renkler için değmez üzgünüm.Çok pişman olmuyorum aldıklarım içinde, ama bunu aldığım için bir üzüntü yaşamadım desemde yalan olucak.Rengini falan beğenen ankarada olan bir arkadaşım varsa hediye edebilirim kendisine,bunuda ekliyeyim dedim.




ڪےevgilerimle
kendinize hep iyi bakın !
 



2 yorum:

  1. Güzel bir inceleme olmus kokoscugum, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  2. yorumunun güzelliği için teşekkürler kuzum muah ! :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁