1 Mayıs 2021 Cumartesi

GOLDEN PLUS C VİTAMİNİ | AYDINLATICI SERUM


Merhaba !

Cildim için en iyisini düşünmek zorundayım ve benim için 
C vitamini serumları vazgeçilemez.

🧡İçeriğindeki c vitamini ile leke karşıtı içerikler, koyu renk görünümünün azaltılmasında ve cilt tonunun eşitlenmesinde yardımcı olur. 

🧡Serum aydınlık, daha canlı bir görünüm ile doğal parlaklığına kavuşmasını sağlar. 

🧡Yaşlanma karşıtı etki sağlayarak oluşan kırışıklıkları azaltır ve kırışıklık oluşumunu önler.

🧡Sivilce izlerini ortadan kaldırır.

 🧡Cilt rengini eşitlemeye ve solgun cildin canlanmasını sağlar.

🧡Cildin onarılmasını yaraların çabuk iyileşmesini sağladığı gözlemlenmiştir. 

🧡Güneş lekelerinde azalma ve ciltte pürüzsüz bir görünüm sergilediği düşünülmektedir.

 🧡Nemlendirici etkisi sayesinde cildin ihtiyacı olan nem desteğini sağlar.



Kokusu portakal gibi, genel olarak bütün c vitaminleri böyleydi kullandıklarımdan yola çıkarak tespitim bu şekilde :) Çok severim zaten, parfümsü ağır bir kokusu yok. Cildim o kadar çok seviyor ki 2 günde bile etkisi bariz belli oluyor. Daha parlak daha canlı görünen tertemiz bir cilt. Tabi elastikiyet anlamında da daha sıkılaşmış oluyor. Hem yumuşacık hem sıkı hem canlı ne olsun ki daha💪 Birde gün boyu cildi asla yağlandırmıyor, normalde t bölgem yağlanırken asla sorun yaşamadım. Boyun bölgemizide unutmuyoruz biliyorsunuz en erken yaşlanan yaşı ele veren yer orası mutlaka dairesel hareketlerle aşağıdan yukarı doğru masaj yaparak sabah-akşam uygulamayı ihmal etmeyin. Bu tarz ürünlerde verim alabilmeniz için düzenli kullanım çok önemli. 

Ürünü satın almak için trendyol linki bırakıyorum👉: https://ty.gl/dwgv1audc


Cildinize iyi bakmayı unutmayın mutlu hafta sonları diliyorum.



Sevgilerimle 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁