29 Ağustos 2013 Perşembe

The Body Shop***'' Kırmızı Ruj ''***










 Harika ötesi bir renk ve nemlendirmesi var ! Hafif bir kırmızı rengi var sürdükçe dahada kırmızı oluyor,kırmızıya bayıldığım için body'den bir indirim zamanında 22tl civarında bir fiyata aldığımı hatırlıyorum severek kullanıyorum numarası hiçbirşeyi yazmadığı için okonuda fikrim yok ama gidip bakarsanız bulursunuz bu nefis rengi !


Kalıcılığı orta dereceden biraz daha üstün!

Nemlendirme özelliği var !

Yapış yapış bir his vermiyor !

Öyle süper bir kokusu yok parfümlü değil yani

 normal garip bir kokusu var okadar!

Kabının şıklığı ve sıkı oluşuda cabası !

İçeriğinin doğal olduğunu düşünüyorum.




Dudakdaki duruşu daha hoş,kısacası denemenizi şiddetle istediğim bir seri,
bu yada bir başka rengi en azından bir tanesine bakın diyorum
oradaki testerlar çok kullanılmaktan rezil bir halde 
ama düzgününü bulursanız deneyip yorumu siz yapın!



SEVGİLER ÖPÜCÜKLER !






9 yorum:

  1. Güzel bir ruja benziyor.

    Öpücükler:)

    YanıtlaSil
  2. OOO çok güzelmiş bu cici :) Güle güle kullan tatlım! :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım. En son indirimde görmüştüm. Çok alınasıymış rengi :)

    YanıtlaSil
  4. amaaaan o kağıt üzerindeki öpücükler ne tatlı öyleeee:) bodyshop'u genel olarak çok seviyorum zaten bugün uğrayacaktım bir bakayım ozaman:)

    YanıtlaSil
  5. ♥♥undenied♥♥
    Güzel gerçektende denenesi ruj :)

    Muahhh:**

    ♥♥AYLİN♥♥
    Teşekkürler tatlışkom :*

    ♥♥TEKAŞK♥♥
    İveettt :)

    ♥♥MakyajKelebeki♥♥
    Mersi hayatım,alınası bencede hemde direk gidip alınası :)

    ♥♥audrey♥♥
    Eveet bende bayılıyorum !

    ♥♥AYSEL♥♥
    Hihi :)mucuxxx

    ♥♥Evre♥♥
    Oyşşşş teşekkürler kuzum o senin tatlı yorumun ♥ Bak bakalım birşeyler alıcakmısın kırmızı ruj gibi falan filan (:

    YanıtlaSil
  6. kırmızı ruj cok hoşuma gitsede bir turlu kullanamadım ama bunun rengi bir harika hemen denemek istiyorum :)
    blogumada beklerim :)
    sevgiler
    http://styleofsibling.blogspot.com/

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁