1 Temmuz 2024 Pazartesi

ASTROLOJİK SOHBETSELLİ KONULAR


Haziran ayı gündemi,analizleri ve günlüğü

Böyle bir başlık verelim bence biz bu aya çünkü astrolojiyi çok iyi yorumlayanlar haziran ıcın çok tempolu ve koşturmacalı, sabır sebat etmemiz gerektiğini aynı zamanda puslu bir rüya da gibi olacağımızı söylemişlerdi.  Ve inanın birinden itibaren hatta yaklaşırken başladı benim tempolu hal.

Bir günde koştur koştur 3 ısı bır arada yaptım ve farklı lokasyonlara yolculuk ederek hallettim hemde, bırısı hüzünlü birisi muallaklı birisi ise sürprizliydi :)  yani aynı zamanda farklı duyguların ıcıne girerek o hallere uyum sağladım. Daha sonraki günlerde de bu durum artarak devam etti. Çalışma hayatı koşturmacası içinde ve tabı ki bunların verdiği bir enerciii azalması yorgunluk cabası. Yükselen ve ayımı en sona yazacağım ki sizlerden bırısıyle aynı duyguları paylaşıyormuyuz merak ediyorum. E birde aslında bu benim ıcın bir nevi günlük gibide olduğu için baya iyi oluyor aslında kendi acımdan. Astrologlar bazen soruyor ya şu şu tarihte su ayda ne yasadınız diye, ben asla hatırlamıyorum cevap bile vermiyorum kendime düşününce, elzem bırı bile yasasam hatırlamıyorum. O bakıcam olaylı yorucu gecen ayları not almak lazım olduğunu düşünüyorum.  Mesela aynı zamanda bu haftada yani 10-16 haziran her türlü  bitişte olabilir dendi, o yüzden riskliydi . Ben yükselene göre takıp ettiğim ıcın ve genel yorumlara önem verdıgım ıcın çoğunlukla dikkate alıyorum söylenenleri ve yazılanları. Olacakmış gibi değilde daha bilinçli farkındalıklı temkinli ilerliyorum, çünkü astroloji bir fal değil öncelikle bunun bir benimsenmesi gerekiyor. Unutmayın ki her bitiş çok daha güzel başlangıçları getiriyor bu benim için böyle olmuştur gerek işsel gerek ilişkisel olaylarımda bu şekilde. 

Bazılarımızın dünyaya geliş amacı sadece deneyimlemek üzerine, o bakımdan da sık veya nadir olan kopuşların hayırı var daima. Olaylara iyi yönden bakmayı ogrenebıldıgımız an daha anlamlı olacak her şey bızım ıcın. Bende unutup üzülebiliyorum yada neden diyorum ama olması gerektiği gibi ve akışında olan akışa en ufak bir müdahale bizleri depresyona sokup anksiyete olmamızı yol açabiliyor , işte bu yüzden olayına ve akısına göre fazla dokunmamak lazım. Çaba göstermemiz gereken bir şey varsa yada bu tarz tabi ki bu konudan ap ayrı. Onuda sınav denemesı gıbı görüyorum açıkçası, sürekli deniyorsun ama bıryerı kazananamıyorsun sonra en sonunda kazanıyorsun ama hayrına olmuyor belki o bölüm yada on kere denesen de hıcbıryer tutmuyor , doğru dua doğru frekansta olmak bu acıdan önemli. Yada aklıma şu meşhur adam dyson geldi, hani elektronık aletlerını heryerde gördüğümüz kullandığımız mucit, belki aranızda araştıran okuyan vardı, ben denk geldim birisi söyledide öyle okumuştum hıkayesını. Adam bılmem kaçıncı denemesinde başarılı olup en diplerden yuzeye çıktı resmen, onunda başka çaresi yoktu sonuçta istediği şeyin üzerine gitti. Eminim buda ona bırsey katmıştır bırseyler ogretmıştir. Hayır hayırsız kısmını bilemeyiz tabii ki, ama sanırım biz olsak bu olmuyorsa başka bir şey deneyeyim derdik muhtemelen.. Dipte olan insanların yüzeye çıkmak ıcın her zaman normalinden daha fazla azme ihtiyaçları vardır. Bazı şeyleri düşündükçe işin içinden çıkılmaz halede gelebılıyor, tek bildiğim ve sıkıldıkça kendime tekrar ettiğim su akar yolunu bulur her şey akışta. 

Egonun hırsın ve arsızlığın boy gösterdiği zamanlardan geçildi, gözlemlerim açısından, ınsanlar ozellıkle boyleydi...

Haftaya bayrama giriş yapıciğiz, ondan sonra haziran bıtımıne bir hafta kalıyor, o haftanın sonundada raporlamamı yaptıktan sonra, ya temmuz günlüğünde o son haftanın analizini yazarım yada haziran the and bakalım. Ama heycanla temmuzu bekliyorum çünkü çok daha ıyı olacak dıyorlareee. Haz simülasyon temmuz gerçeklik,  Bakciiiz görciiz... (, 

1 temmuzada girdiğimize göre haziranı tamamen kapattık diyebiliriz bence. Bayramda kendi halinde sessiz sakince geçti , keza son haftada öyle. Kararsızlık git gelli durumlar oldu bence biraz ama güzel atlattık kısaca. 

Temmuz ıcın ıse 15-16 olan kısımda biraz risk tasıyor dıyorlar ama, burclara ozel kısımda bıraz daha kendınce daha olumlu durumlar mevcut. Yaşayıp görelim bakalım, neler olacak. Yine temmuzuda yarısında yazarım yada sonlarına doğru özet şeklinde belirtirim.


Sizin haziran nasıldı ? kısaca yazarsanız, 

sizin içinde bir günlük bilgi olmuş olur daha sonra bakacağınız zaman.




Sevgilerimle💓






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁