24 Mart 2013 Pazar

Şampuanlarım&کaç Kremlerim*˙·٠•●●•٠·˙

 Johnsons ßaby Şampuan:Önceden Dalin kullanıyordum sonra buna döndüm deneme amaçlı,normal şampuanlarımdan sonra saçlarımı bazen en sonda bununla yıkayıp çıkıyorum.
Saçlarımı yumuşacık yapıyor,kokusu için bile yıkayabiliyorum bazen dalin koku olarak daha iyi,bu kocaman şişe bitince ona dönücem bundaki papatya kokusu çok yoğun diğeri daha bir güzel.Tahmini Fiyat:10tl

Down Under Natural's Nude Şampuan:Benimkisi normal saçlar için olanı bu 2 alışım ve son alışım oldu!Yahu doğal dedik iyi dedik güzel dedik aldık,keşke almasaydım ikinci hataya düşmeseydim dediğim ürünlerden oldu sağolsun.
Bikere 325ml çok çabuk bitiyor,
İlk zamanlar kaşıntı yaptı geçer belki daimi kullanayım biraz diyip 2.şampuanı aldım sonuç aynı,
Fiyatıda pahalı diğer şampuanlara nazaran,325ml için değmez,
Saçları temizliyor evet ama ikinci güne dışarı çıkmıssanız hemen yağlanıyor,bu birazda doğal oluşundan kaynaklı olabilir kimyasal içeriği az olduğu için çok iyi temizlememesi hemen yağlanması normal aslında,siz deneyebilirsiniz sevenide var sevmeyenide var çünkü.Fiyat:13tl

Down Under Natural's Güçlendirici Şampuan:Daha önce sürekli Elseve şampuan kullanıyordum temizlemesi harikaydı ama bir süre sonra kuruttu iyice saç diplerimi sonra bu şampua'nın kokusuna kanıp alayım dedim,nude'den önce kullandığım şampuan budur.
Bilmeden aldığım 'tüm saç tipleri'için olanıymış hiçbir açıklama yazmadığı için alıp kullandığımda fakettim ki içinde krem var!
En sevmediğim bana iyi gelmeyen nefret ettiğim 2'si bir aradalardır:(
Saçlarımın yapısını bozdu dengesizleştirdi resmen bu şampuan,ogünden sonra kepek olmayan saçımda azcık kepek oluşumu başladı.
Sonra annem bu kuru-yıpranmış saçlar için olanını almış buda hazin sonla bitti.
Sizin anlıyacağınız gönlüme göre saçıma göre bir şampuan bulamadım,bugün bir alışveriş yaptım yazısı gelecek yenide bir şampuan aldım bakalım sevecekmiyim !


Merak edenler içinde içerikleri ve özellikleri yandaki resimde.











Syoss Saç Kremi:Kokusu abartısız şurup gibi ilaç gibi kokuyor:)Şampuanını sevmediğim için kullanamamıştım,kremi fena değil su gibi akışkan bir yapısı var saçta durmuyor akıp gidiyor,neredeyse ay olacak hala bitmedi tabiki bitse almam.

Tonı&Guy Saç Maskesi:Harika bir maske,mis gibi kokusu saçda kalıyor ve ciddi ciddi saça bakım yaptığına inanıyorum gözlemliyorum,yumuş yumuş oluyor saçlarım.
Tavsiye edeceğim ürünlerden en güzeli,biterse ve uygun bir fiyatta olursa alabilirim.Fiyat:15 tl 







GIRLZ ONLY Kuru Şampuan:Gratislerde satılan bu kuru şampuanı indirimde 6'tl'ye almıştım.Çekmeceme koyduğumda akma yapmış biraz sonra masamın üzerine koydum 2 veyahut 3kez kullandım etkisi güzel bembeyaz bir pudra gibi iz bırakıyor saçta ama tarakla taradıkdan sonra hiçbir sorun olmuyor,birde wax briyantin sürerseniz diplere değdirmeden beyazlığın tamamen yok olduğunu görürsünüz.
İşe yarayan bir ürün saçların o yağlı görünümü alıyor,bazen acele biryere gidicek olduğum zamanlarda belli bölgelere sıktığımda gayet iyi,işlevi memnun edici.
İşin garip tarafı ise 3 kez den fazla kullanamamamın sebebi isee alalıda çok olmamıştı yani en fazla 1 aydır,birgün elime aldım birde ne göreyim sıkıyorum sıkıyorum gelmiyor bitmiş boşalmış resmen:(((Nasıl oldu nasıl bitti uçtu anlamadım ben çok üzüldüm ya:(((
''Belki tekrar indirimde bulursam alırım onun dışında 10-11 tl gibi bir fiyatı var''


SEVGİLER 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁