8 Eylül 2013 Pazar

☆Oje Tasarımı {12} ☆





Buz mavi havalara merhaba derken 
Mavi ojeyle mavilendim !

Ojeleri 3 farklı zamanda ve şekilde kullandım :)

İlk önce shıne plusın o güzel mavi ojesini sürdüm,
Bu tonlara yakın koyu mavi leopar desenli bir kot giymiştim.
Daha sonra bayrak deseni yaptım,en soldaki beyaz ojenin ucu nail art kadar ince,yani ben kesmiştim :)
Mavi kot ve beyaz tşortle güzel durdular,genelde kıyafetime göre oje sürerim.
Bu desenleri çok beğeniyorum,yapımı kolay ve tırnakta çok düzgün ve güzel duruyorlar.




 En sonada beyaz olan yerlerin üzerine nail art ojesiyle çizgiler çektim:) 
Ogünkü kombinimde üzerinde gümüş simli kare çizgileri olan kırmızı bir gömlek ve koyu lacivert bir kot.



Umuyorum sizler için bu bayrak desenli tasarımım hoş bir fikir olabilmiştir =)



ڪےevgilerimle !





8 yorum:

  1. Nilgün ⊰

    Teşekkür ederimkiii :) Ayrıca yerim seni :**

    YanıtlaSil
  2. ingiltere bayrağı gibi :) güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Sena ⊰
    Evet ya ona benzemiş sahiden yaparken bilinçli yapmadım halbuki :) Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  4. ben bir türlü beceremiyorum şu nail art olayını, çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Rebel ⊰
    Daha çok dene canım,eğer çok istersen yaparsın ben buna inanıyorum. Teşekkürleğ (:

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁