2 Haziran 2014 Pazartesi

Son zamanlarda Neler yaptım ? #2# ツ




Hellüürüüüü


Kısa bir süre önce annemin birtakım işleri nedeniyle 4 günlüğüne istanbula gitmiştik ,
denize dair tek çekebildiğim kareler bunlardı,oda ist girerken :)
Hiç biryeri doğru düzgün gezemedim üzgünüm :( Genede ist. havasını almak çok iyi geldi,orta köye gidip kumpir yiyemedim abbasa gidip wafıl yiyemesemde güzeldi.
Artık bir başka sefere gezmeye gittiğimde çekerim nezaman kısmet olur bilinmez.

Ankarayı bilenler bilir burası kızılayın göbeği  karşıdan karşıya geçilen en kalabalık yeri hatta :-D
Kombinim gayet taraftar vari olsada  süper rahat ve spor olmak işime geliyor.

Etinin minicik tartları çıktığın görünce hemen atladım ve tadına baktım çook nefis.!
yalnız çok yemiş olucam ki yüzümde güle benzer minik kabarcıklar oldu :( aman siz dikkat edin yaramadı bana çok tekrar almamak için zor tutuyorum kendimi.
Ve ee evde wafıl keyfiii başka:) Gerçektende süper oluyor wafıl hissini yüzde yüz yok eden tarif.Annem krepleri yaptı bende nutella yardımıyla meyvelerle wafıl hazırladım özel soslar cabası inanın wafıldan farkı yok evdeki herkes bayıldı afiyetle yidik.

Yazın geldiğini sanarak rengarenk oldum sonra 
yağmurla birlikte tekrar bordolara büründüm. :)




Mayıs ayından çok haz almasamda her ay olduğu gibi yeni umutların yeşermesini diliyorum herkes için güzel bir ay olması dileğiyle esen kalın güzel ve hep bakımlı kalın kızlar .
Öptüm :*




Sevgilerimle 
| Herkese güzel haftalar,iyi ve verimli çalışmalar diliyorum  | 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁