24 Eylül 2021 Cuma

DENE BUNU | EYLÜL KUTUSU 🎁

 


Selam!

Dene bunu bu ayda dolu dolu.
Tam boya yakın ürünler olduğu için daha bir güzel açıkçası.


Lorelın detox serisi çıkmış en cok heyecanlandığım şampuan ve maske; saçımıza yapışan görünmeyen kimyasal metallerden arındırmak için saç detoxu.Öyle mınnoşda değil rahat 2 defa kullanabilirim şampuanı. Maskeyi ise 3-4 kez. Bugun akşam deneyeceğim hatta merak ediyorsanız yorumlarda sorabilirsiniz.


Pınar markasının şekersiz gazozu, dün denedim şeker yok cidden. Hafif bir tadı var sadece mandalinanın şekeri gibi , asit oranı az. Sevdim açıkcası şişeside cam olduğu için tekrar alırım.

Abdi ibrahimin you plus vitamını; zaten güvenilir bir üretici. Tadıda fena değil bardakda hemen çözünüyor. Vucudum neredeyse 1 aydır halsiz böyle şeyleri hemen deniyesim geliyor. Tamamen bitince bitenler videosunda bahsederim. 

Malty bar; barları çok severim fakat ilk defa bir barı sevemedim. Ama kedim hemen sevmiş anlaşılan :) Tadı bir garipti açıkcası yani başka çeşitleri nasıldır bilemem ama belki tekrar şans veririm.

Persil ve Pril ; İkiside bizim evden eksik olmayan markalar diğer markalara oranla daha çok seviyoruz.

Prodontax diş macunuda vardı aslında benim kutumdan çıkmadı, unutulmuş olabilir. 


Benim denediğim ürünler bu şekildeydi, Her hafta dene bunu hesabınızı kontrol etmeyi unutmayın.


Sevgiler 
👄

2 yorum:

  1. Eylül kutusu güzelmiş. Güzellik şifa getirsin 🧿👍🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler yıldızım Amın. Gec cevap verdım kusruma bakma <3

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁