31 Mayıs 2014 Cumartesi

Catherine Arley { No:53 Blusher }





Selaaaaaam hepinize böcüklerim ;
Yanaklarımızda bir allık olmazsa olmaz...Eksik kalır (-:


    
Bu marka yıllarını kozmetiğe vermiş,yıllanmış güzel bir marka aslına bakarsanız,evet fiyattan dolayı çok önyargılı davrananlar da var biliyorum ama ürün kalitesi ve memnuniyeti çok yüksek.Özelliklede o meşhur ''pudrasıyla '' ünlü,kısmet olursa onunda yazısını yazacağım .Anneme bile sordum nasıl biliyormusun falan diye oo çok eski bir markadır güzeldir dedi direk :))

7 gr süre süre bitmez :D

 Nasıl bazı şeyler şişede durduğu gibi durmaz, buda öyle gözüküyor ilk bakışta :D
ama bir aşağıdaki fotoda herşey ortada...

Rengin güzelliği Tam benlik bir renk,bu tarz şeftali kiremit tonlarındaki 
allıkları çok yakıştırıyorum kendime,pembelerden uzağım biraz.Luz kılarita gibi olmak istemiyorum:D

İçinde minnak minnak ışıltılar mevcut,ki bence çok hoşlar.

Sürerken etrafa tozutma yapıyor azcık .

Pigmenti harika !

Kalıcılığıda gayet başarılı.

Kokusu parfümlü,aynı pudrasındaki koku gibi,
bilindik güzel bir kokusu var.

Siz daha önce bu markayla tanıştınız mı? 
Ben sevgili gülsen doğan etkinliği sayesinde tanıştım,firmaya ve kendisine tekrar teşekkürler.
Memnun kaldığınız ürünleri varsa hangileri merak ediyorum paylaşınız lütfen (;



ڪےevgilerimle




4 yorum:

  1. Ahhhh rengin güzelliğiii aşkım senin kar teninde harika durur bayıldımm

    YanıtlaSil
  2. Bu markanın ürünlerini hiç kullanmadım ama allığın rengine bayıldım eminim sana da çok yakışmıştır tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. ❤ Liby❤
    Hayatım benim :* rengi o kadar pigmentliki sendede hoş durur❤


    ❤Didem❤
    Rengini net veren güzel bir allık gerçektende,ürünlerini denemeni isterim pudrasından başla dadlum :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi cok güzelmis, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁