23 Mayıs 2021 Pazar

DENE BUNU KUTUSU



Selam canlar, Mayıs ayı kutusu yine ufak boy ürünlerle doluydu.
Vıchy mıneral serum; harıkaydı gercektende cok begendım 2 kere kullandım ama ona rağmen etkisini çok sevdim. Keşke biraz daha büyük boy bir ürün olsaydı.

Vichy güneş kremi; bu aşırı sıvı ama birkaç kere kullanabildiğim testar oldu açıkcası. Işıltılı ve harıka bır yapısı var. Belki elimdeki ürünler bitince tam boyunu bile alırım.

Omo leke cıkarıcı; annem denedı tabı bunuda, ufak tefek lekeler cıkıyor ama agır lekeler cıkmadı dedi.
Nescafe cappucıno; şeker oranı bana fazla geldiği ıcın ben ıcıne ekstradan kahve koydum daha guzel oldu. Köpürmesi falan tam yerindeydi.




Sizin içinden deneyip memnun kaldıklarınız hangisi paylaşırsanız sevinirim...

 

6 yorum:

  1. Vichy mineral suyu ve güneş kremi; bu paketin en güzel ödülüymüş bence.😊🌺🤚

    YanıtlaSil
  2. Vichy güneş kremini çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Birtek bana gelmedi şu hediye kutu . :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁