5 Nisan 2013 Cuma

AVON'4'lü Krem Far'

 
Bayadır kullanmadığım bu farı görünce değerlendireyim kullanayım istedim.
Dış kapağı şeffaf yani renkleri dıştan bakıldığında gözükür durumda.


Burda da farın ismi ve numarası yazıyor bulmak almak isteyenler için.
Hala katalogda varmıdır yokmudur bilmiyorum sanırım başka renkleride vardı aldığımda.

Kalıcılıkları fena değil hoş bir sim bırakıyorlar göz kapağında ama çizgilerin içlerine fazlasıyla doluyor... :-/
Far fırçası vardı ama okadar iyi olmadığı için eskimişti attım çöpe başka fırçalarla yada parmağımla sürüyorum. 
Çok cıvık bir kıvamı var,kokusu yok.
Niye aldım ki nasıl kullanıp bitiricem fikrim yok arada sırada simleri için farların üzerine arasına karıştırmak için değerlendirebilirim galiba.


Evvet burdada renklerinin nasıl göründüklerine şahit oluyorsunuz.
Sağdan en sondaki reng ve simleri nasıl güzel dimi !





Sevgi pıtırcıklarıyla esen kalın   

4 yorum:

  1. avonun krem farları olduğunu bilmiyordum :) Umarım bitirebilirsin :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Şu sıralar katalogda yok ozaman desene bir zamanların krem farı:)
    Hihi umarım tatlım,sevgiler(:

    YanıtlaSil
  3. avon krem farlarını seviyorum ben ya :)

    YanıtlaSil
  4. Cansu=>Kullanımları çok zor canımya burada olsaydın hediye ederdim sana(:

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁