7 Ocak 2014 Salı

✤ 2oıʓ ' ün Son Alışverişi ✤







Her nekadar son indirimler bizleri tatmin etmesede,
yinede almak zorunda olduğumuz şeyleri aldık ve alışverişimizi tamamladık.
İnatla aklımda olan birkaç ürünü almadım :/ watsons ve gerek gratis bizi üzdü , o kadar bayram arasından sonra en azından kendi markasında %50 bari yapsaymış dedim ,%40 vardı birçok ürününde :( kimi ürünlere zam gelmiş ayrıca buna apayrı sinirlendim.Bu yapmış oldukları gereksiz politikayı asla anlamayacağım ! 

Gittiğim ilk gratisde benrı pamuklarına ait eser yoktu bende hemen diğerine gittim ve depoladım,kare pamuk pahalı geldiği için 1 adet aldım.

En üst kareden soldan sağa doğru gidelim ;)

Benrı |Kare makyaj temizleyici
Hidrofil pamuk 
Disk makyaj temizleme pedi
toplamda 6 tl civarında tuttu.disklerin fiyatı aklımda ama diğerlerinin ki tam olarak değil.


Lapitak |ayak bakım kremi;Ayak kremi sürekli kullandığım içün bitmek üzereydi bende bu markayı ilk defa deneyeceğim bakalım.

Avon |Super Shock Jel Eyeliner; En son görkemin videosunu izledim ve onun yorumlarına güvenip ertesi gün almaya gittim ,yumuşacık bir ucu var siyahlığı müthiş ! Eyelıner diyor ama ucu ince olduğu için göz içinede rahatlıkla sürülebilir bir sakıncası olucağını sanmıyorum.Şimdilik kalemle aram iyi,ama eyelıner olarak gerçekten süper,! ama göz içime sürdüğümde buda her kalem gibi akma yapıyor ama aşırı simsiyah yapmadı göz altımı,kirpik diplerimde sabitlenip kalmıştı en son sürdüğümde.Katalogda bu renk olmadığı için avon standlarının birinden 10 tl ye aldım.

Avon|Ruj Fırçası;Dışarıda en uyduruk ruj fırçası'nın fiyatı 3-4 lira,e onu almak istemedim zamanında , en sonunda bunu keşvettim ve 5 tl ye almış oldum.fırçasının kılları çokta sık olmamak kaydıyla uzun ve  yumuşak,şayet mac'ın ruj fırçası gibi yassı ve geniş değil normal sivrı şekilde gelen bir fırça.

Gel gelelim o güzel nazik rossmancığımın indiriminden aldıklarıma , 
ı Love rossman ;)

Maybelline |06-ßlack Pink Diamonds;Özellikle bloglarda bu marka'nın eyelınerları beğenilince bende bu rengine vurulup alıp denemek istemiştim,e rossmandada 12 tl lik bir fiyata bulmuşken kaçırmıyım dedim.Yalnız başıma gelen vahim bir durum oldu oda ->>  fırçasını açıp elime aldığımda direk kılları sarı sarı uzun uzun ellerime geldi ve ucunu çektikçe geldi :(( allahtan fırça'nın tamamı dökülmedi ama 2 insan kirpiğinin hepsi kadar döküldü fırça yan kısmından.Halada kullanırken dökülüyor bir iki !! Bu tek benim başımamı geldi ki,bilememekteyim .:((

Rival De Loop |Lipmarker(01-CORAL );Keçe uçlu diğer tarafı nemlendirmek amacıyla cila gibi kullanılan bu güzelliğide busecimin bloğunda görmemle,rival standına gelince hemen gözlerimin bunu araması bir oldu =) Bende ,watsonsdan aldığım yine bununla neredyse aynı olan rimmel markası'nın kırmızı keçeli ruju olduğundan bu sefer bu rengini daha uyguna temin etme şansı yakaladım ! gerçekten tenime çok yakıştı bu ton,turuncu desem değil kavun için desem değil acayip güzel bir renk , doğal bir duruşu var !! Bu tonlarda H&m den aldığım papaya punç adlı kalem ruj vardı aslında ama o çok kalıcı olmadığı için tercihimi yine bu tondan yana kullandım.5 tl .

 Krepe taragı;Saçlarımı ayırmada kullanacağım,önceleri vardı böyle bir tarağım sonra naptımda kayboldu :) Kahküllerimi düzeltmede de sık fırçaları seviyorum buda diğer metal uçluya göre daha güzel,fiyatınada düz 3 tl diyelim.,

Pastel | ınstant Care;8 saatlik bir bakım vaadeden pastel,tırnakların uzamasından ve güçlenmesinden bahsetmiş.Uzamada hiçbir sorunum yok fakat tırnaklarım bariz nazara geldi :/ durduk yere o güzelim tırnaklarda soyulmalar başladı :S yandan kırılıyordu zaten ama ben törpüyle çok yanlara girdiğim içindi o sorunu halletmiştik şimdi bu tuz biber oldu :'( Dayanamadım öyle görmeye artık gittik vitamin aldık eCzaneden ,3 ayda düzeleceğini söyledi kız şuan bir gelişme yok 2.aya girdik...Daha önce bu marka'nın bakım jelini almıştım beğenmemişştim , bunuda sırf rossmanda  6 tl indirimde ve akşam sürüp sabah suyla çıkacağını bildiğimden aldım.

Rival De Loop |Allık + Aydınlatıcı;Testerı olduğu için bakıp deneyip almaya karar verdim ! nasıl güzel bir ikili bunlar öyle 4,5 tl ye düşüceğini bildiğimden attım sepete! Parfümlü bir kokusu yok.Aydınlatıcı'nın simleri var ama bu duruma gıcık olsamda yüzümde o simleri bir şekilde kamufle etmeyi becereceğime inanıyorum.

Watsons Avakadolu Saç Kremi;Malum glissde elsevede güzel bir indirim yoktu hiçbiryerde yapmamıştı ne maske nede saç bakım yağından alabildim :(  Bunuda güzel arkadaşım dilektom tavsiye edince hemen almalıyım didim,maskem bitti bitecek alarm veriyor :) dışından gözüktüğü gibi içinde renk yeşil değil,krem rengi. fiyatıda 8 yada 9 tl idi geçen ay 7 tl ye gördüğüm şeye zammı gelmiş ne ! 



Ahmet Ümit ßeyoğlu Rapsodisi;Ahmet ümitten başka bir kitabı okuyamıyorum sanırım :/ En iyisi ben polisiye ve değişik sürükleyici kitaplarla devam edeyim .6 tl ye almış bulundum yavaşdan seriyi tamamlıyorum :)) Bundan önce okumam gereken 1 kitap daha var o bitsin hemen okuyacağım,tahminimce bu yoğunluğumda 2 ayda bitiririm kitabı.

Carrefourdan 1 tl ye aldığım filmler,hala bulabilme umudundaysanız bir bakın derim ,şayet konu olarak en hoşuma gidenleri aralarından seçmek için baya çaba sarfettim. Benim cd lerden oluşan bir film koleksiyonum var,oyüzden hem bazen internetten bazende izlemediğim film cd lerimi koyup izlerim ,ama elimin altında olması daha iyi.

Neutrogena El & tırnak Bakım Kremi;İLk kullandığımdan beri etkisini sevmiştim,bu2.alışım...şimdi tırnaklarımda problem başlayınca kaçırmak istemedim.6 tl ye migrostan aldım.Hem ellerime hem tırnaklarıma iyi geliyor tavsiye ediyorum.Ve 2 tl ye nostaji fotolu niveayı görüncede alayım didim,nivea'nın kokusu yıllardır değişmedi yapısı değişdi ama eskiden daha güzeldi,bunu annemde söylüyor.

Böyle kadınlı kızlı özellikler insan fıgürlü resimli şeylerin ne defterini alırım ne tısortünü giyerim hatta nefret ederim ,millet marly li şeyleri bile alıyor ..ben başkası'nın resmini alıpta kullanmayı sevenleri anlamıyorum.Bu krem uygun fiyatta yer kaplamaz diye aldım,makyaj çantama koyacağım,yolda orda burada lazım oluyor.

 Watsons Pudra süngeri ;Kutulu şirinmi şirin bir şey bu , göz altlarımı pomponla sabit tutmak için pudra sürmek için aldım,tam ideal boyda ve hijyenik .

Rival De Loop Hydro Göz Kremi;Kaktüs özlü olanını okadar aradım reyonda bulamadım ya içerik değişti ya ambalalaj,neyse bununda yapısına baktım sevdim oldukça içeriğide çok temiz bence güzel,7 tl ye alınabilicek güzel bir göz kremi,gündüz kullanmak için aldım.Son kullanma tarihi yazmıyor ama açılmayıp hava almadığı sürece 3-5 yıl saklanabiliyor böyle ürünler aklınızda olsun.


Rival De Loop Gözenek Arındırıcı Bant;Daha önce hiç kullanmadım böyle birşey.Sırf denemek için aldım,alın burun çene içinmiş,içerisinde 3 tane var.Gözeneklerin içerisindeki kirleri falan temizliyormuş işte,3 tl ye aldım bunuda.Kullanıdıysanız etkisini gördüyseniz paylaşın benimle,daha kullanmadım (: 


Kitapları annem almış gelmiş en sağdaki kitabıda okumaya başlamış bile.Benden daha azimli kitap okuma konusunda en kalın kitabı bile 2 günde bitirdiğini bilirim.Siz içlerinden birini okudunuz mu ? ve bu hangisi,en çok hangisini sevdiniz .?



3 al 2 öde mağduru deyin ne derseniz deyin ama mecburdum :))Okadar bekledim ki şu 18 tl lik göz kreminin düşmesini,illa bunu alacaktım bekledim bekledim ....yıllar geçti ben bekledim :)) Ama ne yazık ki fiyatı 26 tl de kaldı , e dedim ozaman ben şu aklımda kalan peelingini alayım dedim ,hazır onu almışken toniğinide aldım.Ve seri başarıyla tamamlanmıştır.! Sözde biri bedavaya geldi puffff,büyük yalan :) eğer tek başlarına bu markada indirim olsaydı ben bu 3 ürünü daha uyguna almıcakmıydım sizce !! 
Neyse fazla sitem sinir iyi değildir kalbe zarar deyip geçiyorum ...

Pure Beauty Göz Kremi;Jel kıvamında çok güzel bir göz kremi ! Bunu sevenlerin şimdi neden çok sevdiklerini biliyorum,merak etmeyin daha detaylı yazısı gelecektir.Diğer göz kremi markalarına görede,normal artmayan :) 18 tl lik fiyatıyla çok cazip.Hem Narlı hemde kore markası olması nedeniyle aldım,narın ne kadar cilde dost olduğunu bilirim,bizimkiler önüme yapar getirirse yerim onun dışında yazın dışarıda taze sıkıp satılan yerlerden 2 liraya alıp içerim.Seviyorum narı her türlü :)

Pure Beauty Peeling;Çok fazla birşey demeyeceğim bu güzellik için tam aradığım tarzda bir peeling diyebilirim,deneseniz sizde seversiniz gibime geliyor ha ne dersiniz? ben şuana kadar bu tarz bir ürün kullanan görmedim ya siz ? Arkadaşımın bloğuna bir bakın bakalım nasılmış kıvamı yapısı tıkkkkk tık !! 

Pure Beauty Tonik;Tam elime seriden 2.ürünümüde aldım 3 cüyüde alayım derken ,oda ne ? yanımda bir bayan beliriverdi :) Evet bu benim rahatsız olduğum bir durum ,ama neden onları aldın falan filan diye sorarken,bana mavi olan seriyi ısrarla önermesine rağmen,bildiğimden şaşmadım tabikide .Hadi onuda kırmıyım bahsetmiş olduğu '' senin cildin hassas bak bu beyaz seri daha uyacaktır toniğini bari bundan al diyince,değişiklik olsun hadi senimi kırcam beea ! dedim veee aldım (--: Kutusundan çıkardım ama daha açmadım kullanmadım,Pompalı ve sanırım jel kıvamında bir tonik sprey şeklinde değil çünkü ağız kısmı.Bütün kutularını attım,paketti kağıttı hemen atıyorum okuyup dayanamıyorum.Toplamda 3 ürüne 46 tl ödedim :// 
Seride en sevdiğim 3 özellik ise şöyle oldu ;PARABEN - LANOLİN -ALKOL İÇERMEZ .

Yves Rocker Bio ;Yves indirimini biraz geç yaptı,açıkcası çokta birşey almıyorum buradan,ne kadar fiyatı insede bana cazip gelmiyor fiyatları.Duş jellerinden almayı düşündüm bir ara kokularının hiçbirini beğenmedim :S 

Bu bio yazan aloveralı bir yüz nemlendiricisi,tüm cilt tipleri içinmiş.Arkasında hiçbir açıklama bulamadım ,dolyısıyla kızlardan yardım istedim.Nemlendiricimi sık sık değiştiren birisi değilimdir,doğrusuda bu zaten,fakat la roche posayın 20 tl lık olan legere nemlendiricimi hiçbir eczanede o fiyata bulamadım :/ nettende alışveriş yapmıyorum.Uzun bir sürede o fiyata düşmiyeceğini öğrenince telaşlanıp bu 20 tl lık nemlendiriciyi denemek istedim.Laroşun ki gibi su bazlı değil,yoğun kıvamlı bakalım bu idareten aldığım krem hoşuma gidicek mi. 

H&M Fondöten & Allık fırçası & Kabukuki Allık fırçası;Fondöten kullanmadığım için bb kremle deneyeceğim,ilk defa bb kremimi yüzüme fırçayla süreceğim,fırça kılları çok güzel ve yumuşacık.Aslında allık fırçasına ihtiyacım vardı,fakat önce fırça'nın kıllarını test ettim sonra almaya karar verdim ,fırçasından bir kıl bile gelmedi ellerime o kadar çekmeme rağmen,fiyatına göre gayet kaliteliler.Diğer kabuki olanının da kılları'nın sık olması ve şirinliği ve uygun fiyatından dolayı almak istedim çok şeker dimiii!! Heyçanem kozmetik ürünlerine buradan bakabilirsiniz 




Her güzel şeyin sonu gibi bu yazınında sonuna geldiniz 
böylece benim ,uzun süre birdaha yapamayacağım 

son alışveriş yazımıda okumuş oldunuz! 




Hepinize bol indirim dolu,
güp güzel & hayırlı seneler diliyorum 



7 yorum:

Hazel Çelik dedi ki...

Aynen bende çok sinir oldum fiyatlar gene şişirilip indirim yapılmış, aynı ürünlerde gratis daha uygundu, Benrı |Kare makyaj temizleyici'yi hiç bulamadım resmen cisminden eser kalmamıştı bu kadar çok satılan bir ürünü neden bu kadar az getirirler anlamadım ! Sen yine bişiler bulmuşssun ben hiç bişi almadım normal zamanda daha uygun fiyatlı ürünler olduğunu gördükten sonra indrimden bundan sonra bişi almam :( Bu arada bir psi. gizli defterini bende çok okumak istiyorum kitapla ilgili yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum :))

Alphesibia dedi ki...

Benri'nin disk pamuklarını sevemedim, çok ince geldiler bana. Maybelline'in gel eyelinerının aynı rengini kullanıyorum, memnunum. Fırçasında hiç dökülme sorunu yaşamadım ama ben... Güle güle kullan hepsini :)

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

keyifle kullan hepsini canım

ceyda byjade dedi ki...

Güle güle kullan canım hepsini :) Pure Beauty'ler uyguna gelmiş aslında çemkirme =P

makyajhanesi dedi ki...

bebişimm hepsini güzel günlerde güle güle kulllannn :)))

mervelil dedi ki...

Maşallah ne çok sey almıssın gule gule kullan canım.Mimledim seni :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

✤ Hazel ✤
Malesefki öyle :/ parça parça bölük bölük bir alışveriş yaptım gene. En indirimsiz hiç yapmayan essence var bi:) ondan alınır bişi alınırsada,oda ihtiyaç ürünleri değil kozmetik üzerine işte. Onu yazdım yukarı canım okumadın sanırım annem okuyor,ben okumayı pek düşünmüyorum,ama özetleyiver derim bi bitenlerimde görebilirsin onun yorumuyla.

✤Alphe✤
Daha kalınlarıda pamukçuk bırakıyor yüzde yada fiyatları aşırı oluyor normaline göre :/ Teşekkürler ,açar açmaz öyle bir sorunla karşılaştım ben,tam bir üretim hatası !!

✤ Belgin ✤
Çok teşekkürler abloşum inş..(:

✤ Ceyda ✤
Teşekkürler tatlım, Ay saçmalama neresi uygun hepsine yüzde elli olsa tek tek daha uyguna gelicekti yani:S göz kremi normalde 18 olsaydı diğerleride normal fiyatı 20tl idi düşünce toplam 38 öderdim :S hatta 26 danda düştüğünü düşünelim göz kreminin dahada uygun olurdu.arada dağlar var,belki senin için farketmez ama benim için farkediyor :/ haçlığımın hepsi bitti bunlar yüzünden sarsıldım resmen :'(

✤ Makyaj H.✤
Çok sağoool dadlım :-*

✤ Mervelil ✤
2-3 dışında ihtiyaçlar canım,Teşekkürler , hemen bakıyorum :)