5 Nisan 2021 Pazartesi

BİOWELL KOLLAJEN & D VİTAMİNİ SPREYİ


Selam Canlar !

Takviye almanın önemini en çok bu dönemde anladık sanırım.
Kendimce yararının fazla olduğunu düşünüyorum. Çok şükür hiç vürüssel bir sıkıntı yaşamadım hem dikkat hem kadersel galiba.

BİOWELL DEKİNON D3 K2 SPREY;

-İçerisinde Saf zeytinyağında çözünmüş d3 vitamini ve k2 vitamini içerir, herhangi koruyucu ve kimyasal içermiyor. Ve her 10 kg için 1 puff. Bağışıklık desteği olarak kullanılıyor. Yemekten önce bazen sonra kullandım direk ağıza sıkılarak kullanılıyor. Hepsi bitmedi zaten ama yarıladım, henüz demir değerlerime baktırmadım ama kendimi daha iyi hissediyorum hastada olmadım çok şükür 🙏🏼

HİDROLİZE KOLLAJEN ;

-Daha öncede kollajenin yararlarından bahsettim bilmeyen varsa birsürü kaynak var okuyabilir bakabilir. Bendeki etkileri genellikle olumlu oluyor. Günde 1 adet içtim, sadece Son 2-3 tanesini içemedim dibinde un ufak olup kırılmıştı. Onun dışında düzenli bir şekilde kullandım tabiki cildim daha parlak sağlıklı içten bir nem bombası haline geldi. Tırnak kırılmalarımda bir etkisi olmadı. Eklem ağrısı bel ağrısı çekiyordum mesela bayağı azaldı, bacak bölgemde ani hareketlerde daha az kramp hali yaşadım. Spor yaptığım dönem hiç kramp olmazdı bende ama malum dönemden dolayı nerdeyse 1 sene olcak yapamadım:/ Kokusu kötü ama içtikten sonra sorun kalmıyor. İlik gibi kemik suyu gibi kokusu zaten biliyorsunuz doğal yoldan alınan en iyi collagen ilik kemik et suyunda😊 içemiyorsanız da işte böyle benim gibi hap en pratiği kolayı oluyor.
Olumsuz herhangi bir sorun yaşamadım, alınması gereken takviyeler zaten genede doktorunuza danışmadan almayınız. Firmanın ürünleri oldukça kaliteli iyiki tanışmışım 🌸



Sağlıkla kalın 💜


Sevgilerimle

6 yorum:

  1. Luazu kullandım ve gerçekten de etkilerini gördüm. Sana da şifa olsun tatlım

    YanıtlaSil
  2. Kolajen almaya başlamak istiyordum bende fakat o kadar çok varki hangisi alacağımı bilemedim. buna da bakacağım. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasıyı kullandım ılk hem uygun fıyatlı hem ıse yarasın dersen tavsıye ederım. Cok tesekkurler sende sagol :) <3

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁