30 Nisan 2014 Çarşamba

Çöpe Чollananlar -13- ஜ





Veee  mutlu son,
emekle emekle sonunda bitir :D



bizde Happy the end olurda çöpe atarkene 
mutsuz olur muyuz hiç :D

Bu sefer Memnun kalmadıklarımıda ayrıca ekledim,belirtmek isterim.Yazının en sonunda bulabilirsiniz kendilerini. 


1-johnson's baby Bebe yağı; 
Biiir biir süredir benimle,kalanını sir ağda yağımın içine koydum ve kendisini çüpe atmaya karar verdim.Sanırım yağlardan hoşlanmıyorum.Evet aldım gayette güzel yumuşacık yapıyor herhangi bir sorunda yaşamadım ama,napim kullanamadım yani  bağdaşmadık .


2-Ecowell Duş jeli;
Portakalımsı bir kokusu vardı,kokusuna çok takılmadım zaten.Temizlemesi güzeldi tam bir gıcırlık hissi vermedi ama sevmedimde diyemem yani .Organik falan olması güzel,köpürmeside tam kıvamında oda güzel.Amaann duj jeli işte..   

3-Befine wıld nectar Vucüt Spreyi;
Çok güzel bir çiçek kokusu armut kokusuda var kanımca.Bütün yaz boyunca kullandım,aldığımdan beridir severek kullandım ama tekrar almam başka kokular dururken.Kalıcılığı iyi değil,ama bilirsiniz tazelemek bedava :) Diğer çeşitlerinin içinde en adam akıllı koku buydu,gidince bir koklayın bakiyim sevecekmisiniz.

  4-Noß asetonsuz oje çıkarıcı;
Başarılı bir ürün ama rahat 2-3 mendil harcatıyor size.Simli ojelerde hiçmi hiç denemeyin bile ! (: Onlar eziyetimsi bir halle sürte sürte kıvılcım çıka çıka temizleniyor :D her ne kadar peel of alsamda,genede biraz rahatladım oyöntemle aslında.sade mat düz ojeleri silerken kullanın.30 adet var arada sırada kullansanız rahat idare eder sizi.Çeşitli kokuları var , ben bunu tercih etmişim,üzüm kokmuyor aksine daha değişik ağır bir kokusu var.Fiyatıda 2-3 tl arasında değişiyor.


5-La roche posay ''Legere'' Nemlendirici 
Çok sevdiğim bir nemlendirici oldu kendisi.Bitti bitecekti ama biraz ara vermiştim kullanmaya,en sonunda kullanıp bitirdim.Su bazlı ,hafif formda,cildimi adeta rahatlatan,herhangi bir kızarıklıkta sivilcede korkmadan sürebileceğim bi nemlendirici.Eczaneden bir indirimde 20 tl ye almıştım,birdahada bu fiyata bulamadım zaten :D böyle hafif yapıda nemlendiricileri seviyorum olay gibi jel yapıda olanlar karma cildimin en iyi dostu.

6-Phyto saç kremi;
Kokusu beni benden alan ahahh..eczane tester olarak vermişti ama 50 ml gayet rahat yetti.Çabuk bitirmemek için ara sıra kullandım,saçlarımda kalıcı kokusuna ve yumuşacık hissine hayran kaldım. Maddi imkanınız iyiyse çok rahat  tavsiye ederim,bi deneyin.

7-Vichy yüz boyun kremi;
Yaşımdan dolayı yüzüme sürmeye biraz çekindim açıkcası(: oyüzden boyun bölgesi için kullandım. Ml az olmasına rağmen 2-3 ay sabah-akşam kullandım.Yumuşacık yapısı ,ferah bir kokusu var.Çok beğendim diyebilirim.



8-Lavera organik ruj;
Çok kızmıcam azcık kızıcam tamam relax :)) Ya bu nasıl bir rujdur doğal organik falanmış tamamda,resmen çekmecemde eridi gitti :S fotodaki hamurlaşmış yapısını görüp anlayabiliyormusunuz .Hayır hava 180 derece değil ki kime bu havan senin ! Bir dudaklarıma süreyim dedim ürünün mercimek tanesi kadarı dudağımda kaldı arkadaş.Napiyim yiyimmi seni dedim :)))Yalamak varken neden yemek dimi :)) offf hadi çöpee çöpeee.. 

9-Flormar supermatte; 
 Hıphızlı kuruyan,beyazlık derecesini beğendiğim ama ne yazık ki nedenini bilemediğim birşeyden dolayı hiçbiryerde kendisini artık bulamadığım bir ojecik :/ kullandım kullandım dibine doğru bozuldu atmaya karar verdim.Seviyordum bu seriyi neden bulamıyorum sorduğum hiçbir şubede yok! Ank.bulan gören varsa haber etsin bana.

10-Yves rocher Vanilyalı parfüm; 
İndirimde koştur koştur gidip 10 lira gibi bir fiyata almıştım.Bence vanilya kokusuylada  çok bi  alakası  yok:S Yazın sıka sıka öldüm bitsin diye çok sıkılmıştım artık,:D kalıcılığıda yok yani sık sık nereye kadar.Neyse sonra kış geldi kokuyu unuttum,hadi dedim fıslatayım,bir sıktım oohh :D Ve karar verdim benceee bu tam bir kış kokusu.Hem kalıcıydı hem kendini sevdirdi kerata .{Tam anlamıyla vanilya kokusu,angie hot markası var bilirmisiniz gratislerdede satılıyor,işte o bir harika ! }

11-Isana vucut sıkılaştırıcı losyon 
Diğer ayda yazmıştım hatırlarsanız.Şimdi ise 2.kullanışım ve kararım çok net .Bir daha asla alınmayacak bir ürün! Sürekli kullanım ve ml çok önemli böyle ürünlerde,tam boy almadım sonuçta.İlk kullandığımda bir sıkılaşma bi gerginlik hissetmiştim ama bu sefer öyle bir dünya yaşatmadı bana.:| o bakımdandır ki gıcık kaptım .hadi dedim başka kapıyaaa !

12-Madécassol Merhem;
Dönem dönem çıkan sivilce izlerim için kullanıyorum.Çok işe yarıyor,daktır tavsiyesi üzerine falan almadım ama herhangi bir zararınıda görmedim.İnternet araştırmalarım sırasında keşvetmiştim kendisini,yaklaşık 1-2 yıl önce. Günde 2 kez kullanılabilir,sivilce veya iz üzerine sürüyorum,günden güne o bölgede soyulmalar ve soyulma sebebiyle kaşıntı meydana geliyor.Sivilceyide küçültüyor.Tekrar aldım eczaneden 7 tl .
Tavsiye edemiyorum size ama genede tıb doktoruna bir danışıp öyle alın.



13-Benrı pamukçuk ailesi;
☃ Pamuk bulamadığım bir zaman (indirim izdihamı sebebiyle) yokluktan bunu almıştım.Hatırlarsınız yuvarlak yuvarlak rengarenk pamuklar var içinde 100 adetten oluşan.Baya baya idare ettim bunlarla.Güzeldi sevdim ama,pamuk dolaşmış vaziyette olduğu için pamuğu açıp,yayıp dümdüz hale sokup öyle kullandım.Yoksa azcık sert geliyordu hemde daha fazla pamuk harcamamak adına iyi oldu.Tekrar almam pahalı biraz.

☃ Yanındakide disk pamuklardan,fırsat buldukça alıp kullanıyorum işte.Yalnız farkettiğim bir nokta var ; Normal oje silmek için kullandığımız pamuklar yüzdeki boyun bölgesindeki kiri daha iyi çıkartıyor,tonik uygulamak daha içten daha güzl sonuçlandırıcı...Yüzde pamukçuklar bırakmasalar,bu diskler kare pamuklar yerine sürekli pamuk kullanırım ama ne yazık ki mümkün değil.Genede arada sırada pamuk yardımıyla silicem yüzümü.

14-Estederm cleanser; 
Tester boy bir üründü ama fazlasıyla yetti.Köpürmüyor fazla ama temizlemesi çok güzel,suyla yıkadıktan sonra cildi yumuşacık yapıyor,kurutmuyor.Sadece kokusunu çok beğenmedim ,ecz.ürünü olduğundan olsa gerek fazla ilacımsı (: Kısaca,sevdim kendilerini,elimde bir adet daha var,onuda ara ara kullanıp bitirecoğum.

15-Yves rocher So elıxır parfüm;
Kağıt parfüm gibi birşeydi,daha öncede kullandım hiç birşey anlamadım :S Kalıcı bile olmadı tenimde,o yüzden bu marka'nın parfümlerini almayıda düşünmem.Koku fena değil,kadınsı ağır bir kokusu var.

16-Watsons kömür özlü burun bandı; 
Sıkça kullanmıyorum oyüzden böyle tek tük görüyorsunuz.Zararlı olduğunu düşünmeye başladığımdan beridir böyle nadiren kullanıyorum,ne zaman aklıma gelirse.Şimdi yazarken aklıma düştü mesela du yarın bir bantlanıyım ben :) Burunun üzerindeki minicik tüyleride çekiyor.Tutuş gücü baya güçlü,bandı çekerken canınız yanabilir.Ben keserek kullanıyorum böyle bantları şu yazıma bakabilirsiniz karşılaştırma yapmıştım hatta Tıkırt tıkırt ....
17-Farmasi day cream; 
Elimde farmasiye ait bazı testerlar var,kafama göre seçip kullanıyorum :D ( ayy sanki bu cümleyi yazarken kendimi arkeolog gibi falan hissettim bazı  bulgular kalıntılar var dicektim az kalsın :))) Argan yağlı güzel bir nemlendiriciydi,gün boyu cildimi nemli tuttu kokusuda bir okadar mis ti .Daha öncede testerlarını denedim güzeldi,tam boyunu almayı isterdim ama çevremde satan birileri yok.

18;Yves rocher Nemlendirici; 
İndirim olursa alıcam bu nemlendiricisinden,yoğun gibi duruyor ama aslında su bazlı gibi çok hafif güzel bir krem.Testerlardan deneyip gözlemlediğim kadarıyla sevdim kendilerini.Kokusu cildimi nemli tutup yağlandırmayışı güzeldi en azından.Siz kullandınız mı bu kremin tam boyunu memnun musunuz ?

19-Durance El kremi;
Zeytinyağlıymış , Ay bayılacaktım kokusundan :S hafif ama resmen ne zeytinyağı ,bildiğin hacışakirin arap sabunu gibi kokuyor.Nemlendirmesi  güzel yapısı ise çook yoğun,2 gün kullandım. 3 günde kullanırdımda bol bol sürdüm bitiriyim diye.Durancemi body shop mu deseler ,sanırım body shop derdim,el kremleri daha güzel hem koku olarak hem yapı olarak hem nem verme açısından tercih ederim.


20-10'lu İntim Mendil 
Gratislerde satılan indirimde yaklaşık 1,5 tl ye aldığım bir mendil.Çiçek kokulu yazıyordu ama güzel kokudan eser yok(: fotoyu ters çekmişim k.bakmayın:D zaten çokta bir beklentim yoktu. Açıkcası Rossma'nınkileri daha çok beğeniyorum.Hijyenik bir his vermesi,temizlemesi güzel beğendim.İlk başta alışamadım biraz yapısı ıslak ama mendili dandirik değil.Tekrar alabilirim .

21-Bioderma güneş kremi
Tester boy olduğu için net bir bilgi veremiyeceğim, ama 3-4 kullanımda bitirdim.Gayet güzel yağsız bir nemlendirici,spf olması bi artı.Parfüm yok galiba içinde.Cildimde en ufak minik bir sivilce çıkarmadı,genelde tester kullandığımda bazıları yapıyor bunu aman Dikkat ! Bioderma markası seviliyor, bu kremin tam boyunu alıp kullananlar vardır elbet.

 22-Clınıque antı-age 
Yüz boyun kullandım 1 günde bitti.Antı age bana yaramaz genede kullandım,sevdim yumuşacık yaptı cildimi rahatlattı ilk kullanımda olsa.Daha öncede tester göz kremini kullanıp çok beğenmiştim yumuşacık yapmıştı göz altlarımı.

23-Sephora Göz makyaj temizleyicisi
25ml ama uzun bir süre kullandım.Yağlı bir his bırakıyor,göz makyajımı güzel çıkarıyor yağlı çift bazlı ürünler.Buda onlardan birisiydi.Tam boyunu alıcaktım fakat yeni çıkan jel ürününü denemek istedim.
Ama sizlere kesinlikle tavsiye ederim.


 24-Benrı makyaj düzeltme çubuğu
Bittikçe yeniliyorum yerine yenisi geliyor yani, eyelınerı taşırdığımda yada farı taşırdığımda düzeltmek için ucunu göz makyaj temizleyicisini azcık döküveriyorum sonra işlem hatasız ve pratik tastamammm işte bitti..

25-Yves Rocher bıo duş jeli
Kokusuna değinmek bile istemiyorum alovera koksa gene iyiydi :/ galiba bıo serisi baştan hata ! üretim hatası var (: Doğum günü indirimininden yaralanıp bunu almıştım ama pek beğenmedim organik falan ayaklarında kendisi.Köpürmesi orta,temizlemesi orta kısacası gidin başka bir duj jeli alın :| 

26-Otacı Limonlu-zeytinyağlı Doğal sabun 
Ferah ama çok yoğun olmasada limon kokusu beni baydı bunalttı .Yüz el ve vucut için, ben vucut için kullandım,sonlara doğruda el sabunu olarak kullandım ve bitti. Sabunlar herzaman kiri güzel çıkartır tertemiz yaparlar ,ki buda öyleydi güzel temizledi ama vücudum kuru olduğu halde çabuk yağlanmasına sebep oldu :S 
Ellerimi ise süper temizledi ama kuruttu :D Galiba sevemedim :(

27-Yves rocher Gommage Vücut peelingi
Bir dolu bitkisel içerik bulunduran içeriği güzel olan bir peeling.Kokusunu sevmedim limonumsu ferah fresh bir kokusu var,boğulmadım ama sevdiğim söylenemez.Peeling özelliğini sevemedim ! Temizlemesi orta dereceli,küvetten arındırması çok zor oluyordu her seferinde bir dolu su döküp çıktım...Çok iri tanecikleri var bi watsonsun peelingi kadar olamadı .Tekrar alınmayacak. 

28-Yves rocher Şampuan
Normal saçlar için olduğunu söyledi yves görevlisi ,bende alıverdim indirimde.Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ,temizlemesini sevdim herşeyden önce saçların içinimi dolduruyor napıyorsa öyle bir dolgunluk verdiki şaşırdım !Hava bastı resmen,elidor kızı gibiyim  :) Daha dolgun daha güçlü saç telleri diyebilirim.Nemlendirici yok içinde,saçlarımın kirlenme potasiyeli 3 gün.Bunu kullandığımdada 3.gün olayı değişmedi. Kokusu güzel değil,mayıs papatyasına benzeyen bir çiçek özü var.Köpürmesi güzel, bereketli çıktı keratacık :) su doldurduğum halde dibindeki ürün kaldı düşünün.Tekrar indirim olursa alabilirim.Tavsiye ederim kepek yapmadı ama son zamanlarımda saç derim çok soyuldu mevsimsel mi yoksa başka bir nedenden dolayımı oldu bilememekteyim.

29-Oriflame Cocktails parfüm
Çok hoş değişik bir kokusu vardı severek kullanıp bitirdim kendilerini.30 ml olduğu için birazcık çabuk bitti,kalıcığı orta dereceli.Şişe iksir şişesi gibi atmaya kıyılmaz :)

30-Rexona Deo.
Hiç sevmedim :( koltuk altlarında pütür pütür şeylerden bıraktı,teri önlemesi güzel ama o olay o his çok kötü be hacı .Pudra içeriyor kendisi,pudra içerikli şeyler kaçınmak lazım.

31-Minik Fabrika kolonya 
Etkinlikte verilen şirin hediyelerden biriside bu limon kolonyası idi .Benden çok abim babam kullandı aslında traş sonrası  :-) açıkcası diğer limon kolonyalarından farklı ve güzel buldum kendilerini ,severek bitirdik bu güzel şeyi.



32-Selin ıslak mendil
Hijyen hijyen kokan anti.mendil .Güzel bir temizlemesi vardı severek kullandım bu markayı seviyorum .


33-Fresh'n soft M.Temizleme pedi
Yumuşacık benri markasına benzettim ben yumuşak özelliğini görünüşünü.Severek bitirdim,kenarları sert yalnız ortasını kullanarak bitirmek lazım,kenarı göz bölgesine gelirse acıtabiliyor.

34-Neostrata Leke serisi
1 kullanımda bitirmedim sadece sivilce lekelerine sürdüm ,ve birkaç gün sonra gözlemlerim kadarıyla minik izleri hafifletip yok etti ! Siz kullanıp memnun kaldınız mı ?


35-Dior Capture Totale Nemlendirici
Minicik tester deyip geçmemek lazımmış.Çok yoğun olduğu için baya baya kullandım zor bitirdim.Tabiki arada kullanmamında etkisi var.Bay-ıldı-.mm !! Sen nasıl bir nemlendiricisin dediğim ilk tester ürün diyebilirim,tam boy fiyatı ne kadar bakmadım , belki de bu markaya verilen para helal olsa gerek (: Yüzümün kupkuru olduğu zamanlarda öyle bir nem verdiki çokta rahatlattı .Bitkisel bir kokusu var,güzel değil bu koku.Kullananlar var mı bilemiyorum ,sevdiklerini düşünmekteyim  (:

36-Eklips Fondöten Süngeri
2.alışım olsa gerek,geçenlerde tekrar aldım.Seviyorum bb krem kullandığımdan ötürü uygulamasını doğal duruşunu seviyorum.Bayıla ayıla kullanıyorum ! Tavsiye ediyorum, flormar ve h&m dede var bu tarz pembiş renkli ürün .Onlarıda denemek istiyorum aslına bakarsanız. Yalnız ilk alığım süngere nazaran 2.aldığım bu sünger resmen parçalandı :S Sizin anlıyacağınız bu süngerler işi '' ŞanS işi ''  ! ilk süngerde ufak tefek tırnak izinden başka hiçbir sorun yaşamadım, ama bu oldukça şaşırttı beni.

 Maskeler bölümüne gelecek olursak (^_^) Bu sefer maskeleri ayrı bir postta tutmadım çünkü tam boy ürün almaktan yana kullandım bu sefer,yani  pekte tek kullanımlık  maske almadım.


2 maskede hemen hemen aynı özellikte oldukları için,işte yok kuru kırışıklı falan bilmemne gibi özellikleri olduğundan dolayıdır,ay yok ben kullanmam diyip annemin yüzüne yapıştırdım direk :) O sırada annem aynadaki görüntüsünden korktu, bir okadarda kahkalarla güldük :p Bekledikten sonra nasıl diye sorduğumda,yüzüm gerginleşti dedi sevdim dedi.Ama ben bariz aydınlık görüntüyü gördüm,sanki yüzünde beyaz pudra var gibiydi ve parlamıştı.Böyle tek kullanımda anlaşılmıyor bazı şeyler biliyorsunuz,sürekli kullanmak lazım.
SKın 79 sitesinden ulaşabilirsiniz bu maskelere. 

Oksijen mask 
Bittikçe alırım alırımda alırım :D aşıkımm aşıkım, daldan dala ..değilim bu maske konusunda .Bu maskeyi aldatmam seviyorum kendilerini,köpüren bir maske temizleyici niyetine bile kullanılır yani.Zahmetsiz,sürüyorum köpürüyor sonrada hemen ılık suyla yıkıyorum .Kolayca arındırabiliyorsunuz .2 çeşidi var birisi yabanmersinli  diğeri şeftali kokusulusu,2 side güzel hangisi denk gelirse onu alıyorum.Kokuları hafif ve güzel...Cildimin aydınlandığına inanıyorum.


M e m n u n   

K a l m a d ı k l a r ı m ! 


Yves rocher tonik; İlk defa satıcıyı dinlemediğim için pişmanım :( Yaşla ilgili birşeyde yazmıyordu üzerinde,detoks etkili yeşil çay özlü bir tonik hemide makyaj temizleyicisi. üzülerek  söylemekteyim ki en çok istediğim bu tonik beni hayal kırıklığına uğrattı...

İlk kullandığım sıralarda cildim buna alışmakta oldukça zorlandı,hani cildin alışma süreci vardır ya bilirsiniz.Benim cilt hem karma hem hassas olduğu için zorluk çekti.

Yanma yaptı,hele hele göz makyajımı sileyim diye elimi bile uzatmadım,çünkü göz bölgemdede yanma yaptı.

Kızarıklığa sebep verdi,yanak ve burun bölgeleri çoğunlukta.

Kabarcıklar,sivilceye benzer şeyler oldu tek tük.

Yaramadı bana işte :( bende bunları göre göre birdaha asla,yüzümü silmedim.Yazık olmasın diye boyun bölgemi temizliyorum bitirmek üzereyim,bitmedi gitti sıkıldım.Hem kokusu güzel değil hemde jel yapılı olduğu için pamuk emmiyor ,yere falan kayıp bulaşıyor akıyor hemen sıvı su gibi spreyli fısfıslı olmadığı için.

Hassas ciltlere kesinlikle tavsiye etmiyorum ! Yağlı-karma ve olgun ciltlerin kullanması daha uygun olacaktır galiba.

Yves rocher Bio Nemlendirici ;Nemlendiricisizlikten dolayı 20tl diye aldığım Kötü nemlendiricisin sen pis kakasın kaka ! Tüm cilt tipleri içinmiş pehh .T bölgemde yağlanma yapmasını geçtim , yüzüme sürdüğüm anda yapış yapış,evet hızlıca emiyor ama sevemedi canım cildim bu ürünü .Yoğun bir kıvamı var,ağır yapısı var. Kokusuna zaten dencek laf yok berbat ....

 Organikmişşş ne yani bu yüzden yapış yapış , ne yani affediyim mi ?? hayır efendim adam gibi organik olsaymış buda. Arkadaşlar kızlar,güzeller bu bio serisinden uzak Allaha yakın olun diyorum burada kesiyorum fena oldum gene bayılacağuuum .... Gene bütün yükü boyun bölgem çekiyor kıyamam :) Buda boyun bölgesine sürüle sürüle bitirilmeye çalışılıyor.

Rival de Loop Göz Kremi;Zaten seni alanda kabahat , suç sende değil bende.Bu kadar ucuz bir göz kremi alırsan olacağı bu haklısın.Denedim,denemekten kim ölmüş diyerekten aldım  hatalıyım kabul ! Bu kadar maymun iştahlı olunmaz,on tane göz kremi değiştirilmez demi evet evet..Bu gidişle şiir yazacam ürüne neyse :))

1.nemlendiricisini sevmedim sabah sür öğlene yok ! 2. göz altlarını güzelce nemlendir bekle bekle,kapatıcını sür :S mahvoldu ... aa oda ne göz altlarıma kese yaptım sanki resmen dağıldı parmağıma parça parça geldi krem mi kustu kapatıcımı ? hayır  bu kremin hatası kapatıcının değil.Herzaman ki kullandığım kapatıcıma laf ettirmem ! Dahada rezil olmamak için kullanmayı kestim öylece bekliyor pofff....3.bir hatayı kaldıramam !✖  Kaktüs özlü olanını bulamadım onu bulsaydım sevenleri vardı en azından onun,ama yoktu bulamadım işte, bu kaktüs özü içerenden değil işte,ucuzdu denk geldi diye aldım.Hayır iyiki indirimde falan aldım yoksa çok daha aa üzülürdüm.




Benden bu aylık bu kadar , yaza yaza bittim tükendim gene.Hepsi sizin için,umarım işinize yaramıştır neyi alıp almıyacağınız konusunda az çok fikir sahibi olmuşsunuzdur.Yorum yapan elleriniz dert görmesin,yorum yapacak birşey yok ki bulamadım edemedim demeyin,gülücük ''' :) ''bile koysanız kafi ,ben mutlu olurum ,ben ve diğer blogger arkadaşlarımdan yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen .
Mayıs ayında daha çok ürün bitirmek üzere hoşçakalın,güzel kalın.



... Sєνgıℓєrımє ...
{}







8 yorum:

Adsız dedi ki...

Of ne çok konuşmuşsun oku oku aynı cümleler elli defa kurulmuş. Boş beleş bir sürü yorum.

viva makyaj dedi ki...

wowwww, ne cok ürün bitirmissin, masallah :) Neostrata leke serisini ilk kez sende görüyorum, hemen arastiracagim, madem ise yaradi :) Lazer yaptirdigim icin su an leke yok cildimde ama yazdan sonra hep cikiyor, bu yüzden engellemek icin birseyler ariyorum :)

yabanmersini dedi ki...

en çok yves vanilyalı parfümü merak ediyordum. Clinique ve komur ozlu bandı da severek kullanıyorum :)

audrey dedi ki...

e gee baya ürün bitmiş tebrikler.. ama yves rocher çay ağacı özlü toniğin gözünde yanma yapmasına çok şaşırdım ben rahat rahat kullanıyorum gözüme çünkü..

Aylin Atilgan dedi ki...

Mşallah ne çok şey bitirmişsin ama sonuna kadar okumak eğlenceliydi :)

beti m dedi ki...

Ellerine sağlık ne çok ürün bitirmişsin öyle :)farmasi ürünlerine bende bayılıyorum '' mavi dükkan'' bloğunun sahibesi ceren satışını yapıyor ona ulaşabilirsin, sevgiler :)

Pamuk Şeker dedi ki...

Vay bee ne çok ürün bitirmişsin öyle :D Fikirlerini göz önüne alıcam canım.Yenileri gelsin o halde sanaa

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

ஆ Adsız ஆ
Eyvallah adsız kardaş,bende diyordum uzun zamandır bulaşan falan yok çekemeyen yok,nerede bu adsızcık dediydim şenlendim yine :)))

ஆVivaஆ
((: Tam boyu ne kadar bilmiyorum ama hafif lekelere faydalı olucağını düşünüyorum canım,denemekte fayda var.banada etkinlikten verilmişti açıkcası ,böyle bir ürün olduğundan haberim yoktu.

ஆYaban mஆ
Parfümü almadan önce sık hatta her gittiğinde sıkın canım,çabuk sıkılabiliceğin bir parfüm olabilir yada sevmiyeceğin.:)


ஆAudrey ஆ
Teşekkürlerrr abloşcum :* Detokstanmı neyden oldu öyle anlayamadım üzgünüm :/

ஆAylinஆ
Ay tişikkürler canım,zevkle okuman beni mutlu etti :-*

ஆBetiஆ
Darısı hepimize artık :) ankaradamı o kişi eğer öyle ise daha iyi olur benim için.
sevgiler

ஆPamuk ஆ
Sağol bebişim ,gelicekte indirimi beklemekteyim işte ツ