27 Mart 2014 Perşembe

Çöpe Чollananlar -12- ஜ








Martın sonuna yaklaştık ve bendeki çöp vaziyetleri şöyle ▼ 



Avon Göz makyaj temizlemeyicisi;Ürünü alalı çoook oldu,ne kokuda ne yapısında değişiklik olmadı,ve çokta güzel temizliyor göz makyajını,gerek suya dayanıklı gerek dayanıksızları bir kaç çırpıda hallediveriyor.Kesinlikle şans vermelisiniz ! 

Elseve şampuan; Güzel 2-3 alışımdır yani,gıcır gıcır temizlik sağlıyor.Temizlemesi iyi ama diğer yönlerden çokta memnun olduğum bir şampuan değil açıkcası.piyasada tamam bu bana iyi geldi diyeceğim şampuan çkmadı karşıma :/ Şuanda yvesın indirimden aldığım şampuanı kullanıyorum,oda fena değil..

Avon Senses duş jeli;vanilya kokusunu bünyesinde barındıran,vücudu iyi temizliyormuş gibi yapan ama temizlemeyen :) kremsi bir hal bırakan bir duj jeli :p Sevmedim ! 

Colgate ağız çalkalama suyu;Güzel oluyor büyle mini mini boylarda seviyorum,etkiside güzeldi,tekrar watsons markasınınkini alabilirim,onuda sevmiştim hemde hesaplılar.

Garnier Göz makyaj çıkartıcısı;Suya dayanıklı ürünleri güzel çıkarmadı,ama normal fardır kalemdir onlarda başarılıydı sevdim.Zaten normal çıft bazlı ürünlerden sonra bunu en son kat olarak kullanıyordum.Alınabilir bir ürün.



Palette saç boyası; Gene siyaha boyadım kızıl kızıl derken siyah oldu yeea bravo bana :)) Önceden garnier alıyordum ama aşırı bir dökülme yaşamıştım kendisinde :/ bu sefer bunu alayım dedim.Gayet sevdim içinden çıkan saç kremlerine bayılıyorum bunların kokuları nefis oluyor :P Rengi akıp gitmiyor,kalıcılığı daha başarılı buldum garniere göre.Şans verebilirsiniz bu markaya.Ve muhtemelen birkaç ay sonra sarıya boyatıcam,bu biraz aksın saçlarım çabuk açılıyor zatin.Sarıyıda çok sevmem ,fekat yoğun bir ısrar var o kişiyi hiç kıramıyacağım boyatcam gitcek .

Golden rose kırmızı tondaki oje ve flormar beyaz ojelerim kurudu yoğunlaştılar,artık atma vakti didim !!baayy :)

Maybellıne black drama maskara;Sonunda bitti :( bayılarak kullandığım maskaramı dibine kadar bitirdim.Çok çok güzel kirpikleri adeta takma kirpikmiş gibi gösteren ,hatta o kadar ki,bana kirpiklerin takmamı diye soranlara karşı gelen bir rimeldi bu .Kesinlikle denenesi bir rimel indirim dönemlerinde kaçırmayın diyorum.   

Isana Saç kremi;Kokusu güzel olmayan ama nemlendirmesi saçımı açması + dolgunlaştırması harika bir kremdi,tester boy ama 3-4 kez kullandım,yapısı yoğun.Rossmanlardan bulabilirsiniz ,bunuda denemenizi isterim .Elimde baya saç kremi birikti denk gelirsem eldekilerde biterse gidip büyük boyunu yada tekrar bu mini boyunu alabilirim.

Estederm yüz boyun nemlendirici krem;Nemlendirmesi güzeldi ,yaşca büyük kişilere göre olduğu için,sırf boyun bölgesine kullandım kremi .Yumuşaklık hissi ve nemlendirmesi başarılı ...


Kimseyi kandırmaya gerek yok,bu kadar azimli değilim ruj konusunda :)) Annemin bitirdiği rujlar,birisi niveanın vişne çürüğü rengindeki ruju ,diğeri golden rosenin kırmızı ruju.şuanda golden rose rujun yedeği bile var :P Daha öncede bitirmişti fakat çöpe atmış :) Maşallah,valla işin sırrı sürekli rujunuzu yenilemek kızlar...


Gene bir doluuu tester ürün bitti :) kısaca bahsetmek gerekirse...Bahsetmediklerimde var sorarsanız yorumlarda seve seve açıklarım,yazarım.

Rossmanın makyaj temizleme mendillerini göz makyajında hiçççç başarılı bulmadım ! Ama yüzde fena değiller,şayet kalınlıkları yönünden sevilesi...

Yvesın jel kıvamında olan testerını 2-3 kullanışım,çok başarılı buldum yüz kremlerini.Muhtemelen değişimli kullanırım indirim olursada alırım,pembe olanını.Bio serisinin bir kremini aldım berbat ötesi ! Sırf 20 tl ye indi diğerleri 27 diye almadığıma pişmanım açıkcası !! 

Watsons ıslak mendil;Sürekli bitirdiğimi görebilirsiniz,verdiği temizlik hissi harika söylemeye yazmaya gerek bile yok ! ha elinizi yıkamışsınız ha silmişsiniz :P

Durance Vücut Losyonu;Hafif çiçeksi kalıcı bir kokusu var,nemlendirmesini beğendim.Şayet uçuk fiyat politikalarından dolayı almam ;)




Š £ V G İ L £ R
{}


7 yorum:

Grumpy.Witch dedi ki...

Canım ne güzel bir sürü şey bitirmişsin. Maybelline mascarayı bende aldım bu indirim de ama henüz açmadım. Yorumunu okuyunca çok merak ettim :))

makyaj kelebeği dedi ki...

Blog tasarımına bayıldım.Çok cici olmuş kuzucum.Pek çok ürün bitirmen harika! Tester kutusuna bende bir el atsam fena olmayacak.Öpücükler :)

Samira's Life and Style dedi ki...

rujların rengi çok güzelmiş... ben hiç kullanmazdım ama şimdi koyu ve canlı renklere merak saldım :)

Belgin Guven dedi ki...

epey ürün bitirmişsin bravo:)

mervelil dedi ki...

Ben hiç ruj bitirmedim ya zaten bitirene kadar süresi doluyor :)

makyajlı kareler dedi ki...

Ohhh ferahlamissin cnm. Tester urunler bende pek olmuyor bulamıyorum yahu:)))
Avon un goz makyaj temizleyicisiyle benim aramda iyiydi aklima tekrar geldi

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

ஆ Grumpyஆ
Evit bebek,dahada vardı aslında biten ama PC,tamire gitti daha yazı yazamıyorum kendi bilgisayarımda:/ Aç kız hiç durma bayıla ayıla kullanırsın (:

ஆMakyaj K.ஆ
Bende sevdim abloşkocum,tabi skılmassam iyi :P ama uzun süredir,2 aydır falan böyle ya,aşk olsun daha çok uğra bloğuma :) en güzel biten ürünler testerlar bencede bir koşu uğra bak bitir gel ,mucukuuukxx :-*

ஆSamiraஆ
Ben kırmızıyı çok beğeniyorum diğeri hiç tarzım değil ama yakışyor annişe :P

ஆbelginஆ
Evet gene öyle oldu,gelecek ayada biter gene takipte kalın efenim :D

ஆmervelilஆ
Al bendende okadar canım,bende bitirmedim ama 1 tane avon rujum hariç şimdiye kadar hiç kokan bozulan ürünümde olmadı rujlardan.

ஆMakyajlı k.ஆ
Evet abla yeaa çok iyi oluyor hele bu aralar dahada çok bitirmeye çalışıyorum,son kul.geçecek korkusundan :D Dahada böyle stok yapmıcam.Tester bendede çok gelmiyor ama toplamışım baya işte,bitmek üzereler artık.
Avonun bazı şeyleri iyimi iyi oluyor,bazıları at çöplük oluyor (:
Sevgiler