29 Eylül 2014 Pazartesi

Karışık Bayram İndirimi Alışverişleri ♥





Sanırım son zamanların en iyi alışverişini yapıp rahatladım.Önümde kpss denen bir sınav evresinden geçtikten sonra bu hale geldim,ne siz sorun nede ben söyliyeyim :D Beni çok iyi anlıyorsunuz, evet evet bende sizi.:P neyse kısa kesicem,Sınava girmiş herkesin hakkında hayırlısını dilerim...

GRatis.....

Benrı:her zamanki ıhtıyaçlardan işde...kareden almadım artık alasım gelmiyor fiyatta  bir gariplik sezinledim.2tl

La lıgne dış macunu:bıtkıselmiş falan fistan  bakıcaz,daha önce beyazını almıştım beğenmedim gerçi ama bide buna bakalım didim.2 olması gerek bununda.

The balm eyelıner:İhtiyaçtan depoladım bunuda oradaki kızlarda övdüler ucu keçe olduğu için alıverdim.12tl

Blistex :Küçük kutudakini almıştım o bitmek üzere artık dibini gördüm,7,5 gerçekten en memnun kaldığım dudak ürünü,yumuşacık yapıyor.Sıfır çatlak! bazı gratislerde bu ürünün fiyatının daha 9-10 tl arasında olduğunu görüp şaşırdım...

Oksıjen maskesi: Meşur artık bu benım için,alıp alıp depoluyorum kullanıyorum .2 çeşidi var keşke daha çok çeşidi olsa.bu şeftalılı olanı.1,5 tl 

Snıf mendıl:Kullanıyorum kalıtelıler .ındırım yoktu malesef :/

Duru duş jeli:O ne denli bir miS kokudur öylee ! bayıldım 4,5 du aldım dayanamayıp.Bu markanın duş jellerıdee o numara.

vee mınık ıkı tane tester verdiler buna bile çocuk gibi sevindim :)



Daha once aldığım karışık çaplı olanlar bu cicilerde....

Mılkşhake Saç köpüğü:Nefis kokuyoor,saçda kalıcılığıda muhteşem yumaşaklık vermesi zaten baya iyi.ben kuaforumden 25'e aldım.

Rossman tırnak yağı :Memnun kalmadım 3 lıra dıye aldım ama almasaydım iyiydi :/ yeterli gelmedi . Kalyon buna ikibin basar. :D Body şhop bademli tırnak yağını denıyeceğim birdahakine.

Neutrogena Göz.M.çıkarıcı:Watsons bir ara indirim yaptığında kaptığım ihtiyaç anında alınanlardan buda,birkaç yorum okuduktan sonra almaya karar verdim.Göz yakmadı ve dedikleri kadarda var,iyi temizledi makyajımı .10 tl 

Watsons prınç bılmemneli maske :Deneyeyım diye aldığım kağıt maske,ben bunu hep yapıyorum gene denk geldi aldım  2tl .

wet ın vıld cherry bomb:Çok aradığım bir rujdu kendileri,haketten baya bir rockın Kuk modunda siyaha yakın koyu bir bordo .Hafif uyguladığımda hem kalıcı hemde o kadar beni boğmuyor açıkcası. Kapak olayı çok kötü açarken bulaştı kapağına :/ yapcak birşey yok 10tl

Emily dudak kalemi;Dudak tonundan biraz koyu ama çok çok kalıcı ve doğal duruyor,emlıler çok kaliteliler ayıla ayıla kullanıyorum.2-5 tl olsa gerek.

Rossman ağız çalkalama suyu:vvatsonsa nazaran daha bi sevdiğim kesin...


Rıval de loop ruj:Krem serısınden çok çok az rengini veren nude tonlu rujunu aldım,4 tl .Neden aldım bilmiyorum o anki cinnet anı galiba :| :) Fena değil ktü kokmuyor lip balm tadında bir ruj yazarım bir ara detaylı bloğa.Dudağımda daha ruh gibi durdu ona üzüldüm bir tek o kadar.

Alterna narlı Serum:Doğal bir marka olduğu için hep denemek istemiştim, miskin kekiminde tavsiyesi üzerine en sonunda aldım.Kışın daha bir kuruyor yüzüm,karma tipim ,buda kuru ciltler için üretilmiş yoğun nem takviyesi sağlıyabilicek bir ürün.Öyle vıcık vıcık bir etkisi olmadı,nemlendiricilerimin üzerine uyguladım.Jel formunda kokusu turunçgil portakal sanki limon kokusunu andıran bir kokusu var.İndirim yoktu bunda normal fiyatı neyse o.30 Ml lık mini ürün,yaşla ilgili hiçbir ibare yok.

Facelle ıntım antıbakterıyel jel: Vucudun her bölgesinde kullanabiliceğiniz antibakteriyel bir jel.Ilk defa denemek için aldım bakalım. Facelle markası iyi cidden...4,5 tl

Diadermine Arındırıcı Yüz temizleme jeli:Farklı farklı jeller aldığımdan dolayıdır nedir,bu gözüme çarptı bu defada bunu aldım.Bu markadanda genel olarak nemlendiricileri hariç memnunum..

Diadermıne göz altı kremi:Cilt bakım ürünlerini aksatmadan kullanan biriyim,(bütün amaç ince çizgilerin ilerlememesi ve nem ....)buda 30 yaş diye geçiyordu ama su bazlı olduğu için almak istedim çünkü piyasada fiyatı uygun olan 20 yaş ve üzeri göz kremi bulamıyorum :/ loreal vardı bi onuda beğenmemiştim.Bu çok su gibide değil nemlendirmesini sevdim.Genelde jel değilde koyu kıvalı kremleri tercih ederim.23tl 

Watsons bebek kolonyası:Pudramsı hoş kokusuna kanarak aldım iyide oldu,mis gibi kokuyor.4tl 

Maybellıne (feel pink):Kendime aldığım ilk pembe tonlu ruj diyebilirim :) anneme ve etraftakilere sordukduktan sonra almaya karar verdim,ne ağır bir pembe nede hafif ,dudak tonunda doğal bir duruş sergileyen güzel ruj.Daha önce bu seriden woden brovn tonlu nude bir ruj almıştım kalıcılıkları duruşları yapıları kesinlikle harika !12tl

Ve söylemeden vermeyen watsonsa tester varsa alabilirmiyim dedim hangisi dedi :)Bu huylarına gıcık oluyorum ama elden ne gelir  :/ karışık verseydi  iyi olurdu ama zaten evde büyük boyu bulunan saç ürünümün testerlarını doldurdu...

Gel gelelim kitap köşesine:Puccanın ılk kıtabını zaten okumuştum .Bi ara uzun ınce kıvırcık adlı blog arkadaşım 3 u begenmedığını bunları al daha iyi demişti bende 3 u almadan direk 2 ve 4 u aldım.
Kafa dağıtmk için birebir bu hatunun ağzı bozuk hikayeleride ne doğrultuda gerçek tartışılır ama zevk alarak okuduğum  gerçeğininde önüne geçemez :)

Apples çok kararsız kaldığım bir paletti,kendileri alımmı almıyımmı falan gibi düşüncelerini yaşadım çok.Krem allıkları daha çok seviyorum böyle topluca elimde olması her açıdan güzel .En son almadan çıktım oradan :) Sonra kendileri bana sevdiğim birinden hediye gelince,şaşmakla birlikte hem daha anlamlı oldu hem daha mutlu oldum.Şeker gibi palet renkleri yapısı çok güzel.! yapış yapışlığıda yok.Gayet kalıcılar çok Sevdim....

Yvesden ve birkaç yerden ihtiyaçım daha var onlarıda 
yakın zamanda tamamlayıp paylaşırım sizlerle.Benim alışverişlerim bu kadardı sormak yada söylemek istediğiniz birşeyler varsa çekinmeyin.









Sevgilerimle 

enerjik ve hep motive olmuş devam edin hayata, hadi kalın sağlıcakla ;*






11 yorum:

Belçim S. dedi ki...

güle güle kullan hepsini canım. epey karlı bir alışveriş olmuş ;)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Teşekkürler kujum,evet ındırımler şağolSun.

Belgin Guven Takunyacioglu dedi ki...

keyifle kullan canım

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Teşekkürler abloşcum.

Buralı Olmayan dedi ki...

Yine cepler boşaldı bu indirimde az ya da çok :))) Güzel günlerde kullan canım.Testerları da iyi ki istiyorsun ben tester istemekten vazgeçeli çok zaman oldu.Göz kremi için de yaşına uygun var mıdır bilmiyorum ama farmasiye de bak istersen.

Nikto dedi ki...

pucca nın bütün kitaplarını okudum. zevkle okuyacağını düşünüyorum.

LibyLiby dedi ki...

maybelline feel pink ve wetn wild cherry bomb süper bebeğim inşallah sende bayılarak kullanırsın. Hepsini gülü gülü kullan yeni cicilerinin. Muckkk <3

Nilgün M dedi ki...

güle güle kullan, ben Gratis ve Watsons'da tester verilebildiğini bile bilmiyodum :))))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Buralı olmayan ☆ evet ne yazıkki öyle,iyi geldi.Sağol tatlım.yaa bende aklıma geldide istedim:))aldım artık birdahaki sefere bakarım.

nıkto ☆ Sanırım evet.

lıby ☆ Teşkürler kuşummm ,daha iyileri senin olsun:* <3

nılgün ☆ Sağolasın nılgün abloşum,Verıyorlar,verirlerse isde isdeee(-:

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

Güle güle kullan hepsini canım. Pucca nin ilk iki kitabını severek okumuştum. :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Teşekkürler bebeyim :* diğerleride güzel gibi bakıcaz artık okuyunca yorumlarım.