15 Temmuz 2023 Cumartesi

LA ROCHE POSAY CİCAPLAST BAUME B5




Selam !

Hayat kurtaran ama genede başka arayışlarım olur diyorum. Sürekli alırım diye söz veremedim, artan fiyat politikası can yakıyor.

Kızarıklıkları tamamen geçiriyor diyemem ben o yüzden aldım birazda ama oluşan acı hissini azaltıyor. En sevdiğim yanıda o olsa gerek, yüz traşı vb olan uğraşlarda çok iyi oluyor. Başka başka markalar muadiller var zaten, bi denerim olmazsa şuan bu 350 küsürlerde. Değer mi değer ama mesela bende kuruluk olduğu zaman hemen toparlamıyor, her gün kullanmam gerekiyor. Nem düzeyi normal , vıcık vıcık yağlı bir yapısı yok, zaten bebeklerde en hassas ciltlerde bile kullanılabilen bir krem. O bakımdan gönül rahatlığıyla kullanabilersiniz (: İlla alıcam diye uğraşmayın dediğim gibi birçok krem çeşidi çıktı, bundan sonra aklımda birkaç krem var adı aklıma gelmiyor olsada şuan muhtemelen onlardan birisini alıcam.

Bunu 200-250 civarında almıştım zam gelmeden önce, hala bitmedi bereketli bana sorarsanız. İçindeki çinko güçlü güzel kaliteli muhtemelen çünkü pişik kremlerinin içindede var ama bunun gibi etki göstemiyor . La roche güzel bir marka bildiğiniz üzere seviyorum , ne kullandıysam pişman etmedi, etmemeyede devam ediyor.

İnstagramda da yazısını yazıyorum genellikle ama anlatılacak fazla şeyi varsa blogda her zaman daha uzun ve detaylı oluyor. Blog okumayı bu yüzden seviyoruz dimi.


Bana iyi gelen özellikleri bu kadar, öyle sivilcelere falan fıstık iyi gelmiyor yani bilesiniz, acı hafifletip kırmızılığı aza indirgemekten başka görevi yok cildim üzerinde. Egzaması olanlar rosa gibi cilt hastalığı olanlar veya pul pul kuru cilde sahip olanlar daha çok beğeniyor kremi, okuduğum yorumlardan yola çıkarak yazıyorum size. Buda ek bilgi olsun, yine aklıma ekstra birşey gelirse bu yazıyı revize eder güncellerim. İnstagram yada mail adresimden bana ulaşarak soru sorabilirsiniz. 




Sevgiler
 


2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁