24 Mart 2014 Pazartesi

Maybellıne Color Tatto N0:05 & 65






2 ayrı 2 muhteşem renkle sizlerleyim !! 






İçeriğini merak edenler;  


Sabitlemesi çok hızlı ! dövme gibi yapışıyor.Yağlı bir göz temizleyici ürünle rahatlıkla çıkarabilirsiniz.

Göz kapağı'nın çizgilerine dolma yapmıyor.

Far bazı olarak kullanabilirsiniz.

Krem gibi yumuşacık bir yapısı var oyüzden göze sürümü rahat.


 Daha ışıksız bir ortam olduğu için gözümde böyle çıktı 
ama yukarıda ne kadar ışıltılı olduğunu gördünüz.

En zor yansıttığım renk oldu (: Pembe far sürmedim daha önce ama bu bir harika !Hafif bir pembe eğer kat kat sürmesseniz bu şekilde gözüküyor ama daha çok üst üste ağırlaştırırsanızda pembelik birazdaha belirginleşiyor ama bu şekilde az ve öz uygulayıp eyelıner çekiyorum bu renkte.





Sizde hangi tattoo var :) Sevdiğiniz rengi benlede paylaşırsanız mutlu olurum....



Mutlu günler,sevgiler...


7 yorum:

  1. Bende Eternal Gold vardı. Hiç kullanamadım canım.
    Bir arkadaşıma hediye ettim.Ama bu rengin seveni de çok

    YanıtlaSil
  2. Ben malesef henüz bir tattoo edinmedim canım :( Bunun için çok üzgünüm günlük olarak da kullanılabilen pratik ürünlerden birisi. Bu eksiği kapatmam lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyorlar. edineceyim ürünler arasına girdiler bile :) bloguma beklerim herkesi...

    YanıtlaSil
  4. Bahar geliyor ya ben yine renga rengarenk :) Pembe alınacaktır Kokoş'ummm ellerine sağlık yorumuna sağlık öperimm :-*

    YanıtlaSil
  5. ஆ Mor R.ஆ
    iyi yapmışsın ya,bendende istese birisi hiç üşenmem bir kaba yarısını veririm :D Hafif bir renk olmasa sevemezdim ama ışıltısı zerafeti beni benden aldı :D

    ஆBerna ஆ
    Bronz tonunu beğenen çok tatlım,ilk ondan başlayabilirsin.Testerlarını dene ama bi.Kesinlikle beğenirsin,özellikle sabitlenmesi mükemmel!

    ஆPelinஆ
    Anneler günü indirimini bekle canım,normal fiyatına alma bence.

    ஆLibyஆ
    Rengarengkk olacan tabi bebişim gençsin tam çağındasın şimdi şkır şıkır olmalısın :D bugünde burada hava çok güzeldi :D Al valla itinayla al kujum,sende daha güzel durur.Bak bugünde sürdüm çok taze güzel doğal bir görüntüsü var pembişimin.

    YanıtlaSil
  6. Çok severek kullanıyorum bu krem farları bloğumda çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
  7. Sevilmezmi bu bebekler şahane ..Tamam canım hemen bakıyorum teşekkürler..

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁