2 Mart 2014 Pazar

MİMMM# 20 # £ğlenceli Mim ☃







Sevgili belgin-ce bloğunun sahini''Belgin ablam
 beni mimlemiş sağolsun uzun zamandır mim yapmıyordum iyi geldi.


.....灌........灌.- ..... 

....灌..灌.....灌.灌- .... 

.....灌..灌....灌..- .... 
......灌..灌..灌.灌.- .... 
.....灌......... 灌.... 
...灌............- 灌... 
..灌.............- .灌.. 
.灌..............- ..灌. 
灌...............- ...灌 
灌...............- ... .灌 
灌.....∩.......∩.- ....灌 
灌. ................- ...灌 
灌. ...◎....U....◎...- 灌 
.灌..............- ....灌. 
..灌灌............- 灌灌.. 
....灌.灌.灌.灌.灌.灌.- ...




1.İlk makyaj malzemen neydi ?

Lisede tahmini lise 2-3 de gözüme kalem dudaklarıma renkli nemlendirici kullanırdım.
Niveanın vişne rengindeki o lip balmlarına bayılırdım ondan vardı,göz kalemimde flormarın siyah kalemindendi.
2.Makyaj yaparken en çok zorlandığın nokta nedir ?

Kızmayın ama eyelıner, bazen şap şup sürüyorum sorunsuz ve kusursuz,bazende o kadar çok uğraştırıyor ki beni ne siz sorun ne ben söyliyim.Özelliklede kuyruk yapıcaksam :/ 

3.Makyaj yaparken annenin hiç 'Yeter o kadar boyanma,nazar edecekler sonra!' dediği oluyor mu ?


Zaten güzelsin ne gerek var öyle boyalara doğal güzellik herzaman idealdir''diyor genelde.Yapmama değilde sürekli gözümün kozmetikte ve masamın üzerinin ürün dolu olmasına gıcık oluyor (: birgün hepsini toplayıp atacam diye tehdit ediyor .



4.Şuan elinde bir fırsat olsa ve bir an çılgınlığına denk gelse saçlarını hangi renge boyardın?


Kızıla boyardım ama henüz yaşım genç olduğundan ve en önemlisi annemin istememesinden dolayı yapamadım yapmıcam birsüre daha,30 lu yaşlardan sonra yapıcam.Annem sarıyı çok seviyor banada yakıştırıyor muhtemelende 6-7 ay sonra saçlarımı tümden platine boyucam.Normalde kumral ve git gide sarıya açılan bir saç rengim var ama ben sevmiyorum siyaha boyadım gene kendim geçen gün,tabi evdekilere süpriz oldu.


5.Bütün gün topuklularla yürümek sence eziyet mi?yoksa trend mi ?


Eziyet :| Rahatlık ve şıklığa düşkünüm ikiside olacak ona göre ayakkabı seçerim.Yerine göre düz yerine göre canım isterse bir anda stıleptoları çıkarıp güzel dar bir kotlada tamamlamasını bilirim.



6.Hadi trend diyelim,topuklu olmadan dışarı çıkmıyorsun.Hiç topuğun kırıldı mı peki?Kırıldıysa ilk yaptığın şey ne oldu ?


Öyle birşeyle karşılaşmadım ama,ayakkabıdan ayaklarımın arkası fena halde yara olmuştu,yanımda yara bandıda yoktu yapıştıracağım babet giymiştim ogünde.Bahçelievlerdeki bir ayakkabıcıdan 15 yada 20 tl ye arkası açık bez bilekten bağlamalı bir ayakkabı almıştım hemen.Eğer öyle bir durumla karşı karşıya kalsaydım ayakkabının diğer topuğunuda ben kırardım ve yürümeye devam ederdim,panik yok !!  


7.Kimseyi tanımadığın bir ortama girdiğinde nasıl davranırsın ?


Tanımaya çalışırım ama herkesi değil içimin ısındığı insanları.Yada hiç konuşmam,ortası budur bende ya hep ya hiç.


8.Bir blogger buluşmasında yer almak seni mutlu eder miydi ?


Denk geldikçe davet edildikçe katılmaya çalışıyorum zaten,insana iyi geliyor arada böyle şeyler ortamlar.Çünkü sık sık dışarı çıkıp gezen bir tip değilimdir.


9.Burçlara inanır mısın?İnanıyorsan hangi burca aitsin ve burcunun özelliklerini taşıyor musun ?

İnanırım ve kendimi bildim bilelide ilgilenirim,kurandada yeri var inanmamak olmaz.Tabi günlük burçları okuyup kendini kaptıracak derecedede salaklıklarım yoktur :-P Yay benim burcum yükselen ay burcum yengeç gayet güzel bir ikili böyle olmaktan yer yer mutluyum yer yer şikayetçiyim. Ağlak olmam ve sürekli kafaya birşeyleri takıyor olmam,içime atmam benim adıma zor bir durum.


10.Bir yolculuk yapma fırsatın olsa nereye ve kimle gitmek istersin ?


Annemle kabe*&*umre arası mekik dokumak gitmek isterdim çünkü oda çok istiyor,güzel olurdu doğrusu.İnşallah Allah uzun ömür verirse gideriz kısmet olursa.



Mimlediklerim;

Sevgili

All about Seda
&
Makyaj Hanesi
&
Liby'nin Dünyası  




3 yorum:

Belgin Guven Takunyacioglu dedi ki...

teşekkürler canım, inşallah gidersiniz umreye

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

İnşallah ya bakalım artık .

LibyLiby dedi ki...

Yaptımki mimiiii <3 :)