4 Ocak 2014 Cumartesi

☆Oje Tasarımı {23} ☆ (Yeni Yıla Özel )






Yeni yıla yaklaşırken güzel değişik bir tasarım yapayım dedim.
Önceden blogda karışık olan yenı yıl naıl artlarımdan hiçbirini yapmak istemedim 
süpriz olucak yani sizede :D

''Hadi bakalım yılbaşı gecesi tırnaklarım nasılmış bakalım.''


Tırnağıma ilk önce golden rosenın kirli gri gibi duran içerisinde parlak mavi yansımaları olan ojesini sürdüm.
Daha sonra simli ojeleri tırnak uçlarıma sürdüm .
Stıkerlarıda aralara tek tek koyuverdim.
Fazla söze gerek yok,anlatcak bişide yok burada herşey göründüğü gibi :) yinede anlamayıp sormak istediğiniz bir şey varsa çekinmeden sorun .





Buradaki geyik dişi :))


Nasıl sizce, güzel olmuş mu ?? 



ڪےevgilerimle 




9 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Geyikler çoook şirin olmuşlar, ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Özellikle geyikli olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy geyiklerini yesinler. <3 Çok güzel olmuş balım. :)

    YanıtlaSil
  5. canım güzel yorumun için teşekkürler :) yalnız be bu tırnaklara bittim söylecek söz bulamıyorum sanatçısın sen yemin ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Hihi çok tatlı olmuş :) hele dişi geyik :)

    YanıtlaSil
  7. ☆ HaWa ☆
    Çok Teşekkürler !! :)

    ☆ Didem ☆
    Sağol dadlım :*

    ☆ Sombrenix ☆
    Hihoho tişikkürler kujum beğenmene sevindim ((:

    ☆ Hande ☆
    Geyikli şeyleri seviyoyum <3 Teşekkürler.

    ☆ Elif ☆
    Teşekkürler.


    ☆ Liby ☆
    Ayy bincede seni yesinlerrrr :) Teşekkürler hayatım,sendende bekliyorum böyle şeyler bak benim için yaparsın demi,benden güzel yapacağına eminim :**

    ☆ Samira ☆
    :) Ay yok canım ,dime öyle :) piyasa daha çok var böyle yapanlar ,onların yanında benimkiler hobi işi :)Yinede böyle gördüğün için çok teşekkürler tatlım çok tatlısın :*

    ☆ J.d ☆
    Hihii teşekkürler tatlım :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁