1 Mayıs 2021 Cumartesi

THE NATURAL RİTUALİST | KERATİN BAKIM YAĞI (AŞIRI YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN)

 


Selam !
 
Söz konusu sağlıklı güçlü saçlar ise bu yazıyı mutlaka okuyun...

Keratin saçı oluşturan önemli proteinlerden biri olan ve birbirlerine sülfür köprüleri ile bağlı olan keratin moleküllerinden oluşmaktadır. Köprüleri kırarak zamanla hasara sebep olmaktadır. Bu hasarları giderebilmek ve saçın daha sağlıklı bir yapıya kavuşabilmesi için saçlara keratin yüklemesi yapılması gerekmektedir. Keratin, saçlarınızın kısa sürede daha sağlıklı bir yapıya kavuşturarak, parlak bir görünüm kazanmasına yardımcı olur Zarar görmüş keratin tabakasına yeniden yapılandırarak saçlarda meydana gelen kırılma ve kopmaları engellemeye yardımcı olur. Keratin saçlarınıza hızla nüfus eder yapılandırır, pürüzsüz canlı ve parlak görünmesini sağlar Paraben İçermez.


İlk geldiğinde dikkatimi çeken unsur cam şişede olmasıydı, bilmiyorum ama cam olan her şeye ayrı bir ilgim alakam var bana kaliteli geliyorlar. Çoğu saç ürünü plastik mika kaplara konurken ürünün cam da olması bence onu seviye olarak yukarı taşıyor. ikinci olarak kapağının kavanoz kapak misali çevirerek açılıyor olması, bu gördüğünüz pompalı yapı ayrıca kutunun içinde geliyor çünkü, ben bu şekilde rahat kullandığım için bunu taktım şişeye. Dileyen istediği gibi kullanabilir ama o açıdanda pratik. 

Kokusu şeker gibi meyve gibi değişik sıkmayan güzel bir kokusu var. Saçıma uygulama yaptığım günden beri aşk yaşıyorum çünkü ilk kullanımdan itibaren aşırı yumuşattı ve tarak kayıp gidiyor tararken. Saçlarım oldukça sert ve işlem gören bir saç çünkü:/ Diplere değdirmeden birkaç pompa alıp uçlara doğru uyguluyorum. Islak bir görünüm vermiyor emilimi hızlı saç onu kuru ve aç olduğu için hemen içine alıyor. Gün boyuda yumuşaklığını koruyor. Fiyatı zaman zaman düşüyor takip edip bakın mutlaka..

Linki ekliyorum bakmak isteyenler için:👉👉 https://ty.gl/dwgv1audc




Sevgilerimle 
💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁